0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z
125 |
K | Dancing Elf [Fairy] Wind * ATK/300 DEF/200 Az égbolton táncol borotvaéles pengékkel ellátott szárnyával. |
126 |
J | Dancing Fairy [Fairy/Effect] Wind **** ATK/1700 DEF/1000 Amíg ez a kártya felfordított védőállásban a meződön marad, minen köröd kezdésekor kapsz 1000 életpontot. |
127 |
J | Dark Bat [Winged Beast] Wind *** ATK/1000 DEF/1000 Az alvilág denevérei, amik hiper érzékelőikkel észlelik ellenségeiket. |
128 |
K | Dark Elf [Spellcaster/Effect] Dark **** ATK/2000 DEF/800 Ahhoz hogy a szörny támadhasson, 1000 életpontot kell fizetned. |
129 |
Y | Dark Energy [Spell Card] 300 ponttal növeli az ATK-jét és DEF-ét egy Fiend típusú szörnynek. |
130 |
Y | Dark Gray [Beast] Earth *** ATK/800 DEF/900 Ez a bestia teljesen szürke és csak ritkán látható halandó szemekkel. |
131 |
Y | Dark Hole [Spell Card] Megsemmisíti a mezőn lévő összes szörnyet. |
132 |
Y | Dark King Of The Abyss [Fiend] Dark *** ATK/1200 DEF/800 Azt mondják róla, hogy az alvilág királya, mivel uralni tudja a sötétséget. |
133 |
J | Dark Magic Curtain [Spell Card] Amelyik körben aktiválva van, nem lehet szörnyet megidézni (FLIP-el és speciális idézéssel sem). Megidézhetsz egy "Dark Magician" lapot a paklidból speciális idézéssel az életpontjaid feléért cserébe. |
134 |
J | Dark Magic Ritual [Spell Card] Ez a lap a "Magician Of Black Chaos" rituális megidézéséhez használható. Továbbá fel kell áldoznod a mezőről vagy a kezedből szörnyeket, melyek csillagszintje összesen 8 vagy annál több. |
135 |
Y | Dark Magician [Spellcaster] Dark ******* ATK/2500 DEF/2100 Ez a varázsló jó a támadásban és a védekezésben is. |
136 |
K | Dark Magician [Spellcaster] Dark ******* ATK/2500 DEF/2100 Ez a varázsló jó a támadásban és a védekezésben is. |
137 |
J | Dark Magician Girl [Spellcaster/Effect] Dark ****** ATK/2000 DEF/1700 300 ponttal nő a lap ATK-je a temetődben lévő minden "Dark Magician" vagy "Magician Of Black Chaos" lap után. |
138 |
J | Dark Necrofear [Fiend/Effect] Dark ******** ATK/2200 DEF/2800 Ezt a lapot csak speciálisan, a temetőd 3 Fiend típusú szörnyének a játékból való eltávolításával idézheted meg. Ha harcban vagy az ellenfeled egyik kártyájának hatására megsemmisül, felszerelés varázslappá válik. Az ellenfeled egyik szörnyét felszerelve te irányítod a szörnyet. |
139 |
J | Dark Spirit Of The Silent [Trap Card] Ezt a kártyát csak az ellenfeled Battle Phase-ében aktiválhatod. Semlegesíti 1 támadó szörny támadását, és egy másik szörnyet kell kiválasztanod, ami támadni fog helyette. Ha az új támadó szörny lefordított védőállásban van, felfordul és támadóállásba vált. |
140 |
K | Dark Witch [Fairy] Light ***** ATK/1800 DEF/1700 Egy népszerű lény a mitológiában, ami végzetes támadásokat hajt végre éles lándzsájával. |
141 |
J | Dark Zebra [Beast/Effect] Earth **** ATK/1800 DEF/400 Ha ez az egyetlen általad irányított lap a körkezdésedkor, automatikusan védőállásba kerül. Ebben a körben nem változtathatod meg a pozícióját. |
142 |
