Metró: megvalósulatlan tervek, elképzelések a jövőre, módosítások
- Keleti írányú hosszabbításra elképzelések:
- Rákosrendező vasútállomásig
- Erzsébet krt-Nagy Lajos király út kereszteződésig
- Kassai tér-Csáktornya park-Körvasútsor (Marcheggi híd)
- Nyugati írányú hosszabbításra elképzelések:
- Vígadó térig
- Budai várig
Metró 1
- Eredeti tervek szerint:
- a Déli pu. és a Népstadion között járt volna
- Népstadionnál közös végállomása lett volna a gödöllői HÉV-vel
- szárnyvonal épült volna Kőbánya felé a Liget térig
- Astoriánál nem létesült volna állomás
- Felmerült korábban a budagyöngyei leágazás és a kelenföldi meghosszabítás ötlete
- Összekötés a gödöllöi HÉV-vel tervbe van véve
Metró 2
- Az erdeti tervek szerint:
- a déli végállomás a Határ útnál lett volna
- az északi végállomás Káposztásmegyeren lenne
- Vissza-visszatérő elképzelés déli írányban a repülőtérig történő meghosszabbítás
Metró 3
- Az 1970-es években Budafok és Rákospalota között jelölték ki a nyomvonalat
- 1990-es évek terveiben:
- első lépcső: Kelenföldi pu.-Keleti pu.
- második lépcső: Keleti pu.-Bosnyák tér
- harmadik lépcső: Kelenföldi pu.-Gazdagrét
- Lehetséges további írányok
- keleten Rákospalota felé
- nyugaton Gazdagrét-Budaörs felé
- budafoki leágazás
Metró 4

Az oldal utolsó frissítése: