A Vasútállomásról jellemzően a hegyi vonalak
indulnak, így gyakran megfordul itt a 19 darab Ikarus 415-ös. KAZ-449 (korábban DUD-688) az egyik
legkülönlegesebb pécsi busz. Az Ikarus 246-os típus a '90-es években lett
kifejlesztve, de nem került sorozatgyártásra, hazánkban csak ez az egy kocsi
üzemel. A négy alacsonypadlós Citaro egyike. Nem is tudtam, hogy a szóló Conectok között is van
fehér-kék festésű. A kertvárosi járatok is a vasútállomás mellett
haladnak el. KOX-729. Néhány késő délutáni kép a Kórház térnél. Sikerült kilőni az egyetlen kék-fehér Citarot
is. Egy első generációs csuklós Conecto. Két kép a Budai állomásról. BPV-145 Uránvárosban. A kocsi érdekessége, hogy
trilexes, de bolygóajtós. Másnap reggel szintén Uránban kezdtem. Újra összefutottam BPV-093-mal, ezúttal utastéri
fotó is készült. A második nap nagy részét Komlón töltöttem, ezt a fehérhegyi fotót
visszafelé jövet készítettem. BPV-050. Harmadik nap reggel is Uránban próbáltam fotózni. Aztán az állomás mellett, a Vasút utcai
parkolóban, ahová a kétrészes kocsik szoktak délelőtt kiállni. Itt parkolt DUD-672 is, a kocsi érdekessége, hogy
DAF motorja van és a nagyobb helyigény miatt a kettes ajtó előrébb
került. Lett egy kis napsütés... ... ezért visszamentem Uránba, ... ... ahol újra összefutottam a 093-mal. CCT-560. Három kép a Mecsek Áruháznál. És végül IUE- |