J | Dark-Eyes Illusionist [Spellcaster/Effect] Dark ** ATK/0 DEF/1400 FLIP: Míg ez a kártya a mezőn marad, 1 kiválasztott szörny nem támadhat. |
143 |
Y | Darkfire Dragon [Dragon/Fusion] Dark **** ATK/1500 DEF/1250 "Firegrass" + "Petit Dragon" |
144 |
J | Darkfire Soldier #1 [Pyro] Fire **** ATK/1700 DEF/1150 Egy robbantás szakértő egy speciális elit hadseregből. |
145 |
J | Darkfire Soldier #2 [Pyro] Fire **** ATK/1700 DEF/1100 Egy harcos, ami hatalmas erőt kapott egy vulkán magjától. |
146 |
K | Darkness Approaches [Spell Card] Dobj ki 2 lapot a kezedből. Válassz 1 felfordított szörnyet, és fordítsd le, de ne változtasd meg a pozícióját. |
147 |
K | Dark-Piercing Light [Spell Card] Az ellenfeled összes lefordított szörny kártyája felfordul. A szörnyek hatásai aktiválódnak. |
148 |
Y | Darkworld Thorns [Plant] Earth *** ATK/1200 DEF/900 Ez a tüskés növény sötét országokban található, rátekeredik minden óvatlan utazóra. |
149 |
J | Deal Of Phantom [Trap Card] 100 ponttal nő az aktiválás körében egy kiválasztott szörny ATK-je minden egyes szörny után, ami a temetődben van. |
150 |
K | Deepsea Shark [Fish/Fusion] Water ***** ATK/1900 DEF/1600 "Bottom Dweller" + "Tongyo" |
151 |
J | Deepsea Warrior [Warrior/Effect] Water ***** ATK/1600 DEF/1800 Ha "Umi" felfordítva a mezőn van, akkor erre a lapra nem hatnak a varázslapok. |
152 |
J | De-Fusion [Spell Card] Visszaküld egy fúziós szörnyet a mezőről a fúzió pakliba. Továbbá ha a fúzió pakliba visszaküldött fúziós szörny minden fúzionált tagja a temetődben van, speciálisan megidézheted őket a mezőre felfordított támadó vagy védőállásba. |
153 |
K J |
Delinquent Duo [Spell Card] Fizess 1000 életpontot. A gép véletlenszerűen választ egy kártyát ellenfeled kezéből, amit el kell dobnia. Ezután az ellenfeled választ még egy kártyát, és azt is kidobja. |
154 |
Y | De-Spell [Spell Card] Megsemmisít egy varázskártyát a mezőn.Ha a lap lefordított, felfordul. Ha varázskártya, megsemmisül, ha nem varázskártya, visszatér eredeti pozíciójába. A felfordított lap nem aktiválódik. |
155 |
K | Destiny Board [Trap Card] Az ellenfeled minden körének végén tegyél le 1 "Spirit Message" kártyát a kezedből vagy a paklidból felfordítva a mezőre. Ha az "I", "N", "A" és az "L" "Spirit Message" kártyák a megfelelő sorban a mezőre kerülnek, nyertél. Ha a kártyák közül egy is megsemmisül vagy eltávolítódik a mezőről, míg nem raktad ki az üzenetet, akkor az összes azonnal a temetődbe kerül. |
156 |
K | Destroyer Golem [Rock] Earth **** ATK/1500 DEF/1000 Egy gólem erős jobb kézzel, amivel szétveri áldozatait. |
157 |
J | Destruction Punch [Trap Card] Ha egy szörny ATK-je az ellenfél oldalán kisebb, mint a te oldalodon megtámadott védőállásban lévő szörny DEF-e, a támadó szörny megsemmisül. A sebzés számítása normális. |
158 |
K | Dharma Cannon [Machine] Dark ** ATK/900 DEF/500 Egy szörnyű lény, kinek testén olyan ágyúk vannak, melyek sose tévesztenek célt. |
159 |
Y | Dian Keto The Cure Master [Spell Card] 1000 ponttal növeli az életpontodat. |
160 |
