CCV- Itt állt a helyi közlekedés egyik legújabb járműve
is: JOX-715. HKZ-209 újra. Elég szép fekvése van a
végállomásnak. Egy megállóval visszább itt is egy lakótelep van. Egy régi homlokfalas (első generációs) 435-ös
annál a bizonyos lakótelepnél (ami pont nem látszik a képen). Jobboldalt, a
következő fotó helyszíne viszont már látható. Ugyanis a domboldalban mennek a vonatok
Somoskőújfalura, ami közigazgatásilag Tarjánhoz tartozik. Jobboldalt a
hegy tetején talán kivehető a salgói vár is. Egy 11-es busszal én is kimentem Somosra. Ezen az
Uzsgyin kívül azonban voltak más érdekességek is. Szlovák Bardotkák. Egy tehervonat egyik végén
kettő (751 047 és 056),... ... a másikon pedig egy (752 041). Aztán az
előző kettő is átment a szerelvény Szlovákia felőli
oldalára. Újra a salgótarjáni vasútállomáson vagyunk. Az állomáson kiállított 377, 210-es gőzös.
Kezdetben a MÁV-nál dolgozott, később pedig a Salgótarjáni Kohászati
Üzemekhez került, ahol 1981-ig végzett tolatószolgálatot. Egy pillantás a nemrég felújított helyközi
autóbusz pályaudvarra. Egy Ikarus 411-es a 8-ason. Ez a viszonylat a
belváros felett, egy domboldalban lévő városrészen megy körbe. Itt már visszafelé jön. Csúcsidőn kívül az
5-ös és 8-as összevonásaként létrejött 58-as jár erre. Néhány buszos kép a Főtérnél. A városban még
az Ikarusok vannak többségben, én személy szerint örültem ennek. Egy megállóval feljebb, a Füleki utca megállónál
vagyunk. Ezután még mentem egy kört a 7A-s vonalon, majd elindultam hazafelé. De Hatvanban megint sok időm volt, ezért újra
benéztem a fűtőházba. A 372-es BDt vezérlőkocsi. A 232-es és a 220-as Púpos. És végül V43 1249. |