OLI76.HU - Orosz Olivér weboldala
személyes blog festmények, airbrush online játékok android retro rovat videoton tvc programozás
személyes blog festmények, airbrush online játékok android retro rovat videoton tvc programozás
Online Játékok -böngészőben futó java, flash és html5 játékok

Online játékok:
összes játék (62)

2 játékos (2)
ügyességi (14)
mászkálós (20)
lövöldözős (6)
logikai (6)
űrhajós (7)
sport (2)
3 dimenziós (2)
kalandjáték (1)

ti küldtétek (12)
Játék Toplista
Játék Mester 1
Játék Mester 2
egyéb programok (9)
TVC emulátor

letölthető játékok
technikai segítség


nyereményjáték
információk

a játék
az eredmények

régebbi nyereményjátékok
részvételi feltételek


egyéb:
videojáték történelem
programozás

  


  
   letöltés fórum, vélemények
Java program

Egyszerű mászkálós platform játék
játék inditása: ENTER
irányitás: kurzormozgató billentyűkkel

A játék érdekessége, hogy egy kissebb játékszerkesztő is bele van épitve, igy sokmindent módosithatunk a játékon. Saját pályákat készithetünk, megmondhatjuk hogy hány pálya legyen a játékban, hogy nézzen ki a főszereplő, mennyi energiája legyen stb.

Játék szerkesztő:
A következő lehetőségeket válaszhatjuk:
1-pálya editor (gyors)
2-elem editor
3-pálya editor (manuális)
4-beállitások

1-pálya editor (gyors):
Ez a szerkesztő alkalmas arra, hogy pillanatok alatt épitsünk egy pályát. Előre elkészitett elemekből rakhatunk le a pályára igy gyorsan épitkezhetünk. Hátránya, hogy csak ezeből az elemekből épitkezhetünk, igy finomabb módositásokat nem tudunk végrehajtani.
irányitása:
jobbra, balra --mozgás a pályán
fel, le --elem +/-
C --elem lerakása
Q, W -- háttér -/+
-, + -- pálya -/+
ESC --kilépés

2-elem editor:
Az első (gyors) pálya editorban lerakható elemeket szerkeszthetjük át.
irányitása:
fel, le, jobbra, balra --mozgás az elemen
C --kép lerakása
V --kép felszivása
A, S --kép -/+
-, + -- elem -/+
ESC -- kilépés

3-pálya editor (manuális):
Ez az az editor amit igazi pályaszerkesztőnek szántam. A pályát kis elemenként szerkeszthetjük.
irányitása:
fel, le, jobbra, balra --mozgás a pályán
C --kis elem lerakása
V --kis elem felszivása
A, S --kis elem -/+
Q, W --háttér -/+
-, + --pálya -/+
ESC --kilépés

4-beállitások:
Itt a játék néhány tulajdonságát módosithatjuk.
irányitása:
fel, le --mozgás a listán fel-le
jobbra, balra --aktuális tulajdonság értékének módositása +/-
ESC --kilépés


Tipp:
-Mielőtt saját pályákat készitenétek előtte tanulmányotzzátok a beépitett pályákat.
-A pályák kis grafikai elemekből épülnek fel. Mindegyiknek van egy sorszáma. Ha ez a sorszám 60 vagy a fölötti akkor "háttér" az elem és át tudunk sétálni rajta, ha 60 alatti akkor "platform", azaz "fal".
Vannak speciális elemek, pl:
110 -start hely, innen indul a főszereplő
111 -itt a pálya vége
112 és 119 között vannak az ellenfelek. a "sprite-ok".
104 -tüske, ha hozzá ér a főszereplő akkor meghal
96, 99 -viz, ez is halálos mint ahogy a 100, 103 tűz is.
90 -felvehető bónusz
83 -energia növelő
84 -élet növelő
53 -olyan kő ami összeomlik alattunk
54 -olyan kő amit kiüthetünk alulról
14 -olyan elem ami jobbra csúszik
17 -olyan elem ami balra csúszik
20 -kiüthető csillag

Figyelem: A start helyet (110-es elem) nem kötelező lerakni a pályára, ha nincs akkor a gép automatikusan lerakja a pálya elejére.
A cél helyet (111-es elem) viszont mindenképpen le kell rakni a pályára, különben nem jutunk ki a pályáról.

Sprite-ok listája:
112 -ellenfél egyhelyben áll
113 -sétáló ellenfél
114 -golyó ami körbe forog
115 -madár ami egyenesen repül balra
116 -madár balra repül +közben fel-le
117 -madár jobbra-balra repül
118 -ugráló golyó
119 -tátogó ellenfél ami lő


A játék letölthető. A letölthető változatban el tudjuk menteni az elkészitett pályákat, igy megmutathatjuk /elküldhetjük másoknak, ha elég bátorságot és tehetséget érzünk magunkban akkor a grafikát is átrajzolhatjuk igy még egyedibb játékot hozhatunk létre.
Ha észrevételetek van irjátok meg a fórumban.



Ha észrevételetek van irjátok meg a fórumban.
Ha nem működne a játék, vagy a toplista, akkor nézzétek meg a technikai segítség oldalt.