Geld ist mir nicht so wichtig.

Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék // DVD
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
SamalovSem

HozzászólásElküldve: Pént. Máj. 08, 2026 7:58 pm    Hozzászólás témája: Geld ist mir nicht so wichtig. Hozzászólás az előzmény idézésével
Ich bin Elektriker. In letzter Zeit merke ich, dass ich immer weniger Energie habe. Ich möchte nicht mehr arbeiten, weil die Bezahlung schlecht ist. Wo kann ich online einen Job finden, bei dem ich beispielsweise das durchschnittliche Gehalt eines Elektrikers verdienen könnte? Ich erwarte nicht mehr; Geld ist mir nicht so wichtig.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
sigyrnivosigyrn

HozzászólásElküldve: Pént. Máj. 08, 2026 7:59 pm    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével
Für mich ist https://chickenroadofficial.de/de-de/ eine Gelegenheit, sich selbst mit einer kleinen Bank wie ein High Roller zu fühlen. Die Website bietet jedem eine Chance, unabhängig vom Betrag auf dem Konto. Es ist faszinierend zu sehen, wie ein anständiger Betrag dank einer erfolgreichen Bonusrunde von ein paar Cent wächst. Dies ist ein demokratisches Einkommen, das jedem zur Verfügung steht.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék // DVD Időzóna: (GMT 0)
1 / 1 oldal

Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

alexisBlue v1.2 // Theme Created By: Andrew Charron and Web Hosting Bluebook // Icons in Part By: Travis Carden