2010 áprilisától
megkezdtük a 14 lakásos luxus apartmanház lakásainak értékesítését.
Az ingatlan Balatonboglár fövenyes részén, nyugodt
környezetben, közel a teniszcentrumhoz, közvetlenül a vízparton
helyezkedik el. Minden lakáshoz gépkocsibeálló tartozik.
Nyaraljon már az idén nyáron saját vízparti luxus ingatlanjában!
Durni Pállakatos és betörésvédelmi
szakember vagyok. Az alább felsorolt szolgáltatásokkal, termékekkel állok
az Ön rendelkezésére:
Betörésvédelem és
zár szerelés
Zárcsere, zárjavítás
Biztonsági és hevederzárak, többpont-zárak
Ajtóerősítés, ajtóvasalás, biztonsági ajtók
Ajtóbehúzó olajfékek
Ablak- és ajtórácsok, ollósrácsok
Lakatosmunkák
Kovácsoltvasak, kerítések
Kertkapuk, garázskapuk, motorizált tolókapuk
Korlátok, lépcsők
Üvegezett portálok
Üvegezett teraszok, íves és egyéb előtetők
Felelősségbiztosítás
Fontosnak tartom megemlíteni, hogy K&H vállalkozói
felelősségbiztosítással rendelkezem.
Amely Önnek, mint megrendelőnek plusz biztonságot jelent.
Biztosított vállalkozás, Zavartalan működés!
Extra garancia
A beszerelt termékekre egy év garanciát vállalok. Ez
további 2 évvel meghosszabbítható, ha megrendeli a lejárat előtti
átvizsgálást. A kiszállási díjért cserébe újabb egy év biztonság!
Vízen lenni akár szélcsendben, akár friss szélben a legcsodálatosabb
élmény! Lehet uzni egyedül is, a vitorlázás mégis inkább társas
tevékenység. Sokakban - akik még nem kerültek közeli kapcsolatba ezzel a
sporttal - olyan elképzelés él, hogy a vitorlázás nagyon költséges és
megközelíthetetlen, szeretnénk ezt a nézetet megcáfolni!
Balatoni vitorlázás
Azoknak szól, akik a családdal, barátokkal pihenni, kikapcsolódni,
élményeket szerezni vágynak. Meg szeretnék ismerni a vitorlázás
élményét, alapfogásait, és Balatoni kikötok életét. Biztonságos
körülmények között megtapasztalják azt a semmi máshoz nem hasonlítható
megnyugtató, mégis felcsigázó élményt, amit a víz, a nap, és a szél
együttes jelenléte tud nyújtani nekünk embereknek.
Kívánunk ehhez jó szelet, és biztonságos
kikötést!
A
Palander Intézet célja, hogy híd szerepet töltsön be a civil
társadalom, a politikai döntéshozók, a gazdasági szereplők, a tudomány
művelői között azzal, hogy feltárja a közösséget érintő ügyekben a
diskurzusok új lehetőségeit és erősíti a kommunikáció aktoraiban a
társadalom iránti felelősséget. Az Intézet felvállalja, hogy hozzájárul
a civil társadalom megerősödéséhez, adaptálva a demokrácia működésének
nemzetközi tapasztalatait, megismerteti a közvélemény tájékoztatás
demokratikus normáit és az állampolgári részvétel hatékony módszereit.
2. A szervezet célja:
A
különböző társadalmi csoportok, részközvélemények információs
szükségleteinek, értékorientációjának felmérése és elemzése, amelyek
alapjául szolgálnak az ország specifikus és regionális fejlesztéseknek
és együttműködéseknek.
A
társadalmi és nemzetközi kommunikáció és együttműködés hatékonyságának
növelése érdekében olyan supranacionális és interinstitucionális
kutatások kezdeményezése a kultúra, a gazdaság, a tudomány, az oktatás,
a média, a sport, az egészségvédelem terén, amely kibővíti a diplomácia
lehetőségeit, involválja a civil szervezeteket a közösségi ügyek
megoldásába.
Az
Intézet felvállalja a hatékony társadalmi és nemzetközi kommunikáció
diszfunkcióinak feltérképezését, orientációs pontokat jelöl meg a
megoldási alternatívákhoz nemzetközi tapasztalatok összevetése alapján.
Vizsgáljuk
a kommunikációs tranzakciók szerveződésének mechanizmusait a
kommunikációs üzenetek közvetítő csatornáinak konvergenciáját, valamint
a befogadói szituáció strukturáltságának paramétereit.
Az Intézet ajánlásokat készít a közösségi ügyek kezelésének ország specifikus és nemzetközi lehetőségeiről.
