Karosszéria
- Hosszát, szélességét és a
magasságát változtatni nem lehet, kivétel a
sárvédő, homlokfal ,tetőspoilerezése. A külső lemez vastagsága maximum 1,5 mm
lehet. A hátsó sárvédő perem maximum 10cm-rel lehet kijjebb. Szélvédő elöl
lehet, de célszerű 4 pontban rögzíteni. Az ablaktörlő motornak és a
spriccelőnek feltétlenül működnie kell. Repedt szélvédő gépátvételkor nem
lehet! Szélvédő kiesésnél kötelező egyből kiállni a versenyből! Az első szélvédőn és
az első ajtókon kb. 2-3cm-es rács lehet. Első ajtókon megengedett a plexi, a hátsókon lehet üveg. Hátul szélvédő megengedett.
- Lökhárító nem
lehet.
- Hátsó ajtót be lehet
hegeszteni,vagy elég egy borítás.
- A hátsó ülés mögött le kell
lemezelni,hogy az utastér teljesen el legyenzárva a
csomagtértől.
- Motorháztetőt és a
csomagtértetőt biztosítószöggel kell ellátni.
- Hátsó sárvédő gumi kötelező! A
sárfogó guminak szélességben a gumit legalább 2cm-rel takarni kell,a hossza
földig érjen.
- Bukócsövet (5/4col)csőböl kell
készíteni,vagy vastagabból és csak is húzott csőböl.
- Áramtalanítókapcsolót kell
felszerelni,amit kivülről a bal első szélvédő sarkánál is rögzítenikell!!!A
húzógomb egy fehér,vagy pirosra festett háromszögben legyen
benne.
- A féklámpa a hátsó szélvédő
helyére kell elhelyezni két oldalt,egy porlámpát pedig
középen(piros)
- Az ülést fixen kell
rögzíteni,fejtámla kötelező!(csakis négy pontban lehet
rögzíteni)
- Akkumlátor elől vagy hátol
lehet,a csomagtartó elejébe pántal lefogatva.
- Benzintank csak a csomagtérben
lehet duplán lefogatva,váznyulványon belül.(2-3mm-es lemezből)Felül levegőztető
csonk,ami le van vezetve a fenéklemez alá.
- Kipufogónak a hátsó dob
kivételével, gyárinak kell lenni!
- Minden éghető kárpitot ki kell
venni,csak a műszerfal és az ajtó kárpit
kivételével.
Gumi
- Megvágni meglehet,de a mélysége és szélessége nem lehet
10-10mm-nél nagyobb.Vágatlan guminál is ez a méret a megengedett .A gumi oldalán
a téli mintázat miatt nagyobb köz van,ez megengedett.Kerékcsavar a felni
síkjátol nem lehet kintebb.
Váltó
- Csak a gyári
!Áttételt módosítani nem lehet.
Difi
- Sperdifi és heggesztett difi nem lehet.A differenciálmű csak a
gyári lehet..
Motor
- Hüvelyezni nem lehet,maximum
82 az átmérő.
- A motor
1200-1300cm3.Zsugorhajtókar nem lehet!
- Vezérműtengely és himbának
gyárinak kell lenni.
- Kompresszió 13 atmoszféra
lehet.Négy hengert mérünk,és így nem haladhatja meg az 52
atmoszférát
- Csak gyári karbulátor lehet
- Kurbli nyilást szabadon kell
hagyni,hogy hozzáférhető legyen .Elektronikus gyujtás
megengedett
Egyéb
- A trapéznak,agynak,féknek,hídnak,kormányműnek gyárinak kell
lenni.A rajtszámot fehér alapra 25cm-es fekete betűkkel kell festeni és a tetőre
is úgy,hogy a jobb oldalán lehessen olvasni!Ha a kocsiban szélvédő van,akkor
fóliázni kell.
- Húzatószemet előre és hátulra fel kell szerelni.
- Baloldali és középső tükör kötelező.
- Hűtőnek elől a helye.Nagyobb és póthűtőt is be lehet szerelni a
motortérbe.Továbbá a póthűtők még be lehet szerelni az ülés hátsó vonala mögé,
de csakis vascsővel vezetve.Könyörknél a gumicsövet le kell védeni.
- Kipufogó csak gyári lehet,maximum 42mm-es külső cső
átmérővel.
VERSENY NAPTÁR :
2009
-Máj.01.- Csongrád
-JÚN.21.- fELGYŐ
-jÚL.12.- NAGYSZÉNÁS
-JÚL.19.- FELGYŐ
-SZEPT.13.- CSONGRÁD
- OKT.04.- TÓTKOMLÓS