Harcos Képzelet Játékkönyvek 11.
Monarakh Titka

 


Miután legyőzted a Vörös Mágust, és kifosztottad a kastélyát, a rabolt kincsekből vígan éldegélsz a Csendeshon nevű városkában. Semmi sem zavarja meg a nyugalmadat, s úgy tűnik, a mágus halála előtt rád mondott átok sem fogant meg.
Ám egy ideje a város melletti erdőben brutális gyilkosságok történnek. A város ura jutalmat tűz ki a gyilkos kézre kerítőjének.
Úgy döntesz, elég volt a henyélésből, s elindulsz, hogy kiderítsd, ki vagy mi rejtőzik a szörnyű tettek mögött.


FANTASZTIKUS JÁTÉKKÖNYV!
Légy te a főhős!

Jöjj, lépj be a képzeletharcosok sorába, s cselekedj belátásod szerint. Döntsd el te, harcolsz, menekülsz vagy ravaszkodsz, s milyen eszközöket használsz a sötét bűntények felderítésére! Csak dobókocka, papír, ceruza és radír szükséges, s máris indulhat a játék!

Ha sikerrel végig akarod játszani ezt a rejtélyekkel teli, kalandos történetet, fortélyosnak kell lenned, megfontolni döntéseidet, s észben tartani, hogy bár a szerencse segíthet a kockadobásoknál, nem biztos, hogy mindig te vagy az erősebb...

 

Író Garry Hamilton (Zubály Sándor)
Borító Zubály Sándor
Belső illusztrációk Zubály Sándor
Fejezetszám 350
Szabályrendszer Értékek, harc, tárgy- és információgyűjtés
Kiadó

Cherubion Könyvkiadó

Megjelenés éve 1994.

A könyv moly.hu-s adatlapja