Harcos Képzelet Játékkönyvek 16.
Szörnyek Szigete

 


Egy aprócska szigeten kell megküzdened a világ legborzalmasabb szörnyetegeivel, ám nem tudhatod, hogy milyen veszedelmek várnak még rád a küldetésed teljesítése közben. Lehet, hogy ezeket a szörnyetegeket irányítja valaki? Számos nehéz küzdelem és viszontagság után te lehetsz az a bátor hős, aki megoldja a Szörnyek Szigetének rejtélyeit...

FANTASZTIKUS JÁTÉKKÖNYV!
Légy te a főhős!

Jöjj, lépj be a képzeletharcosok sorába, s cselekedj belátásod szerint. Döntsd el te, harcolsz, menekülsz, varázsolsz vagy ravaszkodsz, s milyen eszközöket használsz a titokzatos szörnyek legyőzésére! Csak dobókocka, papír, ceruza és radír szükséges, s máris indulhat a játék!

Ha sikerrel végig akarod játszani ezt a rejtélyekkel teli, kalandos történetet, fortélyosnak kell lenned, megfontolni döntéseidet, s észben tartani, hogy bár a szerencse segíthet a kockadobásoknál, nem biztos, hogy mindig te vagy az erősebb...

 

Író Alex R. Wermin (Bihon Tibor)
Borító Bera Károly
Belső illusztrációk Zubály Sándor
Fejezetszám 300
Szabályrendszer Értékek, harc, tárgy- és információgyűjtés
Kiadó

Cherubion Könyvkiadó

Megjelenés éve 1996.

A könyv moly.hu-s adatlapja