Kaland, Játék, Kockázat 13.
A szamuráj kardja

 


Könyv és játék az, amit a kezedben tartasz.
A főhős TE vagy.

Ifjú szamuráj vagy, Hachiman uralkodójának, a Sógunnak hűséges bajnoka. Hazád földjén banditák, rablóbandák garázdálkodnak, a Sógun hatalmát veszély fenyegeti, mert ellopták csodálatos, varázserejű kardját, az erő jelképét, a Daloló Halált. Csak TE szerezheted vissza! A Sógun parancsára fel kell kutatnod és meg kell ölnöd a tolvajt, vagyis Ikirut, az Árnyak Urát, aki a Démonok Vermében rejtőzik. Szörnyű veszélyek, félelmetes szörnyek lesnek rád az úton, de segítőtársaid is akadnak. Ha elég ügyes, erős és szerencsés vagy, biztosan célhoz érsz.

TE döntöd el, mikor, melyik utat választod, milyen csellel kerülsz ki a csapdákból, melyik teremtménnyel csapsz össze.

A játékhoz nem kell más, mint egy ceruza, egy radír, két dobókocka, no meg némi szerencse.

A megoldás a TE kezedben van!
 

Eredeti cím / megjelenés éve Sword of the Samurai (Fighting Fantasy 20.) / 1986.
Író Jamie Thomson & Mark Smith
Borító Peter Andrew Jones
Belső illusztrációk Alan Langford
Fejezetszám 400
Szabályrendszer Értékek, harc, tárgy- és információgyűjtés
Fordító Varsányi Mária
Kiadó

Rakéta Könyvkiadó Kft.

Megjelenés éve 1991.

A könyv moly.hu-s adatlapja
A könyvről szóló cikkek és érdekességek összegyűjtésére egyelőre nem tudunk vállalkozni