Eladásra került az autó. Sajnos az új motort már nem
tudtam megcsinálni, de az alkatrészei egy másik autóban
élednek újra. :)
2004 szeptemberVastagabb stabilizátorok
Speciális 1.5 x vastagabb első és hátsó stabilizátorok.
2004 augusztus"új" váltó
Típusidegen Renault 18-as váltó. NG1022 Ez már 5
sebességes. Igaz a kulissza egy "kicsit" más.
2004 június "Új" óracsoport
ARO 10-es óracsoport azaz a TLX-es óracsoport.
2004 áprilisTuning hátsólámpák
A fehér hátsólámpák is a helyükre kerültek.
2003 szeptember Alufelnik
Készülnek a Renault 15-ös 13' alufelnik.
2003 márciusSport légszűrő
Dögösebb szívóhang. Min. 5 mentális LE.
2002 május Alacsonyabb rugók
ARO 10-es rugók és lengéscsillapítók. "új" fehér
műszerfal
2002 február Renault 18 felnik
Típusidegen felnik.
2001 március Elkezdődött a javítás
Elindult az autó felújítása átalakítása.
2001. február 1. Gazdasági totálkár. :(
Meg nem adott elsőbbség miatt. Védett úton haladtam. 3
hónapig gondolkodott a biztosító a kár értékén. :( A
kárértékelő programban nem szerepelt a DACIA
1999. julius 30.Első fotók
Valamikor ekkor készült az első fotó. Már ekkor is azon
gondolkoztam, hogy át kellene alakítani.