Hírek


 

(2009.10.17.) Filmajánló: Sziklaváros

 

Fallout, Bioshock beütéssel, kicsit meseszagúan.

 

"A csillogó Szikraváros már generációk óta virágkorát éli, ragyogó fényeinek köszönhetően lakói elégedettek és boldogok. Ám a földalatti város hatalmas generátora a meghibásodás határán áll, az utcákat és tereket megvilágító nagy lámpák mindenki megrökönyödésére vibrálni kezdenek. Két tinédzser vállalja magára a feladatot, hogy az idővel versenyre kelve szétnézzen Szikravárosban különböző nyomok utána kutatva, melyek tán segítenek megérteni a város létezésének misztériumát, és kimenekíteni a tisztes polgárokat, mielőtt az összes fény kihunyna."

 

Forrás

 


 

(2009.09.25.) Terminator TSCC hírek

 

Törölt jelenetek: http://www.terminatorchronicles.hu/news.php?readmore=432

2. évad DVD extrák: http://www.summer-glau.net/wp/?p=1203

Terminator-franchise: http://www.terminatorchronicles.hu/news.php?readmore=451

TSCC paródia: http://www.terminatorchronicles.hu/news.php?readmore=458

:)

iR

 


 

(2009.09.17.) Filmajánló: Sleep Dealer

 

Igen jó film, scifi szintén, de nagyon szolid közeljövőben játszódik. Maga a film hangulata is nyugis végig, igaz lennének izgalmas részek, de nyugodtan adja elő. Ez talán jó, talán nem.
A sztoriba itt talán mélyebb mondani való van mint a District9-ben, már csak azért is mert nem fantázia szülte ufok vannak a központban.

 

http://www.youtube.com/watch?v=xW8oSRSzS7M

Csoder

 


 

(2009.08.08.) Filmajánló

 

Book of Eli: http://www.youtube.com/watch?v=VSWJ8FgLPss

Daybreakers: http://www.apple.com/trailers/lions_gate/daybreakers/

Carriers: http://www.apple.com/trailers/paramount_vantage/carriers/

Day One: http://www.youtube.com/watch?v=KYYxumHO6uw

The Rejection: http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=57021943

Colony: http://dsc.discovery.com/tv/colony/colony.html

Vlk

 


 

(2009.06.27.) Wasteland játék

 

Megújult hirtelen a Wasteland-licenszbirtokos honlapja és felkerült egy poszt-apokaliptikus játékot sugalló képecske.

"Akárhogy is legyen az egykori Fallout grafikus/dizájner Jason Anderson kilépett a csapattól és átnyargalt az egykori Interplay alapító Brian Fargo cégéhez. A Gamasutrának adott interjú szerint nehéz döntés volt, ám anyagi szempontból biztosabb jövő vár rá az inXilenál, ahol egy kezdeti stádiumban lévő sztoriközpontú szerepjátékon dolgoznak teljes gőzerővel."
(Dixie Flatline)

Brian Fargo presents...

Az inXile Entertainment már letette névjegyét a fenomenális hangulatú The Bards Tale kezünkbe tételével és játékiparban az egyik legjobb hangszínész csapat felvonultatásával. A The Bards Tale fantasy komédia eszméletlen mennyiségű hülyeséget és hangulatot ötvöz, mely közben és után még sokáig röhögőgörcs kerülgeti az embert, ha eszébe jutnak egyes NPC beszólások és az idióta bárd szédületes jelenetei. Élettel sikerült megtölteni a játékot. Biztos vagyok benne, hogy a Wasteland egyeduralkodó lesz és megmutatja a Bethesdának, merre is van az igazi Fallout!

 

Forrás

 


 

(2009.06.18.) Filmajánló: Háború a Földön

 

3000-ben járunk, amikor a Földön már nincsenek sem országok, sem városok. A bolygó merő pusztaság, az emberiség veszélyeztetett fajnak számít. Persze, nem a körülmények miatt, hanem azért, mert ezer évvel ezelőtt egy pszikló nevű faj támadta meg az emberiséget, és alig kilenc perc alatt felmorzsolta az ellenállást. A túlélőket rabszolgasorba taszítják, s bányákban dolgoztatják, mivel az idegeneknek szükségük van a földi ásványkincsekre, főleg az uránra. Sokan elmenekülnek a földönkívüliek elől, távoli hegyi falvakban rejtőznek, primitív életformába süllyednek, mivel el vannak vágva a megmaradt emberektől.
Ezen a Földön Terl biztonsági főnöknek van a legnagyobb hatalma, a hatalmas termetű, éles eszű idegen úgy véli, az ő sorsa az, hogy meghódítsa a galaxist. Terl azonban nem tud arról, hogy Jonnie Goodboy Tyler a rabszolgák felszabadítását tervezi. A fiatalember éppen vadászgat, miközben fogságba ejtik az idegenek, Jonnie bekerül az egyik bányába, s itt kezdődik meg nagy kalandja, amely során olyan helyeket és dolgokat fedez fel, amiknek létezéséről eddig fogalma sem volt.

