A 021-es Neoplan és a 800-as MAN a Petőfi
téren. Bontási munkálatok miatt a 11-es és 34-es járatok
júliusban és augusztusban szintén a Petőfi tér érintésével közlekedtek. A 023-as a tér mellett. Csőtörés miatt a Búza téren is volt terelés,
az 1-es és 1A-s viszonylatok a Majális-park/Felső-Majláth felé a 24-es
és 32-es viszonylatok megállójában álltak meg. A Búza tér felé a 3-as, 4-es és 7-es járatok is
terelve közlekedtek (806, 670, 696, 144). A 32-es alapból is erre jár. AKD- A 024-es Neoplan meg épp lerobbant, a Rábának
kellett elvontatnia. AKD- A 791-es a 31-es felszállóhelyén. Nyáron nem sok
értelme van a viszonylatnak az egyetemig járnia, ilyenkor elég lenne, ha csak
az Avasra menne fel. GTH- AKD-738 ugyanott. Ez a kocsi is tök üres. 813 és 2009. szeptember elsejétől a Borsod Volán
helyett az MVK üzemelteti az Auchan járatot, így nyár végén még lefotóztam az
LKK-386-os ARC-t az áruháznál. És a végére villamosos életképek: a 185-ös bécsi a
Selyemrét és Soltész N. K. utca megállók között, a vasúti aluljáró
előtt. Miskolcon talán itt vannak a legrosszabb állapotban a vágányok. A 196-os a Bláthy szakközép előtt, ahol több
miskolci közlekedésbarát is végzett (illetve fog végezni). A 208-as Tatra a Soltész N. K. utcai megállóban. 182 és Újra a 182-es, az Újgyőri piacnál. A
közelmúltban lebontották a romos állapotú, egykori Szikra mozi épületét, és
ez a förmedvény bevásárlóközpont épült a helyére. Mindenki szidja a sivár
lakótelepeket, ehhez képest manapság is ilyen jellegtelen, szürke beton és
bádog építmények épülnek mindenhol. A 202-es Tatra Bulgárföldön. Itt is fog épülni
(még) egy bevásárlóközpont. |