0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

125
K Dancing Elf [Fairy] Wind *
ATK/300 DEF/200
Az égbolton táncol borotvaéles pengékkel ellátott szárnyával.
126
J Dancing Fairy [Fairy/Effect] Wind ****
ATK/1700 DEF/1000
Amíg ez a kártya felfordított védőállásban a meződön marad, minen köröd kezdésekor kapsz 1000 életpontot.
127
J Dark Bat [Winged Beast] Wind ***
ATK/1000 DEF/1000
Az alvilág denevérei, amik hiper érzékelőikkel észlelik ellenségeiket.
128
K Dark Elf [Spellcaster/Effect] Dark ****
ATK/2000 DEF/800
Ahhoz hogy a szörny támadhasson, 1000 életpontot kell fizetned.
129
Y Dark Energy [Spell Card]
300 ponttal növeli az ATK-jét és DEF-ét egy Fiend típusú szörnynek.
130
Y Dark Gray [Beast] Earth ***
ATK/800 DEF/900
Ez a bestia teljesen szürke és csak ritkán látható halandó szemekkel.
131
Y Dark Hole [Spell Card]
Megsemmisíti a mezőn lévő összes szörnyet.
132
Y Dark King Of The Abyss [Fiend] Dark ***
ATK/1200 DEF/800
Azt mondják róla, hogy az alvilág királya, mivel uralni tudja a sötétséget.
133
J Dark Magic Curtain [Spell Card]
Amelyik körben aktiválva van, nem lehet szörnyet megidézni (FLIP-el és speciális idézéssel sem). Megidézhetsz egy "Dark Magician" lapot a paklidból speciális idézéssel az életpontjaid feléért cserébe.
134
J Dark Magic Ritual [Spell Card]
Ez a lap a "Magician Of Black Chaos" rituális megidézéséhez használható. Továbbá fel kell áldoznod a mezőről vagy a kezedből szörnyeket, melyek csillagszintje összesen 8 vagy annál több.
135
Y Dark Magician [Spellcaster] Dark *******
ATK/2500 DEF/2100
Ez a varázsló jó a támadásban és a védekezésben is.
136
K Dark Magician [Spellcaster] Dark *******
ATK/2500 DEF/2100
Ez a varázsló jó a támadásban és a védekezésben is.
137
J Dark Magician Girl [Spellcaster/Effect] Dark ******
ATK/2000 DEF/1700
300 ponttal nő a lap ATK-je a temetődben lévő minden "Dark Magician" vagy "Magician Of Black Chaos" lap után.
138
J Dark Necrofear [Fiend/Effect] Dark ********
ATK/2200 DEF/2800
Ezt a lapot csak speciálisan, a temetőd 3 Fiend típusú szörnyének a játékból való eltávolításával idézheted meg. Ha harcban vagy az ellenfeled egyik kártyájának hatására megsemmisül, felszerelés varázslappá válik. Az ellenfeled egyik szörnyét felszerelve te irányítod a szörnyet.
139
J Dark Spirit Of The Silent [Trap Card]
Ezt a kártyát csak az ellenfeled Battle Phase-ében aktiválhatod. Semlegesíti 1 támadó szörny támadását, és egy másik szörnyet kell kiválasztanod, ami támadni fog helyette. Ha az új támadó szörny lefordított védőállásban van, felfordul és támadóállásba vált.
140
K Dark Witch [Fairy] Light *****
ATK/1800 DEF/1700
Egy népszerű lény a mitológiában, ami végzetes támadásokat hajt végre éles lándzsájával.
141
J Dark Zebra [Beast/Effect] Earth ****
ATK/1800 DEF/400
Ha ez az egyetlen általad irányított lap a körkezdésedkor, automatikusan védőállásba kerül. Ebben a körben nem változtathatod meg a pozícióját.
142
J Dark-Eyes Illusionist [Spellcaster/Effect] Dark **
ATK/0 DEF/1400
FLIP: Míg ez a kártya a mezőn marad, 1 kiválasztott szörny nem támadhat.
143
Y Darkfire Dragon [Dragon/Fusion] Dark ****
ATK/1500 DEF/1250
"Firegrass" + "Petit Dragon"
144
J Darkfire Soldier #1 [Pyro] Fire ****
ATK/1700 DEF/1150
Egy robbantás szakértő egy speciális elit hadseregből.