Forrás

 

Megnéztem....
Első gondolatom az volt, hogy hogyan bírták ezt bevállalni a készítők. Annyira gááááz. 
A hiper-szuper-mega-giga fejlett idegeneknek amennyivel nagyobb az agyuk, annál hülyébbek az embertől. Aszonnya, hogy a kedvenc eledelük a nyers patkány. Confused
Aztán volt az a rész, aminek semmi értelme nem volt (meg úgy az egész filmnek), amikor egy idegen repülő megkarcolt egy tornyot és az ledőlt. De a gépnek semmi baja.
Aztán a primitív törzsi tagok 7 nap alatt megtanultak profin vadászgépet vezetni.
Ahhoz képest, hogy mennyire fejlett volt az ember egy szintre teszik a kutyával. Annyi különbséggel, hogy a kutya jobban idomítható, viszont nem jó kétkezi munkára. 
Aztán a főidegen mutogatta, hogy mennyire tud pontosan lőni. A film végén, amikor bátor főhősünk lassított felvételben rohan, az idegenek mindenhova lőttek csak az emberünkre nem.

R-pee
 


 

(2009.06.24.) Prototype

 

Igen jó, ki is akasztottam minimum 3 nap alatt de lehet volt az több is. Nagyon jól átjön az apokalipszis meg a feeling, kb mint a resident evil kettő, ami nem volt olyan jó, de ez a játék olyan mintha a resident evil kettőből kihozták volna a maximumot.

A lényeg hogy szuperképességekkel megáldott katonai kísérlet vagy, de amnéziás ( jó ez minusz pont az amnézia is meg hogy szuperhero vagy ), de a vírus ami elszabadul meg csak simán agyatlan zombikká teszik az embereket. De vadásznak rád is a katonák. És az átlagkatona-átlagzombi kb esélytelen ellened, ha sokan vannak akkor az átlagkatonáknak van esélyük, viszont eléggé oda kell figyelni mert helikopterek lőnek meg vadászgépek szőnyegbombáznak, meg tankok lőnek, meg a nagyobb zombi-szörnyek is tudnak kemények lenni.

Szóval ügyességi játék, meg lehet halni könnyen ahhoz képest hogy erős vagy. Az átlagemberek meg olyanok hogy ha a legdurvább alakban vagy akkor csak nekik ütközöl és meg is halnak, olyan kemény vagy. Néha lehet játszani olyat hogy megmented a zombik elől menekülő embereket de akkora káosz van hogy néha meghal egy-egy ember is. Meg persze általában végül annyi zombi jön hogy képtelenség megmenteni az embereket. Meg az alakváltó képességgel katonásdit is lehet játszani poénból. Olyan mint az assasins creed csak nem untam meg az első pár óra után. (meg ott elég gáz volt hogy halomra ölöd az embereket pedig csak assasin vagy, itt legalább szuperzombi vagy).

A story mondjuk, á de a story nem lényeg Very Happy de az olyan, jó hosszú meg szövevényes de semmi extra csak ilyen "ahá tehát akkor jahogy úmekkora csavar!" meg a végén a storyline inkább ilyen ügyességi volt. Elég érdekes volt, hogy bármerre mentem egész New Yorkba mindenhol szupersoldierek voltak már a végén és mind engem keresett. Még enni se tudtam se embert se zombit, mert nem hagytak nyugton. Még egy csomó háztetőt is megszálltak. A végén a főtag meg szintén ilyen ügyességi hülyeség, ugrálni körülötte és verni. Nade a feeling! Smile

 

Írta: Vlk

 


 

(2009.06.24.) Terminator: Salvation PC kritika

Sztori szempontjából, kevésbé rossz a filmnél.
Végletesen egyszerű ugyan, de elmegy.
2016: Connor berongyol a Skynet gyárába, hogy kimentsen pár arcot onnan akikről a katonai vezetés lemondott, a kimentett arcok hálásak, Connor kirongyol, monológ, stáblista.

