A buszpróbáló 29-es viszonylaton eljutottam a
Kolosy téri végállomásra. Sajnos már a 165-ös viszonylaton is Ikarus 415-ös
volt, pedig nemrég még 260-assal mentem rajta egy kört. BPO- Egy járdasziget nélküli, útról felszállós megálló,
amilyet ma már láthattunk. Szépvölgyi út, HÉV megálló. BPO- BPO-832 pedig a 42-es felszállóhelyén,
először a fellegekből, majd földközelből. BPI- A sima 37-esen Ikarus 405-ösök járnak. BPO-832 Békásmegyer, HÉV állomásnál,
visszafordulás után. Békásmegyer HÉV-től keletre lévő részét
két körjárat, a 145-ös és a 146-os szolgálja ki, alapvetően Ikarus
405-ösökkel, de előfordulnak Ikarus 260-asok is. BPO-692 és BPO-795 még mindig a HÉV állomásnál. Utóbbi a Madzsar József utcai megállóban. Békásmegyer, Újmegyeri tér, a 34-es, 145-ös és
146-os végállomása. 08- A forgalom a végállomás méretéhez képest elég
kicsi. Mennyi jármű lehetett itt például a '80-as években, amikor még
mondjuk a 146-os 2 percenként, vagy a 34-es 6 percenként járt
csúcsidőben. BPO- BPO-637 már táblák nélkül. A 146-os felszállóhelye. Most pedig átmegyünk a HÉV másik oldalára, ahol
szintén ilyen kis HÉV-re ráhordó járatok (143,186), ... ... valamint a Békás busz közlekedik. Mint ahogy
az a napsütésből is sejthető, a lakótelep két oldalán készült
képeket csak az oldalon válogattam szét, a valóságban ide-oda ingáztam. BPO-694. Ez pedig már Óbuda központja: BPI- Utastéri kép, jó kis fekete műbőr
ülésekkel, hátulról előre nézve sajnos már látszik a graffiti. A
művészet az, amivel az alkotó kifejezi magát, tehát ezt is tekinthetjük
művészeti alkotásnak, mivel az alkotó hülyegyerek kifejezte magát:
ő is meg a "rajza" is egy nagy nulla. FKU-904. Innen indul még a csak munkanapokon közlekedő
118-as is. Ikarus 405-ösök és 260-asok járnak rajta. |