3. Az Intézet stratégiája
A
mai kor turbulens és komplex változásai azonnali reagálásra
kényszerítik a döntéshozókat. Felelős döntés országos és nemzetközi
szinten csak az érintettek bevonásával hozható. Az Intézet
tevékenységének mérföldkövei olyan kutatások, elemzések, probléma
térképek, megoldási alternatívák kidolgozása, megismertetése és az
alkalmazási technikák átadása, amelyek iránytűként alkalmazhatók a
társadalmi kommunikációs interakciók során.
A stratégiához rendelt eszközrendszer
rendszeres
konferencia-hálózat (online- és webkonferenciák, tényleges
összejövetelek) a problémák megfogalmazására, kitekintésére és a
kutatások bemutatására. Knowledge- network létrehozása az egyes
szegmensek képviselői között.
Alaptematikák online meghatározása.
Publikációs lehetőségek kidolgozása: online és papíralapú kiadványok, periodikák és népszerűsítő kiadványok.
Mesterkurzusok-
egyes kiemelt területek és tematikák tárgyában nyilvános mesterkurzusok
az adott téma legismertebb szakértőivel. (. pl. a tradicionális kultúra
és kultúra értelmezés diszfunkcionalitása)
A kapcsolódó intézményi rendszerek feltérképezése, elemzése és lehetséges bevonása.
Pártoló tagsági, donációs és pályázati rendszer kiépítése és működtetése.
A Hír-Adás - különféle szervezeti formákban - 15 éve foglalkozik az írott és elektronikus média szemlézésével, meghallgatásával, kivonatolásával és gyűjtésével, messzemenően figyelembe véve az egyedi igényeket. A nap 24 órájában, a hét minden napján aktuális információkat nyújtunk ügyfeleinknek.
A tematikus sorrenddel ellátott, Word-formátumú sajtószemléket e-mailen küldjük a megadott címlistákra. Igény esetén a tartalmi összefoglalókat angol nyelvre fordítjuk. Megrendelőink között szerepel a hazai gazdasági élet számos prominens szereplője, de kiszolgálunk PR-ügynökségeket, tanácsadó irodákat is. (Kérésre referencialistát küldünk.)
A
Milton Kft. Magyarország egyik vezető oktatásszervező cége, mely immár
több mint tíz éve meghatározó szereppel bír a piacon, és jelenleg is az
egyik legismertebb vállalkozás az ágazatban.
Célunk, melyet üzleti tervünk is megfogalmaz, hogy „hiteles és
naprakész információkkal szolgáljunk ügyfeleinknek”. Tudjuk, hogy ennek
eléréshez szakmailag a legmagasabb színvonalat kell biztosítanunk, és
hogy a hosszú távú sikerhez többre van szükség az üzleti stratégiáknál
és ezek végrehajtásánál.
Figyelnünk kell arra, hogy szem előtt tartsuk ügyfeleink
és partnereink igényeit, véleményét, és fel kell vállalnunk azt a
felelősségteljes szerepet, hogy mindenkor objektív és hasznos
információkat szolgáltassunk.
Cégünk működése is ezen irányelvek alapján zajlik: átláthatóság,
tisztelet, bizalom és a kölcsönös együttműködés az, ami alappillére
tevékenységünknek.
Tevékenység:
Elsődleges feladatunk a gazdasági élet szereplői számára felkutatni és
továbbítani azokat az új ismereteket, melyekből az adott terület
szakemberei a lehető legtöbbet profitálhatnak.
A törvényelőkészítő, gazdasági életet irányító szervekkel,
minisztériumokkal kialakított hagyományosan jó kapcsolatunk biztosítja
azt, hogy valóban a leghitelesebb információkat juttathassuk el az
érdekelt intézményekhez és cégekhez.
Partnereink igényeihez alkalmazkodva - és az adott
továbbképzés sajátosságait figyelembe véve választjuk meg az adott
programok helyszínét és időtartamát. A legáltalánosabb - egynapos,
fővárosi helyszínen megrendezett - fórumok mellett a többnapos,
bentlakásos tanfolyamok megrendezésére is vállalkozunk - akár vidéki,
akár külföldi helyszínen.
Minden esetben a legfontosabb szempont, hogy az általunk
közvetített információ megőrizze legfőbb értékét: gyorsan jusson el a
felhasználókhoz.
