Harcos Képzelet Játékkönyvek 09.
A Kőtorony Titka

 


Bátor harcosként nemes cselekedetre vállalkoztál. Egy elrabolt lányt, Esmeraldát kell kiszabadítanod a hírhedt Kőtoronyból. Küldetésed azonban nem veszélytelen, mert a tornyot egy áthatolhatatlan labirintus veszi körül, és a kulcsait három gonosz testvér őrzi.
Te vagy az egyetlen alkalmas személy, aki a Gonoszok uralmát megtörheti és a lányt kiszabadíthatja.


FANTASZTIKUS JÁTÉKKÖNYV!
Légy te a főhős!


Jöjj, lépj be a képzeletharcosok sorába, s cselekedj belátásod szerint. Döntsd el te, harcolsz, menekülsz, varázsolsz vagy ravaszkodsz, s milyen eszközökkel oldod meg a feladatot! Csak dobókocka, papír, ceruza és radír szükséges, s máris indulhat a játék!

Ha sikerrel végig akarod játszani ezt a rejtélyekkel teli, kalandos történetet, fortélyosnak kell lenned, megfontolni döntéseidet, s észben tartani, hogy bár a szerencse segíthet a kockadobásoknál, nem biztos, hogy mindig te vagy az erősebb...

 

Író Ian Borouge (Boruzs János)
Borító Bera Károly
Belső illusztrációk Zubály Sándor
Fejezetszám 350
Szabályrendszer Értékek, harc, tárgy- és információgyűjtés
Kiadó

Cherubion Könyvkiadó

Megjelenés éve 1994.

A könyv moly.hu-s adatlapja