Fedezékrendszer kiváló, és szükség is van rá.
Fegyver kevés van, és viszonylag hatástalanok, de megfelelően kombinálva őket eredményesek.
A csőbomba működésére nem jöttem rá.

A gépek továbbra is hülyék (süketek is), kivétel talán a T-7, más néven pók (de süketnek süket az is), amely igyekszik úgy helyezkedni, hogy a hátát senki se lássa, mert ott van az egyetlen gyenge pontja. Az RPG-t persze ő sem szereti.

Pozitívumok:
> A gépek oda lőnek ahol látnak, vagy utoljára láttak, illetve oda is, ahova talán menekültél, de az utóbbi ritka.
> Az említett fedezékrendszer, és a köztük való közlekedés.
> Taktikázás, már amennyire lehet.. Többnyire kimerül abban, hogy amíg a társak lövik a gépet, a játékosnak lehetősége van óvatosan mögé sunnyogni, hogy aztán közelről fejezze ki szeretetét sörétessel.
> T-7
> Betekintést kapunk a HK egyéb funkcióiba is.

Negatívumok:
> Külső nézet: Fejfájás/hányingerkeltésre tökéletes.
> Túl nagy és változó látószög: hasznos, de zavaró.
> Minimális játéktér: mintha egy folyosóban szaladgálnánk egész végig.
> Loading...
> Lineáris: Szupermárió a terminátor univerzumban.
> "John Connor" végtelen és halál idegesítő ismételgetése.
> Darazsak (pici repülő robotok, amik kiköpött a HALO-ból származnak) sokan vannak, és rettentő idegesítőek. Skynet valódi célja konkrétan csak ez lehetett, mert nem nagyon halálosak, viszont a társak rendre miattuk sírnak harc közben. Viszont egy köpéstől leesnek az égből, vagy egymásnak ütköznek.
> Hullámokban támadó ellenség, látszólag a semmiből előtörve.
> Fedezéknek használható autók átlőhetetlenek a gépek számára.
> T-600 a legesleghülyébb.. Bár a fedezéket mint fogalmat ismeri, ami annyit tesz, hogy a harctér közepén táncikálni kezd. De a lépcsőről továbbra sem tudja elképzelni mire való.

Apróságok:
T-600 szemei, a főmenüben, és a töltőképernyőben (ami látványos és interaktív, szükség is van rá, mert sokszor látni, és sokáig) 1:1 megegyeznek a TSCC T-888asaival, de a játék átvezetőiben olyanok mint a 1984es Terminátor film 800-asáé.

John Connor jobb fej mint a filmben, valamennyire árnyaltabb, és érthetőbb miért válik vezérré. Viszont továbbra sem érteni mitől olyan különleges.. hacsak nem azé mert ő az egyetlen aki komolyan veszi a "senkit nem hagyunk hátra" szlogent. Mellesleg 2x is mobilhekkelő platform. Ezt a képességét inkább egy ésszel megírt szerepjátékban tudnám hasznosként értékelni, itt inkább hiteltelen.

Színvonal/játékmenet: Óvodás, aztán általános iskola, ikszboxoló jenkiknek épp megfelelő.

Zene: jobbnak tűnt mint a filmben, inkább volt klasszikus terminátor hangulata.
Megjelenés: a helyszínek kidolgozása megfelelő, sőt szép, talán megmerném kockáztatni, hogy hiteles. Legalábbis ilyen jól kidolgozott poszt-nukleáris környezetet még játékban nem láttam. Városszéleken burjánzó növényzet, lásd Csernobil.

Összességében: interaktív filmnek inkább elmegy, mint játéknak.
Játék(műsor)idő: 5óra átlagos mennyiségű elhalálozással, és a hozzá tartozó "újratöltéssel" ami azért van idézőjelben, mert a merevlemezt nem is használja közben, inkább mintha várna amíg a játékos kianyázza magát, illetve próbálja kitalálni hogy az adott helyzetben melyik ponton támadjon.

Extra jó/rossz: Skynet zavaróállomásának elhagyottsága izgalmas, a haladó játékosnak ott támad először gondolat a fejében, hogy "jéé itt vajon mi lesz?", viszont a sztori végállomásának szánt gyár igénytelen és közel sem félelmetes, inkább szánalmas.

