A 69-esen viszont nincs túl sok utas, vagy
legalábbis csak csúcsban, bár a diósgyőri végállomás a lehető
legtávolabb került a villamos végállomástól és az 1-es, 1A-s buszok
megállójától, ezért rövid idő után a végállomásuk átkerült az 1-es
buszok Majális-park irányú megállójába. Tehát megérkezik a 69-es Berekaljáról,
az utasok leszállnak a Tiszai irányú megállóban. Utána a busz lemegy a
Táncsics térig és megfordul, mivel csak ott tud átmenni a villamossíneken,
majd visszamegy az 1-es megállójába, de immár a KI irányúba, és ott várja ki
az indulást, erősen akadályozva az ott megálló többi buszt. Ez a fotó
persze még a régebbi végállomáson készült. 260-ast ugyan még nem, de 415-öst már sikerült
fotózni a viszonylaton. 429 épp megérkezik, 418 pedig kiállt pihenni. Berekalja, végállomás. 422 Ómassán. Hétvégén már csak néhány 200-as
Ikarus van kint sajnos, az sem a hegyi járatokon. Akárcsak Bükkszentlászlón, itt is szűk az
utca, de itt nem olyan hosszú. D02-506 és szerelvénye Közép-Garadnánál.
Februárban bőven voltak kisvasúti események, az ezekről készült
képek egy külön oldalon
láthatóak. HDF- Az újonnan létrejött 99-esen kezdetben, a munkanapi
csúcsban csuklósok jártak. Túl nagy igény mondjuk nem volt rájuk, míg régen a
21-esen sokszor tömeg volt, a kettévágása után a megmaradt csonka 21-esen, és
a külső szakaszon helyette indított 99-esen is hatalmasat zuhant az
utasszám. AKD-684 az Irinyi utcánál. Annak azért örülök,
hogy sikerült elkapnom egy 280-ast is a vonalon. Eredetileg amúgy az volt a
terv, hogy a 9-es közlekedett volna gyakrabban, hurokjáratként, de ahhoz meg
kellett volna csinálni a Köztársaság utcát. Február 1-től voltak kisebb módosítások a
menetrendben (a 99-esé pont nem változott), azóta már csak szóló kocsik járnak
a vonalon. A képen a sokak által kedvelt AKD-530. A 29-esen nagy meglepetésre viszont feltűntek
a csuklósok. Januárban kora reggel tesztjelleggel járattak csuklósokat, de az
Ikarus 280-asokon kívül nem váltak be, mivel a DIGÉP-nél a szűk utcákban
nehezen lehetett befordulni. Februártól munkanapokon a csúcsidőkben
három 280-as közlekedik a viszonylaton. Persze azért még a szólók vannak többen. Na de vissza a 280-asokhoz: a 692-es a
főtéren. És az Avas kilátónál. Erről a helyről
nemrég még a 36-osok, 39-esek indultak. AKD- 823. Egy 31-es az Egyetem felé. Néhány rövid
időszakot leszámítva felesleges odáig mennie, alig van ott rajta utas. Két 21-es az újgyőri főtéri
végállomáson, abban a megállóban, ahol nemrég még a 6-os, 16-os leszállóhelye
volt. Erzsébet tér. A korábbi 101B-s, 39-es, 36-os
(21-es, 33-as) helyett létrejött „szuper 21-es” nagyon
sűrűn, 6-12 percenként közlekedik, csak sajnos pont nem vezet
sehonnan sehova, így már az első naptól kezdve üresen járnak a
csuklósok. Február 22. és 25. között a Kocsonyafesztivál
miatt lezárták a Kazinczy utcát, ezért kisebb terelések voltak. A 12, 14,
14H, 22 buszok eljöttek a Hősök teréig úgy, ahogy szoktak, ott viszont
befordultak a Horváth Lajos utcára. Itt leginkább március 15-én lehet buszokat látni,
akkor az 1-es, 1A-s (és 101-es) viszonylatokat terelik erre. EEG-411 ritka vendég a 22-esen. Ő volt az
első miskolci Ikarus 435-ös, decemberben lett 13 éves. AKD- A 12-esek a Horváthról visszafordultak a Reptér
felé, a többi pedig a Centrum felé ment. A képen már visszafelé jön egy
14-es, az érdekesség az, hogy menetrend szerint novembertől már nem erre
jönnek. Egy 14H-s és 22-es a Szemere utcánál. Legalább van
képem 22-esről ebben a megállóban, mert ugyan szeptemberben itt
végállomásoztak, de akkor nem sikerült fotózni. A 35, 35É, 38, 44 viszonylatoknak itt volt a
végállomásuk, így aztán szép kis buszsort lehetett fotózni. Elöl az
ideiglenesen itt végállomásozó 38-as, a háttérben pedig két pihenő
33-as. Az egyiknek kajaideje van (jobban mondva a sofőrjének, kb.
félóra), ezért egy másik jármű ugrik be egy körre, ennek
köszönhető, hogy ketten vannak. Gyors ugrás a szirmai végállomásra. Februárban
utaztam a bezárás előtt álló mezőcsáti vasúton, közben persze mást
is fotóztam, például ezt a Credot az állomás előtt. A
buszvégállomás a város központjában van, 100-200 méteres körzetében bárhol
találkozhat parkoló buszokkal az ember. JMN-863. A
miskolci vonalon elsősorban csuklósok járnak, egy-egy fotó a régebbi és
az újabb generációról. A végére még néhány vasúti kép. A remot M41-esek
egyre szaporodnak, a 2330-as például nemrég készült el. A régebbi mozdonyokra viszont rá jár a rúd: M44
515. Nem miskolci gép volt, valószínűleg a sátoraljaújhelyi bontó felé
tart(ott). M44 096-ot viszont még forgalomban is fotóztam,
őt is leselejtezték. |