2010.
március-december Az újraindulás előtti
utolsó hétvégén még fotóztam egy kicsit a felső szakaszon. A
diósgyőri végállomási épület el lesz bontva. Testközelből. Itt a tervek
szerint továbbra is középperonos megálló lesz. A hétvégi ritkább menetrend
mellett nem tudtam két villamost egymás mellett fotózni. A végállomás hiába viszonylag
új (1995-ös), eléggé el van hanyagolva. A Diósgyőr előtti
sikán. Ez a kép tetszik. 208 jön vissza. A Vince utcai megálló elvileg
meg fog szűnni, ... ... mivel a Zenta utca közel
van hozzá. Ugyanaz a megálló egy piros
Tátrával is. Hétvégente a
Vasgyár-Újgyőri főtér között tárolták a kocsikat, így a hétvégi
ritkább 2-es a Thököly felé is az Újgyőri piacon keresztül ment,
egyvágányozott. Ezt videón lehetett jól megörökíteni. 202 és 209 az Újgyőri
piacnál. Normál esetben ritkán áll ennyi
kocsi a Tiszain. 2010. november elsején
megindult a fogalom az új szakaszon, de csak a 2-es villamos járt, az
Újgyőri főtér-Diósgyőr között villamospótlás kezdődött,
mert még a tél előtt megcsinálták a LÁEV és Zenta utca közötti részt. Vagyis innentől ... ... idáig. EEG- A diósgyőri
buszvégállomás, háttérben a várral. A villamospótlóknak
Diósgyőrben volt kiállásuk, ... ... az Újgyőri
főtéren csak megfordultak. AKD-684. A Vasgyárba ekkor vegyesen
jártak Tátrák ... ... és SGP-k. Az egykori, romos végállomás
épületre ez a graffiti került. 213. A Városháztér karácsonyi
díszkivilágításban, az új pályával. Talán az utolsó kép lett a legjobb. A sétálóutca nappal. A Selyemréten időközben az
esőbeállót is elkezdték építeni. Ez a világos szín nem túl barátságos és
könnyen koszolódik. 2010. december 13-án visszaállt
a normális rend, újra teljes szakaszon közlekedtek a villamosok. A további
felújítások 2011 tavaszán kezdődtek. December 22-ig tartott a
kísérlet, kihasználatlanság miatt a 31A három hónap után megszűnt. Na
persze egy óránként járó viszonylaton nem csoda, hogy senki nem volt, olyan,
mintha nem is lenne. |