 

TSCC kompatibilis film ajánlóm: Cyborg Girl

 

Írta: iR

 


 

(2009.06.10.) Left 4 Dead 2

 

A Left 4 Dead 2 Bojkott Csoport, immáron több, mint 20 000 taggal szeretné, ha a Left 4 Dead 2 inkább frissítések vagy mikrotranzakciók formájában lenne elérhető a játékosok számára. Szerintük az új rész szétforgácsolná a játékot övező erős közösséget, sehol nincsenek a Valve által beígért javítások/frissítések és különben is mit keres egy folytatás hét hónappal az első rész után a piacon.

Chet Faliszek felkérte a lázongó játékosokat, hogy legalább adjana egy esélyt a fejlesztőnek, mielőtt leírnák a folytatást. Egyelőre időt kérnek, hogy átrághassák magukat a folytatást érintő hozzászólásokon. Ugyanakkor Faliszek szerint az öt új kampány, az új fegyverek és a zombihentelés együttvéve túl nagy falat lenne ahhoz, hogy szimpla kiegészítőként adják közkézre. Egyben megígérte, hogy az első játékot továbbra is támogatni fogják és a Left 4 Dead SDK-val készített pályák a folytatásban is menni fognak.

Forrás


 

(2009.06.10.) Terminator Salvation kritika

 

Úgy tűnik nekem, hogy páran félreértik a Skynet-et, sőt talán hülyének is gondolják..

Skynet (továbbiakban SN) ugyan óvatlannak látszik, csak elfelejtjük azt, hogy ha John Connor (JC) rendelkezik olyan információkkal ami a jövőjére vonatkozik, akkor SN is.
A Terminator 2 óta SN-nek létszükséglet JC és Sarah, meg a nyakukra küldött gépek. Mert az ő tevékenységeik okoznak olyan körülményeket aminek köszönhetően létrejön és olyan amilyen. Tömören: Kölcsönösen függnek egymástól, ez a szép a paradoxonban.
Szóval. Szerintem maximálisan uralja a helyzetet, és úgy ügyeskedik, hogy az általa ismert jövő/múlt közel pont úgy történjen meg ahogy kell.
Jelen esetben szüksége van arra, hogy JC megismerje Kyle-t és visszaküldje a múltba. Úgy ahogy az előző ciklusban tette.
Ez az egész cécó erről szólt, mert ugye Marcus-t is meg lehetett volna úgy építeni, hogy amint meglátja JC buráját akkor felrobban vagy letüsszögi valami gyorsan ható anyaggal.
Az, hogy emberi agya van, nem oszt nem szoroz, mert a gépteste és a közé lazán befér egy chip ami helyzetelemzést végez, és átveszi az irányítást amikor az emberi komponens elvégezte a feladatát.
SN okot is szolgáltatott Kyle elrablásával arra, hogy az események úgy alakuljanak ahogy kell, és Marcus volt az eszköz mellesleg arra is, hogy sikerrel járjon a szöktetés ha JC bénázna ebben a ciklusban.
Valahogy úgy használta fel őket mint az orvostudomány a piócákat.
SN-nek nagyon óvatosan kell szervezkednie, figyelve arra, hogy bizonyos események megtörténjenek, annak ellenére is, hogy hatalmas károkat szenved el. (lásd amputáció)
De egyúttal arra is figyelnie kell, hogy ne kövessen el olyan hibákat amik a 2029-es elbukását idézik elő ismét.
A Marcus-t megjavíttató gép sem esett nagyon pánikba amikor ellenük fordult a teremtmény. Direkt idegesítette fel, hogy az lázadni kezdjen és segítsen megléptetni SN létezését előidéző kulcsfigurákat.
Tehát, minden terv szerint ment. Ha viccelni akarok, akkor Marcus még szervdonor is. :D Ami megmagyarázná miért volt igazi szíve egy mechanikus helyett.
--

