2010. március-december
(V. rész)

Előző oldal

Soltész Nagy Kálmán utca. Az új, széles megállót össze sem lehet hasonlítani a képen látható régi, keskennyel.

 

A selyemréti aluljárónál voltak a legrosszabb állapotban a vágányok. Mondjuk már a felújítás óta is voltak itt gondok, de sikerült megoldani. Alapvető probléma, hogy a vízelvezetés nem a legmélyebb ponton van.

Intermodalitás.

185.

 

 

 

Egy vasárnap délelőtt is kinéztem ide, az autóforgalom ilyenkor kicsi.

Jobboldalt a háttérben a Bláthy Ottó Villamosipari Szakközépiskola, ahol ezen fotó készítése óta már nem csak, hogy leérettségiztem, de már technikusi vizsgát is tettem. Magyarul jó rég frissítettem már az oldalt.

 

 

Az aluljáró Selyemrét felöli oldala.

HDF-367.

189 a Selyemrét megállóhoz közeledik.

 

 

A selyemréti megálló egy "kicsit" megváltozott a kép készítése óta. A visszafogóváltó maradt.

AKD-512.

 

 

Ez pedig már a Baross Gábor utca, a pálya valamiért csak eddig újult meg.

 

 

Ez a kb. száz méteres szakasz csak 2011 nyarán fog átépülni, de ezt ekkor még nem lehetett tudni, ezért ezt a részt is alaposan lefotóztam.

 

Délutáni képek a másik irányból.

186. Jellemző, hogy általában ugyanazokat a kocsikat kaptam itt el, mint előző alkalommal.

 

Két pótkocsis szerelvény.

Tiszai pályaudvar, végállomás. A Tiszai nincs benne a projektben, az majd a város pénzéből lesz felújítva valamikor.

 

A vasgyári hurkot nem fogják felújítani, csak a megállók újulnak meg, ezért készítettem pár képet a Vasgyári gyógyszertár megállónál. Sokak szerint ez a szakasz nem túl kihasznált, ajánlom nekik a második képet.

788 egy egyetem érintésével közlekedő 29-esen.

 

189 és 197.

 

A pótkocsik egyébként 2010. április 30-án közlekedtek utoljára utasforgalomban, az első szakasz felújítása közben csak a Tatrák közlekedtek. November elsejétől újraindult a 2-es és a bécsi villamosok is, de a pótkocsik már nem, azok másodikán át lettek szállítva a Negyedik utcai telepre. A szállítások érdekessége volt, hogy Tatra húzta őket (egyenként persze), láttam is egy ilyen menetet a villamosból, sajnos fotózni nem tudtam.

Május elsején nem fotóztam sűrítőjáratokat, csak a Majális-parkban tartózkodóként kint lévő AKD-568-ast, ami egyébként az Auchan járaton szokott közlekedni (illetve azóta már csuklósították a viszonylatot, a 694-es a törzsjárműve).

Következő oldal

Főoldal