Interim Management Resourcing Kft. Az Interim Menedzsment a XXI. század megoldása
A nemzetközi tendenciák azt mutatják, hogy a válság utáni időszakra készülve a vállalatok és menedzsmentjeik megújulásának
egyik nagyon hatékony és talán legizgalmasabb útja az interim
menedzsment megoldások alkalmazása. A személyzeti és vezetési
tanácsadás három ismert és elismert hazai szereplője, Lipcsei András és Borai Tamás, a Pendl & Piswanger International Kft. alapító ügyvezetője illetve igazgatója, és Dr. Tóth Tamás, hosszú éveken át fejvadász, majd a Hungarian Interim Management Kft. alapító tagja ezért elhatározta, hogy közösen dinamizálják a hazai interim menedzsment piacot és szakmát, ezért megalapították és elindították új, önálló cégüket, az Interim Management Resourcing Kft.-t.
A cég (IMR) egyedi sajátossága, hogy egyesíteni tudja a személyzeti és vezetési tanácsadás, illetve az interim menedzsment szakma és szolgáltatás ismereteit és több évtizedes tapasztalatát, valamint a hazai interim menedzserek mellett a Senior Management International hálózaton keresztül nemzetközi vezetőket is biztosítani tudunk ügyfeleinknek.
a személyzeti és vezetési tanácsadásban megszerzett bizalom és szakmai hitelesség biztosítéka; a három alapító együttesen több mint 50 éve ebben a szakmában
a hazai piac kiemelkedő interim menedzser „poolja”: a P&P csoport adatbázisa, illetve a korábbi HIM adatbázis felhasználásával és folyamatos bővítésével
Közép-Európai regionális interim menedzsment cégcsoport
Több száz, a különböző iparágakban és szakmai területeken tapasztalatot
szerzett interim menedzserünk áll készen arra, hogy akár pár nap alatt „beálljon” és operatív vezetői támogatást/közreműködést nyújtson. Mint interim menedzsment szolgáltató, gyors és költség-hatékony módon biztosítunk Megbízóink számára meghatározott időre, meghatározott feladatra szólóan kiemelkedő menedzsment szakértelmet és kapacitást az alábbi területeken:
1. Elsőként egy
személyes találkozó során megismerem kívánságaitokat és
elképzeléseiteket az esküvővel kapcsolatban.
2. Megbeszélésünk után
maximum egy héttel kézhez kapjátok a személyre szabott részletes
ajánlatot, ami tartalmazni fog több szolgáltatót is áraikkal együtt.
3. Az esküvő napjáig
folyamatosan konzultálunk. Ellátogatunk az ajánlatomból általatok
kiválasztott helyszínre és egyeztetjük a dekoratőr terveit a Ti
elképzeléseitekkel. A Nagy napig végig a segítségetekre leszek, minden
kérdésre bármikor szívesen válaszolok.
4. Az esküvőtök előtt
elkészítem a részletes forgatókönyvet, ami minden eseményt, részletet
rögzíteni fog, így semmit nem téveszthetünk szem előtt.
5. A Nagy napon nem
lesz más dolgotok, mint tényleg csak egymásra koncentrálni, és ami
fontos, hogy mind ezt kipihenten, aggódások nélkül. Az én feladatom lesz
az irányítás, szervezés, felügyelet a legapróbb részleteket is
figyelembe véve. Végig jelen leszek a helyszíneken, hogy a nap végén és a
jövőben egy gyönyörű, problémamentes, emlékezetes napra tudjatok
visszagondolni.
Ügyfeleinknek gyors és hatékony megoldás, menedzsereknek új, izgalmas életpálya Menedzsment meghatározott időre, meghatározott feladatra Cégünk munkatársai több mint 6 éve dolgoznak ezen új menedzsment-szolgáltatás területén Több száz fős tapasztalt interim menedzserek adatbázisa Interim Menedzsment Akadémia
TT Coaching
Szenvedélyem vezetők, menedzserek és tehetségek támogatása, hogy
sikeresebbek legyenek annál, amit valaha is lehetségesnek álmodtak! Executive/Leadership Coaching
- Leadership kompetenciák
- Leadership "agenda"
- Leadership kommunikáció Personal Brand Coaching Napjaink legizgalmasabb kihívása a személyes márka felépítése Team Coaching
Hozzunk létre "high performance team"-eket
TT Menedzsment Szalon
Exkluzív és egyedi programok, amelyek keretében a hazai művészeti,
tudományos, média és üzleti világ karizmatikus képviselői, kisugárzó
személyiségei osztják meg gondolataikat a vezetők számára is fontos
értékekről és a széles látókört biztosító szemléletekről.
Bemutatják saját világuk üzeneteit, amelyek inspiratívan és megragadóan
hatnak az üzleti élet szereplőire, szemléletükre, stílusukra,
személyiségükre.
