Navigáció
Rólunk
Főoldal
Kapcsolat
Letöltések
Fórum
Linkek
Galéria
Intézményi események
Szolgáltatás
Civil szervezetek
Játék
Eseményekhez kapcsolódó cikkek
Múltunk, jelenünk, jövőnk
eMagyarország
TÁMOP 3.2.3/08/1-2009-0010
TÁMOP 3.2.3/08/2-2009-0085
Felnőttképzési szolgáltatások
Helyszín: Szabó Károly Művelődési Ház és Könyvtár
Idő: hétfőtől péntekig: 09.00-től 12.00 óráig
Szolgáltatások:
1. Előzetes tudásszint mérés
(az aktuális képzésre vonatkozóan, a résztvevő kérésére)
2. Álláskeresési technikák
3. Képzési szükségletek felmérése, képzési tanácsadás

Smiriné Kokauszki Erika
felnőttképzési referens

Nyilvános szavazás
Kik látogatják az oldalt?

Közművelődési szakember vagyok Békés Megyéből

Közművelődési szakbember vagyok más megyéből

Közművelődéssel foglalkozó önkormányzati alkalmazott vagyok

Önkormányzati döntéshozó vagyok

Érdeklődő vagyok Béké megyéből

Érdeklődő vagyok Magyarországról

Érdeklődő vagyok külföldről

Események
<< Április 2024 >>
H K Sz Cs P Szo V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Felnőttképzési szolgáltatások

Köröstarcsa Község Önkormányzata
Szabó Károly Művelődési Ház és Könyvtár
5622 Köröstarcsa Kossuth u. 18-20.


Felnőttképzési nyilvántartási szám: 01103-2009
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2303


FELNŐTTKÉPZÉSHEZ KAPCSOLÓDÓ SZOLGÁLTATÁSOK

1. Az előzetesen megszerzett tudás felmérésének és beszámításának folyamatleírása

     A képzésen részt vevő a képzés megkezdése előtt kérheti az adott képzés szempontjából releváns tudásának felmérését  és beszámítását.

     Az előzetes tudásfelmérés az oktatóval együtt, az általa meghatározott módon történik, cél, hogy a képző meggyőződjön arról, hogy a résztvevő valóban rendelkezik a képzésen megszerezhető  bizonyos kompetenciákkal, ezáltal mentesüljön bizonyos modulok, feladatok elvégzéséről. A tudásszint mérés írásbeli teszt és szóbeli elbeszélgetés során történik.

     A képző biztosítja az adott időben a helyszínt az előzetesen megszerzett tudás felméréséhez, amely történhet a képző  irodában vagy a képzési helyszínen.

     A döntést a képző az oktatóval együtt hozza meg, erről a képző intézmény írásban tájékoztatja a jelentkezőt.

     A felnőttképzésben résztvevők a képző irodában és a könyvtárban (önálló gyakorlás a számítógépeken) vehetik igénybe az álláskérési technikák elsajátítását. A felnőttképzésért felelős – felnőttképzési konzulens – egyéni, igény szerint kiscsoportos tájékoztatást adnak a szolgáltatást igénybevevőnek.

2. Álláskeresési technikák

A szolgáltatás tartalma:

  • Álláskeresés, képzési információkeresés az interneten: A szolgáltatás része, hogy tematikus listáját aduk az érdeklődő kezébe, megmutatjuk, hogy ennek segítségével hogyan, milyen információt szerezhet, hogy munkához jusson.
  • Motivációs levél írása: Mintát adunk az érdeklődő kezébe és kérésére segítünk a levél megírásában.
  • Önéletrajz írása: Többféle példát mutatunk be a korszerű önéletrajzra, segítséget nyújtunk az EuroPass önéletrajz megírásában.
  • Állásinterjú: Segítséget nyújtunk az állásinterjúra való felkészüléshez (megjelenés, magatartás, lehetséges kérdések, stb.)

3. Képzési szükségletek felmérése és képzési tanácsadás

     A képzésben résztvevőknek meghatározzuk azokat a képzési irányokat, illetve konkrét képzési programokat, amelyek elvégzése elősegíthetik az általa megfogalmazott fejlesztési, fejlődési célok megvalósítását.

     A felnőttképzésben résztvevők az ügyfélszolgálati irodában - személyesen vagy telefonon az ügyfélfogadási időben - vehetik igénybe a szolgáltatásokat. A felnőttképzési referens egyéni tájékoztatást ad a szolgáltatást igénybevevőnek.

     A szolgáltatást igénybevevőnek felmérjük, hogyan járul hozzá a képzés az egyéni célkitűzései eléréseihez, valamint milyen elvárásai vannak a képzésünkkel kapcsolatban. A szerzett tapasztalatokat az oktatók felé továbbítjuk.

     A képzési tanácsadással célunk, hogy a résztvevők teljes körű információt nyerjenek az igénybe vehető képzési programokról, a megszerezhető ismeretekről. Megkapják az oktatók és a képzésért felelős elérhetőségét. 

MINŐSÉGPOLITIKA 

Küldetésnyilatkozat

„Előbbre s magasabbra törekedik az ember” 

Gr. Széchenyi István 

Az intézmény bemutatása

     Köröstarcsa Békés megyében, a 47 sz. főútvonal mentén, a Kettős-Körös bal partján fekvő, közel 2800 lakost számláló település.

     A Köröstarcsa Község Önkormányzata Szabó Károly Művelődési Ház és Könyvtár összevont, többfunkciós könyvtári (iskolai és közkönyvtári) feladatokat ellátó, részben önálló intézmény szerteágazó tevékenységeinek szervezése az elmúlt években a területre kidolgozott minőségügyi szempontokat figyelembe véve, a PDCA ciklus szerint történik. Mindezt a tevékenységet elsősorban a hatékony, magas színvonalú munkavégzés céljából, nem pedig jogszabályi kötelezettség okán végezzük.

     Azzal, hogy közművelődési, közgyűjteményi intézményként felnőttképzési tevékenységet folytatunk természetes, hogy a szakterületen elvárt minőségügyi feladatok szerint tervezzük, szervezzük a képzéseinket.

     A Köröstarcsa Község Önkormányzata Szabó Károly Művelődési Ház és Könyvtár alapvető céljait a magyar felnőttoktatás rendszerében elfoglalt helye határozza meg. Községi közművelődési, közgyűjteményi, közösségi intézményként felnőttképzési tevékenységünk célja :

  • A felnőttoktatásunk növekvő társadalmi igényeket elégít ki, ezáltal az esélyegyenlőség és a folyamatos pályaépítés célkitűzéseit segíti.
  • Képzéseink a már meglévő ismeretekre épülő általános és szakmai képzések, amelyek több szakterületen teremtenek a résztvevők számára továbblépési lehetőséget.
  • A végzett hallgatóknak (résztvevőknek) olyan kompetenciák megszerzését biztosítjuk, hogy a továbbiakban is képesek legyenek a változó környezethez alkalmazkodni, növekedjék a munkaerőpiacra jutási esélyük és igényük legyen meglévő tudásukat, ismereteiket továbbfejleszteni.
  • A képzéseinken résztvevők a képzéseken megszerzett kompetenciák birtokában legyenek tudatában a társadalmi és a természeti környezet iránti felelősségük fontosságának, váljanak képessé az életmódjuk környezettudatos irányban történő módosítására.
  • Jól képzett, hivatása iránt elkötelezett oktatókat foglalkoztatunk, akik birtokában vannak a felnőttképzésben elvárt módszertani, szakmai ismereteknek.
  • A fenntartót biztosítani kívánjuk arról, hogy az intézmény munkatársaira bízott erőforrásokat jó hatásfokkal, a társadalmi elvárásoknak megfelelően hasznosítjuk.
  • Minőségügyi rendszerünket folyamatosan működtetjük és fejlesztjük.

Jövőkép

Intézményünk több évtizedes fennállás alatt mindig tudott a változó körülményekhez alkalmazkodni. Megőrizve a korábban megteremtett értékeket, a kor követelményeit figyelembe véve, a közösségi célokat és elvárásokat szem előtt tartva, a felnőttképzésnek, mint új, piacképes szolgáltatás feltételeinek megteremtésével hozzájárulunk a helyi, térségi lakosság munkaerő-piaci esélyeinek növeléséhez, ezzel is erősítve a település népességmegtartó erejét.

