A villamosok között volt újdonság, a pár hónapja
Bécsből vásárolt három villamos személyében. A képen az egyik, a 4713-as
(bécsi pályaszám) SGP E1-es motorkocsi. A másik kettő Lohner C3-as pótkocsi, 1132... ... és 1123. Hogy mi velük a cél, azt nem tudom,
lehet, hogy csak alkatrésznek kellenek, bár nem jönnének rosszul a reggeli
csúcsidőben, főleg a pótkocsik. Újra az E1-es, az M5-ös hóseprő mellett. Ez pedig (pályaszám szerint) az első miskolci
bécsi. Több, mint négy éve forgalomban van itt, ki tudja, mennyi van még neki
hátra. Ebben az egy bécsiben a faülésekre kis párnákat ragasztottak,
de ettől csak kényelmetlenebbek lettek. A műszerfal. 151. Idén is közlekedett a kisvasúti napon, de én
nem tudtam ott lenni. AKD- Munkanapokon, az Újgyőriről 13:55-kor
induló 9-es járatban csuklós közlekedik. A 787-es MAN a Szervezet u.
megállóhoz közeledik. Július 23-tól a 68-as járatok csak Újgyőri
főtér és Bükkszentlászlói elágazás között közlekednek, gázvezeték építés
miatt. Ez a kép még az eredeti végállomásánál készült. Míg ezek már az elágazásnál. 10-15 perc kiállás
van itt, mivel az eredeti időpontban indulnak vissza. AKD-547 az Újgyőriről hamarosan elindul
a telepre. Július 26. és 28. között, a Regimentfest idején a
belvárosban időszakosan terelve közlekedtek a buszok. Amikor egy
délutánon kint voltam, a Kazinczy utcát és az Erzsébet teret zárták le, így a
buszok mindkét irányban a Corvin-Szentpáli utcákon át mentek, míg a 21-es a
Kis-Hunyad utcán. A 38-as a Népkertnél végállomásozott, és a körforgalomban
fordult, a 33-as a Vörösmarty utcánál (a képen), a 2-es megállójában, ő
is a népkerti körforgalomban fordult. A Centrumnál végállomásozó járatok a Madarász
Viktor és Horváth Lajos utcákon fordultak, így visszafelé is itt jöttek.
HFD-501-nek amúgy nagyon csúnya hangja van. Az eredetileg mindkét irányban a Kazinczyn
közlekedő 14-es is a Centrumon keresztül járt, így a Reptér felé
visszaállt a régi, 2006. november másodika előtti forgalmi rend, igaz
csak kis időre. HEX- Terelt 21-es. AKD-568 elindul a Húskombinát felé, majd egy
bő negyedóra múlva vissza is érkezik. HPR-534 is itt állt, szintén 18-asra
„táblázva”. A 216-os Tatra a selyemréti felüljárónál. A 211-es Tatra műszerfala. Jelenleg már csak
neki nincs digitális kilométerórája. AKD-584 Bedegvölgy megállónál. 186 és Augusztus 6-tól közműépítés miatt a 33-as a
Gábor Áron utca helyett egy utcával lejjebb éri el a Tímármalom utcát. Ez a
kép még az eredeti útvonalán készült, a Szinva túloldaláról, amint
kikanyarodik a Tímármalomhoz. Nyáron munkanap teljesen szóló lett a 29-es,
hétvégén viszont csuklósok jártak. |