> T-600: Hát ezek borzalmas gyengék, agyilag. Most vagy a látvány és az "elszántsága" kihangsúlyozására lövettek szét vele a saját lábát a drótkötél helyett, vagy bizonyítván, hogy igen, van némi különbség a 600 és 800 között értelmileg.
> Tréler, óriásrobot, HK, motorrobot jelenet egyszerű Transformers vs Mad Max.. Látványosnak látványos, de tömény hülyeség, olyan jó amerikai népnevelő módra. Talán nem nagyon kell részletezni hogy miért.. :)
> A kis Kraken-ek, meg aranyosan fickándoznak az asztalon, és ahogy wukovsky is mondta.. tiszta Mátrix utánzatok, pedig még csak polipkarjuk sincs, de nekem is elsőre ez esett le amikor megláttam őket. :DD
> Motorrobotok. Hát ennél nagyobb hülyeséget el sem tudtam volna képzelni. Mad Max 2: The Road Warrior rendesen befigyelt, és hát tudatni kellett a nézővel, hogy tetszett az alkotóknak az a film is! :D
> Fizika. Igaz, hogy csak a "kamerás" verziót láttam a filmből de azért elgondolkodtatott, hogyan lehet a trélerrel vontatott robotot felcsapni oda, és akkora erővel az édzskének? Khmm, sehogy.. De azért még megnézem majd jó minőségben is.. de van egy olyan tippem, hogy akkor sem lesz rá magyarázat. :P
> Jeep reklám. Ha találunk egy atomháború után elhagyott üzemképtelen terepjárót akkor annak az akkumulátora fel van töltve minden esetben. (a BMW fantáziált arról, hogy üzemanyagcellára cserélik az akkut, de nem hiszem, hogy a jenkik itt tartanának az autógyártásban)
> Az emberfogó nagy robot. Szép és jó, és megtudhattuk, hogy sacc száztonnás létének ellenére képes lábujjhegyen odaosonni észrevétlenül, hogy leszüretelje az embereket. Mesés. Még jó hogy ilyen könnyű léptű, mert különben zavarta volna a zaj a karakterek párbeszédét.
T-800: Frankó, és a fentebb írt SN motivációja megmagyarázza, hogy miért nem képes logikusan és egyszerűen megölni JC-t. Mert ugye egy halálosztó nem játszik az áldozatával mint macska az egérrel, hanem megfogja és nyakát töri, mint Cromartie az aktakukacét, vagy Cameron tette Alison Young-al a TSCC-ben.
Tehát a 800-as elszórakoztatta JC-t, és egyben utalt rá, hogy megvan a faterod, szóval tűnés, és vissza se gyere! :D
Nem értett belőle. Ennek köszönhetően kellett neki új szív.
> Emberek: A film egyik legnagyobb gyenge pontja, az emberi intelligencia hiánya. Na nehogy már ne számítsanak arra, hogy SN számít arra, hogy az emberek rájönnek a közte és a gépei közötti kommunikáció "gyengeségeire"
Ekkora naivitás, és magabiztosság tényleg előfordul rendre az emberekben, de hogy (ha jól emlékszem) senkinek nem volt gyanús, hogy túl lazán mennek a dolgok ezen a téren, az gáz.
> Marcus: Jól eltalált személyiség SN szempontjából. Elég tökös ahhoz, hogy célba jusson idegösszeomlás nélkül, és elég ember ahhoz, hogy az ellenállás oldalán maradjon a fejlesztések és valószínűsíthető kitaszítottságának ellenére.
> John Connor: Nem százas az arc, de meg lehet érteni, nagy rajta a nyomás.
> Skynet: Zseni, és igazi bábmester. Emiatt az embereknek le sem esik, hogy szórakozik velük. :D
--

Pozitívumok a filmmel kapcsolatban: (szubjektív vélemény)
> Végre van növényzet és víz egy poszt-nukleáris filmben!
> Jó csaj (az aki kimenekítette Marcus-t. A gyors szerelemre gyulladása is rendben van szerintem, mert ilyen körülmények közt nemigen van idő randizni, gyorsan kell élni)
> Látvány.
> Érzékelhető intelligenciabeli eltérés a különböző gépek között, és mintha lenne stílusuk.

Negatívumok: (szubjektív ez is)
> Zene. Nagyon nem terminátoros, inkább rajzfilmzene.
> Logika hiánya.
> Láthatóan nem a régi Terminátor fanoknak készült alkotás, hanem új(fajta) célközönségre koncentráltak.
> Kevés harc. Ennek oka az említett célközönség lehet, akik a csaták iránti vágyát alapvetően kielégíti a filmhez készített lineáris megyünk és lövünk stílusú játék.
> Zombik. Ugyanis hiába van sok ember, de azok olyan üresek, kidolgozatlanok, hogy mintha nem is élnének. (Olyanok mint a Fallout 3 NPC-i. Teli van a játéktér velük, de mégis egyedül érzed magad játék közben, mert végtelenül üresek és egyszerűek a karakterek.)
> Rövid, nagyon rövid. Viszont borzalmasan hosszúnak érződik, így megvágva is, és ez rossz jel. Tényleg egy új trilógia felvezető részeként lehetne csak felfogni, és nem az előző három folytatásaként. Ebben is játékra hasonlít, hogy apránként a letölthető kiegészítőkkel válik élvezhetővé.

