Metin2 - Q&A - Jegyeladás

  1. Számla elveszett
  2. Jelszót elfelejtett
  3. Nincs Sárkány érem
  4. Sértés
  5. Emailt nem kapta meg
  6. Kereskedelmi csalás
  7. Link az Általános Szerződési Feltételekhez és a játékszabályhoz
  8. Egyéb

Számla elveszett

Ön vagy felelős a saját account-ja biztonságáért
Az oldalunkon minden óvintézkedés meg lett téve és nincsenek technikai problémák.
Minden felelősség a játékost terheli.

  • Győződjön meg róla hogy van jó anti-virus és tűzfal programja.
  • Vigyázzon az adataira és ne adja ki senki másnak őket.
  • Csak a Metin2.hu hivatalos oldalára vagy a játék kliens login oldalára írja be az adatait.
A játék elég gyakran figyelmeztet a személyes biztonságra, továbbá elég figyelmeztetés van a fórumon is.
Ha elvesztette az account-ját valami miatt és valaki illetéktelenül megváltoztatta az e-mail címét, ezt vissza tudja csinálni (19.10.2007 óta).
Ezt 7 napon belül kell megtennie, máskülönben az account az új e-mail címmel marad regisztrálva.
Ha a probléma még mindig nem oldódott meg, kattintson ide.

Jelszót elfelejtett

Menj a www.Metin2 honlapra és klikkelj a Login alatt a "jelszót elfelejtett" bejegyzésre. Jelöld ki a szükséges jelszót és töltsd ki a megfelelő sorsokat. Ez után megkapod a jelszavadat azon az Email címen, amit a számlád bejelentésénél megadtál.

Nincs Sárkány érem

Ezzel a porblémával csak Gamepay-hez fordulhatsz.
Kérlek vázold röviden a problémádat a honlapon
http://support.gamepay.de
Az ügyfélszolgálat csapata 2 munkanapon belül meg fog keresni.

Sértés

A Gamemaster és az ügyfélszolgálat ügyelnek arra, hogy a játékosok ne használjanak sértő kifejezéseket, melyeket próbálunk kiszűrni.
Sajnos nem áll lehetőségünkben, hogy minden sértést figyelembe vegyünk, mert ezek gyakran olyan kifejezések, melyek a mindennapi nyelvben használatosak. Természetesen arra törekszünk, hogy a hangnem egy bizonyos színvonalat tükrözzön. A játékosok azonban sok dolgot egymás között is el tudnak intézni, a Gamemaster közbelépésétől függetlenül.
Ha ennek ellenére úgy érzed, hogy megsértett valaki, akkor természetesen szabadon válthatod a Channelt. Egy Screenshotot bizonyítékként nem tudunk elfogadni, mert a hamisítás technikai lehetősége nagy.
Jelenthetsz azonban nekünk olyan játékost, aki szabálytalanul és szemtelenül viselkedik - a játékos nevével és a sértés szószerinti idézetével. A helyzetnek megfelelően kapcsoltaba lépünk a játékossal és fenyítésben fog részesülni.
Ha a valós életdben téged megfenyegettek és a személyes biztonságod miatt félsz, akkor a megfelelő Screenshottal menj el a rendőrséghez és tegyél feljelentést.

Emailt nem kapta meg

Sajnos van néhány Email-szolgáltató, melyek az automatikus Emaileket nem engedik át és így ezek nem kerülnek a személyes postafiókba.
Pillanatnyilag számunkra ismert: hotmail und GMX
Ha ezeknél a szolgáltatóknál van a postafiókod, akkor arra kérünk, hogy rendezz be magadnak egy új postafiókot egy másik szolgáltatónál és írd át a számládat az új Email címedre.

Kereskedelmi csalás

Sok olyan játékos van, aki megpróbál átverni benneteket. Az ilyen viselkedés nem sérti az érvényes szabályokat. Annak ellenére összeállítottunk egy listát a csalási kísérletekről és a megoldásokról:
Tárgyak javítása:
A másik személy azt állítja, hogy tárgyakat tud javítani, megduplázni stb.
Ne adjátok ki a tárgyaitokat a kezetekből!!! Mert itt valaki csak be akar csapni benneteket.
Hamis tárgy/hamis Yangösszeg
Ha egy játékos egy tárgyat akar cserélni, akkor a másiknak először a kereskedő ablakba kell tenni az igazi tárgyat és az első játékos akkor teszi az ablakba az általa kínált árut. Ha egyetért a cserével, előfordulhat azonban, hogy a üzlettárs megszakítja valamilyen ürügyön az áruátadást és egy értéktelen tárgyat tesz az ablakaba. (Pl. egy a 26 szintet, fegyverezetet +7 ajánlott és mutatott, de a végén ugyanazt a fegyverzetet, de +0 értékkel tette az ablakba) Ha ebben az esetben a cserét elfogadjátok, akkor egy értéktelen tárgyat fogtok kapni, miközben a üzlettárs a leltárának megfelelő értékű tárgyat hoz magának.
Mielőtt egy cserét elfogadtok, ellenőrizzétek még egyszer, hogy a tárgy/Yang között megfelelő-e az összefüggés. Jó lehetőség erre egy bolt összefogása. Adjátok ezt át az üzlettársnak és kérjétek arra, hogy fektesse a boltba a tárgyat a kívánt összeggel +1 Yanggal . Így a tárgyat minden kifogás nélkül meg tudjátok venni és senki nem fog becsapni benneteket.
Ne engedjetek magatokra nyomást gyakorolni, hogy egy adásvételt gyorsan lebonyolítsatok. Ha az eladó nem rendelkezik azzal az idővel, amire nektek szükségetek van, akkor nem fogtok megalkudni - vagy egyeztessetek egy későbbi időpontot fogtok .

Egyéni kereskedelmi megegyezéseket, mint "Én Yang/Item fejében magasabb szintre emellek" nem tudunk ellenőrizni.
Ha valaki tehát becsapott benneteket, sajnos nem tudunk segíteni.
További megegyezéseket, mint pl. "Add nekem a fegyverzetedet/páncelodat, ki akarom próbálni" sem tudjuk büntetni.
Mielőtt ilyen dologba belementek, legyetek tudatában a következményének. Nem minden játékos viselkedik úgy, aminek kiadja magát.

Link az Általános Szerződési Feltételekhez és a játékszabályhoz

A kökvetkezö linknél megtalálod az Általános Szerződési Feltételeket és a játékszabályt, hogy még egyszer át tudd olvasni.
Általános Szerződési Feltételek: -> Általános Szerződési Feltételek
Rules: http://board.metin2.hu

Egyéb

Ha ezen pontok alapján sem oldódott meg a problémád, akkor lépj velünk kapcsolatba itt : Katt.

 
 

Belépés

 

Letöltés

 

toplista

Játékosok

Céhek