  • A rugalmasságot, az innovatív szellemiséget alapértéknek tartó intézményként fogunk működni a jövőben is.
  • A felnőttképzési szolgáltatásokat az intézményben a település minden lakosa számára elérhető módon biztosítjuk.
  • Képzéseink során a szakmai kompetenciák mellett a változó környezethez való alkalmazkodáshoz, a munkaerőpiacra jutáshoz szükséges önismertre, együttműködésre épülő kompetenciák megszerzése kiemelt célunk.
  • Az élethosszig tartó tanuláshoz szükséges pozitív emóciók fejlesztésére nagy hangsúlyt helyezünk.
  • Céljaink megvalósítása során felhasználjuk a kiépített minőségbiztosítás eszközrendszerét, a partnerekkel való kommunikációt és a folyamatok szabályozását.
 

Köröstarcsa, 2010. 

Smiriné  Kokauszki Erika

intézményvezető




INFORMÁCIÓ ÜGYFÉLSZOLGÁLATI

Információnyújtás, ügyfélszolgálat:

A Köröstarcsa Község Önkormányzata Szabó Károly Művelődési Ház és Könyvtár a képzésekhez és azokhoz kapcsolódó szolgáltatási tevékenységéhez ügyfélszolgálatot tart fenn.

Elsődleges információszolgáltatás a honlapunkon történik. Az intézmény munkatársai személyesen, telefonon, e-mailen is tájékoztatják az ügyfeleket az aktuális és tervezett képzésekről.

Ügyfélszolgálat elérhetősége:

Cím: 5622 Köröstarcsa Kossuth u. 18-20.
Telefon: 66-480-824 Fax: 66-480-824
E-mail: muvhaz@korostarcsa.koznet.hu Int: www.muvelodesihaz.atw.hu

Személyes vagy telefonos ügyintézés:

Munkanapokon: 09.00 – 12.00

Telephelyünkön a személyes és elektronikus ügyfél tájékoztatást a képzésért felelős intézményvezető végzi. Az aktuális képzésekről az intézmény minden munkatársa tud felvilágosítással szolgálni.

A képzési és szolgáltatási tevékenységgel kapcsolatos jogszabályok megtalálhatóak a Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet (NSZFI) honlapján: www.nszfi.hu.





PANASZKEZELÉSI RENDSZER

Panaszkezelés:

A panasz szóban, vagy írásban jelzett, a képzési tevékenységgel kapcsolatos, nem szerződés szerinti teljesítéshez, az ügyfélkiszolgálás nem megfelelő minőségéhez, vagy a nyújtott szolgáltatásokkal összefüggő tevékenységhez kapcsolódó bejelentés, reklamáció.

Panasz felvétele történhet írásban (ügyfélszolgálaton, postai úton, e-malilen keresztül), vagy szóban (személyesen, telefonon).

A panaszt az a munkatár veszi fel, akihez az ügyfél fordult. A panaszok a képzésért felelős intézményvezetőhöz kerülnek.

A panasz kivizsgálásának időtartalma lehetőség szerint az 8 munkanapon belül történik. Elutasítás esetén az ügyfél értesítése 10 munkanapon belül történik.

Jogos panasz rendezését és az ügyfél tájékoztatását 20 munkanapon belül kell lezárni.

Amennyiben a panasz kivizsgálása több időt vesz igénybe, erről az ügyfelet írásba kell értesíteni a panasz felvételét követő 15 munkanapon belül, megadva a kivizsgálás végének várható időpontját.

A panasz kivizsgálását követően írásban értesíteni kell az ügyfelet a kivizsgálás eredményéről, elutasító válasz esetén, indokolni kell a döntést.

A szóbeli, helyben rendezett panaszokról nem kell dokumentumot felvenni.

Az írásbeli, illetve a helyben nem megoldható szóbeli panaszokról észrevételi lapot kell felvenni.

Az észrevételi lapok, és a panaszkezeléssel kapcsolatos dokumentumokat a képzésért felelős intézményvezető archiválja.


Észrevételi lap letöltése itt


Szabó Károly Művelődési Ház és Könyvtár
eMagyarország Pont ID száma: 1151
eMagyarország Pont címe: 5622 Köröstarcsa Kossuth utca 18-20.
Telefon: +36 (66) 480-824
Fax: +36 (66) 480-824
E-mail: muvhaz@korostarcsa.koznet.hu
Felnőttképzési nyilvántartási szám: 001103-2009