BPI-392-vel átmentem Újpest-Városkapuhoz, ahol a
121-es mellett volán járatok is végállomásoznak. Egy használtan beszerzett Mercedes-Benz O405
csuklós. Régi, Ikarus csuklósok. BPO-843 az esztergomi vasút másik oldalán, a 122-es
végállomásán. BPO-847. Újpest-központ, a 20-as
felszállóhelye. Többek között a 147-es
viszonylatot alvállalkozásban a Nógrád Volán üzemelteti, ilyen Alfa Localo
típusú buszokkal. Megyer, Szondi utca, a 30-as
végállomása. Újabban már a 30-ason is járnak ilyen Volvo alvázas jószágok. A 122-es hamarabb ment, így
azzal mentem le egy megállónyit. A Megyeri út (Fóti út) megálló
előtt ismét lefotóztam a KTK-402-est. BPO- KTK-391 és BPO- JUX-022 még mindig a Baross
utcánál. Ezen az íven régen a 8-as villamos járt. KTK- A 3-as metróval a belváros felé
indultam, de a Gyöngyösi utcánál tartottam egy fotómegállást. Nemrég még a
4-es indult innen a Deák térre, illetve csúcsidőben a gyors 4-es az Apor
Vilmos térre, aztán a 4-est összekötötték a 105-össel, a gyorsjárat
megszűnt. Tehát most a 105-ös indul innen, vegyesen Ikarus 412-esekkel
és 415-ösökkel. BPO- BPO- Ez a kis végállomás amúgy 1981.
december 30-án, a 3-as metró Deák tér-Lehel tér szakaszának átadásakor
létesült. Csúcsforgalom a Moszkva téren. Tátrák a Kelemen L. u.-nál. Pasaréti tér, az 5-ös
végállomása. |