J | Dimensional Warrior [Warrior/Effect] Earth **** ATK/1200 DEF/1000 Mikor ez a lap támad, vagy megtámadják, akkor ez és az ellenfél szörnye is eltávolítódik a játékból és a következő párbajig nem lehet visszahozni. |
161 |
J | Dimensionhole [Spell Card] Távolíts el 1 mezőn lévő szörnyet a játékból a következő köröd kezdéséig. Az eltávolított szörny helyét nem lehet használni. |
162 |
K | Disk Magician [Machine] Dark **** ATK/1350 DEF/1000 Ez a szörny egy csészealjban rejtőzik és csak akkor jön elő, ha támad. |
163 |
Y | Dissolverock [Rock] Earth *** ATK/900 DEF/1000 Ez a szörny egy vulkán kráterjében született, hatalmas hő generálásával megolvasztja az ellenségeit. |
164 |
||
165 |
K | Dokurorider [Zombie/Ritual] Dark ****** ATK/1900 DEF/1850 Ezt a szörnyet csak a "Revival Of Dokurorider" rituális varázslap segitségével idézheted meg. Továbbá szörnyeket is fel kell áldoznod a mezőről vagy a kezedből, melyek csillagszintje összesen 6 vagy annál több. |
166 |
J | Dokuroyaiba [Fiend] Fire *** ATK/1000 DEF/400 Egy bumeráng agyakkal, ami a föld végéig is üldözi a célpontot. |
167 |
Y | Doma The Angel Of Silence [Fairy] Dark ***** ATK/1600 DEF/1400 Ez a tündér a lét végéig uralkodik. |
168 |
Y | Dragon Capture Jar [Trap Card] A mezőn lévő összes Dragon típusú szörny védőállásba fordul, és addig úgy marad, míg ez a lap aktív. |
169 |
K | Dragon Piper [Pyro/Effect] Fire *** ATK/200 DEF/1800 FLIP: Megsemmisíti a "Dragon Capture Jar" lapot, majd a felfordított Dragon típusú szörnyeket támadóállásba helyezi. |
170 |
K | Dragon Seeker [Fiend/Effect] Dark ****** ATK/2000 DEF/2100 Ha ez a kártya megidéződik (kivéve speciális idézés), megsemmisít egy Dragon típusú szörnyet a mezőn. |
171 |
Y | Dragon Treasure [Spell Card] 300 ponttal növeli az ATK-jét és DEF-ét egy Dragon típusú szörnynek. |
172 |
Y | Dragon Zombie [Zombie] Dark *** ATK/1600 DEF/0 Egy varázslat által feléledt sárkány. Lélegzete maró hatású. |
173 |
Y | Dragoness The Wicked Knight [Warrior/Fusion] Dark *** ATK/1200 DEF/900 "Armaill" + "One-Eyed Shield Dragon" |
174 |
J | Dragonic Attack [Spell Card] Ezt a lapot csak Warrior típusú szörnyekre lehet felszerelni. A felszerelt szörny Dragon típusúnak minősül, és megnő az ATK-je és DEF-e 500 ponttal. |
175 |
||
176 |
J | Dreamsprite [Plant/Effect] Light ** ATK/300 DEF/200 Mikor az ellenség szörnye megtámadja, válassz egy másik szörnyet támadási célpontnak. |
177 |
||
178 |
J | Driving Snow [Trap Card] Akkor aktiválhatod ezt a lapot, ha 1, vagy több csapdalapod megsemmisült és a mezőről a temetőbe került az ellenfeled egyik lapjának hatására. Megsemmisít egy varázs vagy csapdalapot a mezőn. |
179 |
Y | Drooling Lizard [Reptile] Earth *** ATK/900 DEF/800 Ez a vérszívó gyík emberi alakban támad minden élőlényt közvetlen közelről. |
180 |
J | Dunames Dark Witch [Fairy] Light **** ATK/1800 DEF/1050 Még ha nincs is esélye eme bátor tündérnek, akkor is megütközik ellenfelével, és sose fut el. |
181 |
J | Dust Tornado [Trap Card] Megsemmisíti az ellenfeled egyik varázs vagy csapdalapját. Ezután kitehetsz a kezedből egy varázs vagy csapdalapot a mezőre. |