145
J Darkfire Soldier #2 [Pyro] Fire ****
ATK/1700 DEF/1100
Egy harcos, ami hatalmas erőt kapott egy vulkán magjától.
146
K Darkness Approaches [Spell Card]
Dobj ki 2 lapot a kezedből. Válassz 1 felfordított szörnyet, és fordítsd le, de ne változtasd meg a pozícióját.
147
K Dark-Piercing Light [Spell Card]
Az ellenfeled összes lefordított szörny kártyája felfordul. A szörnyek hatásai aktiválódnak.
148
Y Darkworld Thorns [Plant] Earth ***
ATK/1200 DEF/900
Ez a tüskés növény sötét országokban található, rátekeredik minden óvatlan utazóra.
149
J Deal Of Phantom [Trap Card]
100 ponttal nő az aktiválás körében egy kiválasztott szörny ATK-je minden egyes szörny után, ami a temetődben van.
150
K Deepsea Shark [Fish/Fusion] Water *****
ATK/1900 DEF/1600
"Bottom Dweller" + "Tongyo"
151
J Deepsea Warrior [Warrior/Effect] Water *****
ATK/1600 DEF/1800
Ha "Umi" felfordítva a mezőn van, akkor erre a lapra nem hatnak a varázslapok.
152
J De-Fusion [Spell Card]
Visszaküld egy fúziós szörnyet a mezőről a fúzió pakliba. Továbbá ha a fúzió pakliba visszaküldött fúziós szörny minden fúzionált tagja a temetődben van, speciálisan megidézheted őket a mezőre felfordított támadó vagy védőállásba.
153
K
J
Delinquent Duo [Spell Card]
Fizess 1000 életpontot. A gép véletlenszerűen választ egy kártyát ellenfeled kezéből, amit el kell dobnia. Ezután az ellenfeled választ még egy kártyát, és azt is kidobja.
154
Y De-Spell [Spell Card]
Megsemmisít egy varázskártyát a mezőn.Ha a lap lefordított, felfordul. Ha varázskártya, megsemmisül, ha nem varázskártya, visszatér eredeti pozíciójába. A felfordított lap nem aktiválódik.
155
K Destiny Board [Trap Card]
Az ellenfeled minden körének végén tegyél le 1 "Spirit Message" kártyát a kezedből vagy a paklidból felfordítva a mezőre. Ha az "I", "N", "A" és az "L" "Spirit Message" kártyák a megfelelő sorban a mezőre kerülnek, nyertél. Ha a kártyák közül egy is megsemmisül vagy eltávolítódik a mezőről, míg nem raktad ki az üzenetet, akkor az összes azonnal a temetődbe kerül.
156
K Destroyer Golem [Rock] Earth ****
ATK/1500 DEF/1000
Egy gólem erős jobb kézzel, amivel szétveri áldozatait.
157
J Destruction Punch [Trap Card]
Ha egy szörny ATK-je az ellenfél oldalán kisebb, mint a te oldalodon megtámadott védőállásban lévő szörny DEF-e, a támadó szörny megsemmisül. A sebzés számítása normális.
158
K Dharma Cannon [Machine] Dark **
ATK/900 DEF/500
Egy szörnyű lény, kinek testén olyan ágyúk vannak, melyek sose tévesztenek célt.
159
Y Dian Keto The Cure Master [Spell Card]
1000 ponttal növeli az életpontodat.
160
J Dimensional Warrior [Warrior/Effect] Earth ****
ATK/1200 DEF/1000
Mikor ez a lap támad, vagy megtámadják, akkor ez és az ellenfél szörnye is eltávolítódik a játékból és a következő párbajig nem lehet visszahozni.
161
J Dimensionhole [Spell Card]
Távolíts el 1 mezőn lévő szörnyet a játékból a következő köröd kezdéséig. Az eltávolított szörny helyét nem lehet használni.
162
K Disk Magician [Machine] Dark ****
ATK/1350 DEF/1000
Ez a szörny egy csészealjban rejtőzik és csak akkor jön elő, ha támad.
163
Y Dissolverock [Rock] Earth ***
ATK/900 DEF/1000
Ez a szörny egy vulkán kráterjében született, hatalmas hő generálásával megolvasztja az ellenségeit.
164
   