Prof. Csermely Péter
Eszenyi Enikő
Geszti Péter
Jaksity György
Kocsis Zoltán
Sári László
Vukán György/Tóth Tamás
Budapesti iroda: 1021 Budapest, Széphalom u. 9.
Telefonszámok: (46) 525213, (46) 405144
Telefax: (46) 405144, (1) 2001249
A lakossági és kisebb céges megrendelések (kerítések, kapuk, korlátok, lépcső- és teraszkorlátok, ablakrácsok, előtetők stb.) teljesítése áll. Ezen a területen teljes körű szolgáltatással állunk megrendelőink rendelkezésére a tervezéstől kiindulva a késztermék felszereléséig, természetesen a helyszíni felmérést és szaktanácsadást is beleértve. Vevőink a prospektusainkban és honlapunkon szereplő típustervekből választhatnak, de egyedi elképzeléseket is megvalósítunk. Termékeinknél a hangsúly az egyedi kézi kovácsoláson és a minőségen van. A piac igényeinek megfelelően míves kovácsoltvas, ill. modern vonalú, rozsdamentes anyagból készített termékeket is gyártunk.
A Petőfi
híd pesti hídfőjénél lévő síszervízünk várja új és régi ügyfeleit.
Címünk: Budapest, IX. Lónyai utca 60.
Nagy
választékban állnak rendelkezésre kölcsönözhető sílécek, snowboardok,
sícipők, síbotok, síszemüvegek .
Több,
mint 500 pár síléc, snowboard, síkötés, sícipő, síbot, rengeteg síszemüveg
várja kölcsönzőinket.
Saját sífelszerelését, sílécét
megélezzük, síkötését beállítjuk, vagy ha szükséges, sílécének akár
teljes talpfelújítását is elvégezzük.
Vagy, ha
Ön saját felszereléssel akar síelni, sífelszereléseink közül párat
a olcsón megvásárolhat.
A korcsolyázás
szerelmeseit várjuk korcsolya kölcsönzés, és korcsolyaélezés
szolgáltatásainkkal.
A Chronos Kiadó 2008-ban 15-ik éve áll Partnerei rendelkezésére. Ebben a szezonban az ismert típusokon kívül több új anyaggal, valamint egyedi szín- és anyagkombinációval készített borítóval egészítettük ki kollekciónkat.
Az Interfruit Kft. 1991-ben alakult. Kezdetben olasz őszibarack- és almaoltványok importjával és gyümölcstermesztési szaktanácsadással foglalkoztunk, majd a professzionális kertészeti vágóeszközök (metszőolló, ágvágó olló, pneumatikus olló, elektromos olló, fűrész, oltókés) kis- és nagykereskedelme vált meghatározó tevékenységünkké. Cégünk 1992-től forgalmazza Magyarországon az olasz KUKER (Castel D Azzano, Verona) szerszámokat, majd 1997-ben megkaptuk a japán ARS (Sakai City, Osaka) márka képviseletét is. Választékunkat 2006-ban japán MAX gyorskötözőkkel, kapcsokkal és olasz szalagokkal bővítettük. Termékeinkhez minden fontos alkatrészt raktáron tartunk.
A társaság fő tevékenysége a sportszer és sportruházati nagykereskedelem. Napjainkra már a letisztult koncepciót (tenisz, squash, sí) tükrözi a márkapaletta.
A képviselt márkák: Head, Head Socks and Underwear, Penn, Price, Ashaway Footwear, X-max Skiwear ill. a partnercéggel (Budai Sport) közösen bevezetett Pacific (www.pacific-sport.hu).
A cég üzleti célja a partnerüzleteinek, tenisz- és squashklubjainak minél jobb és gyorsabb kiszolgálása a területi képviseleti rendszerén keresztül. A társaság tagjainak a fenti sportágak iránt érzett elhivatottságát mutatja a közel 200 fiatal sportoló, edző, klub, szövetség és esemény szponszorálása, támogatása.
Cégünk, az ÁRBOC Szolgáltató KFT különféle jogi kiadványok forgalmazásával foglalkozik.Az oldalainkon szereplő kiadványokat közvetlenül is megrendelhetik tőlünk e-mail címünkön.
A Jogismeret Alapítvány 1998. év óta szolgálja kiemelkedően közhasznú szervezetként a hazai jogi ismeretterjesztést, jogismereti kutatást, jogi információhoz jutást. Az alapítvány tevékenységének fő iránya a jogász szakemberek működésének szervezése, segítése, keretbe foglalása a nem-jogász jogalkalmazók munkájának támogatására.