2010.
március-december 2010 májusában elkezdődött
a villamospálya felújítása, így az április az eredeti állapotok
megörökítéséről szólt. Ugyan a Győri kapu akkor még nem került
sorra, de azért én már azt is végigfotóztam. Kezdésnek a Károly utcai
megálló. Újabb Tatra-pótkocsis bécsi
párosítás. 197. Gyula utca. Egy másik nap is visszamentem,
napsütésben azért mégis csak jobb. A 210-est a Kaffkások festették
ki, iskolájuk 50. évfordulójának tiszteletére. Ezek a képek pont akkor
készültek, amikor a 2-es csak az Újgyőriig közlekedett, és a bécsi pótok
nem jártak. A kieső kapacitás miatt a 206-os Tatra is a 2-es vonalon
járt, ami (akkor még) ritkaságnak számított. Több villamoson is megjelentek
a teljes kocsiszekrényt beborító reklámok, nekem nem igazán tetszenek. Lehet
jobban néznének ki, ha az elejük nem maradna ki. Megint a 189-est sikerült itt
elkapnom. Van ilyen. Lézerpont. 806 és Na, még két kép... ... és megyünk tovább a
Diósgyőr irányú megállóhoz. A választások közeledtével megjelentek a
választási hirdetések is a kocsikon. További képek. A Lézerpont buszmegálló épp
ezen sorok írásakor (2011. június), a Győri kapu felújításakor kerül
áthelyezésre a zebra elé. 188 érkezik a Thököly utcához. Innentől kezdve lett
átépítve a pálya az első ütemben. A Szent Anna tér véleményem
szerint az egyik legjobb fotóhely a belső szakaszon. A Tiszai irányú megálló a
felújítás után hátrébb került, a megállóoszlop most kb. ott van, mint a képen
a szerelvény vége. |