165
K Dokurorider [Zombie/Ritual] Dark ******
ATK/1900 DEF/1850
Ezt a szörnyet csak a "Revival Of Dokurorider" rituális varázslap segitségével idézheted meg. Továbbá szörnyeket is fel kell áldoznod a mezőről vagy a kezedből, melyek csillagszintje összesen 6 vagy annál több.
166
J Dokuroyaiba [Fiend] Fire ***
ATK/1000 DEF/400
Egy bumeráng agyakkal, ami a föld végéig is üldözi a célpontot.
167
Y Doma The Angel Of Silence [Fairy] Dark *****
ATK/1600 DEF/1400
Ez a tündér a lét végéig uralkodik.
168
Y Dragon Capture Jar [Trap Card]
A mezőn lévő összes Dragon típusú szörny védőállásba fordul, és addig úgy marad, míg ez a lap aktív.
169
K Dragon Piper [Pyro/Effect] Fire ***
ATK/200 DEF/1800
FLIP: Megsemmisíti a "Dragon Capture Jar" lapot, majd a felfordított Dragon típusú szörnyeket támadóállásba helyezi.
170
K Dragon Seeker [Fiend/Effect] Dark ******
ATK/2000 DEF/2100
Ha ez a kártya megidéződik (kivéve speciális idézés), megsemmisít egy Dragon típusú szörnyet a mezőn.
171
Y Dragon Treasure [Spell Card]
300 ponttal növeli az ATK-jét és DEF-ét egy Dragon típusú szörnynek.
172
Y Dragon Zombie [Zombie] Dark ***
ATK/1600 DEF/0
Egy varázslat által feléledt sárkány. Lélegzete maró hatású.
173
Y Dragoness The Wicked Knight [Warrior/Fusion] Dark ***
ATK/1200 DEF/900
"Armaill" + "One-Eyed Shield Dragon"
174
J Dragonic Attack [Spell Card]
Ezt a lapot csak Warrior típusú szörnyekre lehet felszerelni. A felszerelt szörny Dragon típusúnak minősül, és megnő az ATK-je és DEF-e 500 ponttal.
175
   
176
J Dreamsprite [Plant/Effect] Light **
ATK/300 DEF/200
Mikor az ellenség szörnye megtámadja, válassz egy másik szörnyet támadási célpontnak.
177
   
178
J Driving Snow [Trap Card]
Akkor aktiválhatod ezt a lapot, ha 1, vagy több csapdalapod megsemmisült és a mezőről a temetőbe került az ellenfeled egyik lapjának hatására. Megsemmisít egy varázs vagy csapdalapot a mezőn.
179
Y Drooling Lizard [Reptile] Earth ***
ATK/900 DEF/800
Ez a vérszívó gyík emberi alakban támad minden élőlényt közvetlen közelről.
180
J Dunames Dark Witch [Fairy] Light ****
ATK/1800 DEF/1050
Még ha nincs is esélye eme bátor tündérnek, akkor is megütközik ellenfelével, és sose fut el.
181
J Dust Tornado [Trap Card]
Megsemmisíti az ellenfeled egyik varázs vagy csapdalapját. Ezután kitehetsz a kezedből egy varázs vagy csapdalapot a mezőre.

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z