Harcos Képzelet Játékkönyvek 15.
Sárkánykard

 


Évszázadokkal ezelőtt az emberek a Sárkánykarddal csaknem kiirtották a sárkányokat, így végre megszabadultak nagytestű ellenségeiktől. Az évek gyorsan teltek, s senki sem emlékezett már a sárkányokra, amikor egy komor reggelen egy hatalmas testű bestia porig nem rombolta a birodalom egyik városát. A sárkányok megállításához valakinek fel kell kutatnia a legendás fegyvert, mert csak így van esélyük az embereknek a túlélésre...

FANTASZTIKUS JÁTÉKKÖNYV!
Légy te a főhős!

Jöjj, lépj be a képzeletharcosok sorába, s cselekedj belátásod szerint. Döntsd el te, harcolsz, menekülsz, varázsolsz vagy ravaszkodsz, s milyen eszközöket használsz a Sárkánykard megszerzésére! Csak dobókocka, papír, ceruza és radír szükséges, s máris indulhat a játék!

Ha sikerrel végig akarod játszani ezt a rejtélyekkel teli, kalandos történetet, fortélyosnak kell lenned, megfontolni döntéseidet, s észben tartani, hogy bár a szerencse segíthet a kockadobásoknál, nem biztos, hogy mindig te vagy az erősebb...

 

Író Alex R. Wermin (Bihon Tibor)
Borító Sváb József
Belső illusztrációk Zubály Sándor
Fejezetszám 300
Szabályrendszer Értékek, harc, tárgy- és információgyűjtés
Kiadó

Cherubion Könyvkiadó

Megjelenés éve 1995.

A könyv moly.hu-s adatlapja