Harcos Képzelet Játékkönyvek 28.
Szellemjárás

 


Egy szép reggel arra ébredsz, hogy a királyi főmágus zörget a szobád ajtaján. Hamarosan megtudod, hogy a Központi Laboratóriumból egy nagyhatalmú szellem szabadult el a palotában - amely képes beköltözni más teremtmények testébe, s az irányítása alá vonni azok tudatát. Mindössze ketten maradtatok a varázslók közül. Hogy a többi mágussal mi történt, azt kérdezni sem mered. A főmágus magára vállalja a királyi pár védelmét, a szellem csapdába ejtése és befogása a te feladatod marad.
Bár nem vagy biztos benne, hogy sikerrel járhatsz ott, ahol a nálad hatalmasabb tudású varázslótársaid elbuktak, mégsem hátrálhatsz meg...

FANTASZTIKUS JÁTÉKKÖNYV!
Légy te a főhős!


Ha sikerrel végig akarod játszani ezt a rejtélyekkel teli, kalandos történetet, fortélyosnak kell lenned, megfontolni döntéseidet, s észben tartani, hogy bár a szerencse segíthet a kockadobásoknál, nem biztos, hogy mindig te vagy az erősebb...

 

Író Gina Sheron & Alex R. Wermin (Bihon Tibor & Megyaszai Georgina & Király Edit)
Borító Szendrei Tibor
Belső illusztrációk Balogh István & Zubály Sándor & Szendrei Tibor & Vass Richárd
Fejezetszám 300
Szabályrendszer Értékek, harc, tárgy- és információgyűjtés
Kiadó

Cherubion Könyvkiadó

Megjelenés éve 1998.

A könyv moly.hu-s adatlapja