A szervezésben részt vevő PR-szakirányos egyetemisták gondolatai
„Ez a pár nap garantáltan eseménydús volt a lelkes és kitartó érdeklődőknek. Maradandó élményekkel gazdagodtak, a kulisszák mögé lesettek be, olyan oldalait ismerhették meg az ismert és szeretett médiumoknak amelyeket eddig nem volt lehetőségük.” (Tasnádi Luca)
„Miért van szüksége Szombathelynek továbbra is a Nyitott Stúdiókra? Azért, mert a kezdeményezés kiváló kiaknázandó lehetőségeket nyújt minden korosztály számára. Az idősebbek jobban megérthetik azoknak a műsoroknak a hátterét, amiket nap, mint nap követnek. A még a pályaválasztás előtt álló ifjúságnak megkönnyítheti a döntését, az azon már átesett fiatalok pedig közben akár jövőbeni munkakapcsolatokat is kialakíthatnak.” (Németh Lilla)
„Az érdeklődőknek a programsorozat kiváló lehetőséget nyújtott arra, hogy közelebbről is megismerkedjenek a stúdiók működésével kapcsolatos kulisszatitkokkal.” (Bátky Petra)
„A négy médiumnál a szerkesztőségvezetők, a szerkesztő munkatársai mellett az egyetem kommunikáció szakos hallgatói vezették a látogatói csoportokat, és mutatták be a helyszínt. Többek között a sárvári Tinódi Sebestyén Gimnáziumból, a Kereskedelmi és Vendéglátói Szakképző Iskolából valamint a Gépipari, Informatikai Műszaki Szakközépiskolából érkeztek diákok.” (Könye Réka)
„A Nyitott Stúdiók nagyon jó lehetőség a négy szombathelyi médium számára, hogy reklámozzák önmagukat és teljesítményükkel további hallgatókat illetve nézőket nyerjenek meg maguknak. Azonban mégis a közönségnek jelenti a legnagyobb lehetőséget, hisz személyesen láthatnak minden egyes folyamatot, aminek eddig csak töredékét tapasztalhatták a tévé képernyőjén vagy a rádió készüléken keresztül. Ha ebben az évben kihagyta ezt a programot, akkor se csüggedjen, hisz jövőre újraindul a programsorozat.” (Imre Anita)
„Pénteken, az Egyetem nyílt napján pedig a résztvevők mikrofon mögé ülhettek a Berzsenyi Rádióban, ahol különböző humoros feladatokkal szórakoztathatták egymást. Olvashattak nyelvtörőket, reklámszövegeket, valamint különböző vicces híreket, ezen kívül a legnagyobb sikert a különböző filmekből kivett párbeszédek eljátszása aratta, mely kifejezetten vidám légkört alakított ki a stúdióban. A felvett nyersanyagot a szereplők haza is vihették magukkal.” (Budai Viktória)
„Érdeklődő akadt, mert miért ne érdekelne valakit egy rádió vagy tv működése? Szerintem nagyon jó, hogy a városban van egy ilyen megmozdulás, amivel aktivizálni lehet a diákokat. Kipróbálhatják akkor is, még ha nem ezzel szeretnének foglalkozni a későbbiekben; de lehet, épp most kapnak kedvet hozzá. Összegezve az egészet, nem kell semmilyen nehéz lépést megtenni ahhoz, hogy elmenjünk egy ilyen rendezvényre. Küldjék el gyermekeiket egy hasznos „médiás túrára”!” (Marton Eszter)
„Pozitívumként könyvelhető el, hogy többen voltak, akik már visszatérő vendégként érkeztek. Ez is jelzi, hogy van igény a rendezvényre, az embereket, – főként a fiatalabb korosztályt érdekli a média, a kulisszatitkok. A stúdiókban nem csupán szemlélődőként jártak-keltek az emberek, sokan mertek bátran kérdezni, és többen ültek mikrofon elé is.” (Boros Ildikó)
„A mára már hagyománnyá vált programsorozatot sok érdeklődő választotta e négy napban, voltak általános iskolások, középiskolások és nézelődő felnőttek is. A visszajelzésekből kiderült, hogy a látogatók jó kezdeményezésnek tartják e lehetőséget.” (Iván Szilvia)
„A legtöbb látogatót az egyetem rádiója vonzotta, amire az egyetem diákjai nagyon büszkék lehetnek.” (Szombath Kornélia)
„A hangulat magáért beszélt, és reméljük jövőre ismét részt vehetünk a rendezvényen.” (Molnár Bea)