2010. március-december
(III. rész)

Előző oldal

 

2010 májusában elkezdődött a villamospálya felújítása, így az április az eredeti állapotok megörökítéséről szólt. Ugyan a Győri kapu akkor még nem került sorra, de azért én már azt is végigfotóztam. Kezdésnek a Károly utcai megálló.

 

Újabb Tatra-pótkocsis bécsi párosítás.

217 a Gyula és Károly utcák között, a Miklós utcánál. Évtizedekkel ezelőtt itt is volt villamosmegálló.

197.

 

 

 

Gyula utca.

Egy másik nap is visszamentem, napsütésben azért mégis csak jobb.

A 210-est a Kaffkások festették ki, iskolájuk 50. évfordulójának tiszteletére.

Ezek a képek pont akkor készültek, amikor a 2-es csak az Újgyőriig közlekedett, és a bécsi pótok nem jártak. A kieső kapacitás miatt a 206-os Tatra is a 2-es vonalon járt, ami (akkor még) ritkaságnak számított.

Több villamoson is megjelentek a teljes kocsiszekrényt beborító reklámok, nekem nem igazán tetszenek. Lehet jobban néznének ki, ha az elejük nem maradna ki.

Megint a 189-est sikerült itt elkapnom. Van ilyen.

 

 

 

Lézerpont.

806 és 189. A projekt után meg fog szűnni a busz-villamos párhuzamosság, ilyen fotókat a jövőben már nem nagyon lehet majd itt készíteni.

 

Na, még két kép...

... és megyünk tovább a Diósgyőr irányú megállóhoz. A választások közeledtével megjelentek a választási hirdetések is a kocsikon.

 

 

 

További képek.

 

A Lézerpont buszmegálló épp ezen sorok írásakor (2011. június), a Győri kapu felújításakor kerül áthelyezésre a zebra elé.

188 érkezik a Thököly utcához.

 

Innentől kezdve lett átépítve a pálya az első ütemben.

 

 

 

A Szent Anna tér véleményem szerint az egyik legjobb fotóhely a belső szakaszon.

A Tiszai irányú megálló a felújítás után hátrébb került, a megállóoszlop most kb. ott van, mint a képen a szerelvény vége.

Következő oldal

Főoldal