Harcos Képzelet Játékkönyvek 06.
Árnyékvilág

 


A Nagy Féregfutam során egy különleges varázserővel bíró medencét, egy elfelejtett Térkaput fedeztél fel. Kíváncsiságod nem hagyott nyugodni, nem bírtál ellenállni a vágynak, hogy belepillants a víztükörbe. Miközben a hófehér tajtékot bámultad egy óriás úszóhártyás kéz nyúlt ki a mélyből és keményen megragadott. Magával húzott a mélybe, ahol fantasztikus kalandok várnak rád, és életed egyik legnagyobb kihívásával kell szembenézned. Az Árnyékvilágban!

FANTASZTIKUS JÁTÉKKÖNYV!
Légy te a főhős!

Jöjj, lépj be a képzeletharcosok sorába, s cselekedj belátásod szerint. Döntsd el te, harcolsz, menekülsz, varázsolsz vagy ravaszkodsz, s milyen eszközöket használsz, hogy megmenekülhess az Árnyékvilágból! Csak dobókocka, papír, ceruza és radír szükséges, s máris indulhat a játék!

Ha sikerrel végig akarod játszani ezt a rejtélyekkel teli, kalandos történetet, fortélyosnak kell lenned, megfontolni döntéseidet, s észben tartani, hogy bár a szerencse segíthet a kockadobásoknál, nem biztos, hogy mindig te vagy az erősebb...

 

Író Robert Knight & Jeffrey Stone (Bihon Tibor & Király Edit)
Borító Bera Károly
Belső illusztrációk Zubály Sándor
Fejezetszám 350
Szabályrendszer Értékek, harc, tárgy- és információgyűjtés
Kiadó

Cherubion Könyvkiadó

Megjelenés éve 1993.

A könyv moly.hu-s adatlapja