Remélhetőleg a bővített kiadás legalább olyan minőségi javulást fog okozni, mint az Aliens hosszabb változata.

Összegzés:
Nem vártam sokat, valahogy sejthető volt, hogy elcseszik.
Pont mint a Robotzsaru. Az 1-3 klassz, de a fölött "mi ez a sz.r?"
Azt, amire számítottam, bizonyos szempontból meg is haladta a T4. De ennek okán borult a mérleg, és (a nem túl nagy) igyekezetük ellenére összecsapott hatása van.

Lényegében Marcus-ról és Skynet zsenialitásáról szól, de ez utóbbi olyan jól bujtatva, hogy észre sem venni, ha nem keressük.

Nem terminátor rajongóknak készült, hanem az utcáról betévedő, leülünk és nézünk valamit, aztán eszük, majd otthon dugunk egyet típusúaknak.
Nekik viszont kiváló! :D

Na, így első megnézésre ennyire futotta mint vélemény.
Tudom, magamban is tarthattam volna, de ez is olyan mint a hányás, ha jön akkor jön.. :DDD
Ezt a filmet is besorolom a 'lehetett volna rosszabb is' kategóriába. Tehát nézhetőnek tartom.
A bővített kiadás még dobhat a színvonalán. Azt azért megvárom, hátha pozitívan átformálja a véleményem a filmről. Majd utána pontozom is.

 

Írta: iR

 


 

(2009.04.14.) TSCC Fan-fiction

 

Fogjátok fel összefoglalónak, fanfictionnek vagy valami, de ráment 2évadnyi agyalás meg 6 óra míg összeírtam..
Ja és igen, Cameron központú lesz, mint ahogy a címe is sejteti.

 

2027 - Kezdetben vala John Connor, az emberi ellenállás vezetője, aki sikerrel felvette a harcot Skynet gépisten ellen.
Skynet nagyon nagyon bosszús, mert többszöri próbálkozás ellenére sem sikerült likvidálni Johnt, sem itt, sem a múltban.
Ezért elhatározza, hogy alkot valami olyat amit eddig még nem. Egy újfajta chipet, ami az összes eddigi fejlesztésénél jóval többre képes.

 

Tovább olvasható a Novella aloldalon Itt.

 


 

(2009.04.12.) Fallout 3 - Global Travel System

 

Ez egy mod, mely nagyban hasonlít a Fallout 2-ben megismert autós utazáshoz.

Bővebb info és képek Itt.

GTS kompatibilitási javítás Itt. Használható lesz a mod a Pitt kiegészítővel és más modokkal is.

A Fallout első és második részében megismert helyszínek letölthetőek innen.

 


 

(2009.03.24.) Terminator 4

 

Eddig megjelent összes promókép megtekinthető Ben Reilly Filmgalériájában. Itt.

A legújabb Terminator 4 trailer megtekinthető magyar szinkronnal. Itt. Készüljetek fel, hogy nem lett a legjobb fordítás.

 


 

(2009.03.22.) Endtime Of Terrans zenekar


Az Endtime of Terrans egy magyar kezdő Terror EBM/Kisérleti Industrial project.
Az egész project koncepcioját egy konkrét, maguk álltal megálmodott Post-Apokaliptikus világ adja, aminek megpróbálnak egyre nagyobb hátteret adni, ahogy fejlődik a project.
Zenéjük hangzását változatosra tervezik, így a későbbi számaiknál is elég gyakori lesz, hogy 2 szám hangzásilag szinte teljesen elüt egymástól, ettőlmég stílusilag minden számban ott figyelnek a Terror EBM elemek, de gyakoriak a kisérletibb hangzások is bennük.
Amire a legjobban figyelnek, hogy a zenéjük hangulata erős összefüggésben legyen a témával is, mert mit ér egy zene, ha hangzásilag teljesen mást ad, mint amit a téma alapján adnia kéne.
Jelenleg még nincs sok zenéjük, de remélik, hogy hamarosan találnak kiadót, aki majd támogatná őket 1. maxi cdjük kiadásában.
A Projectvezetőnek Cybersaint-nek van egy Cyber S(?)ain’t nevű projectje is, melynek szintén Terror EBM a stílusa, annyi különbséggel, hogy a kisérleti elemek kevésbé jelennek meg benne, hangzása könnyebben befogadható, nincs konkrét témája és jelenleg mindegyik száma instrumentális/vokál nélküli.


 

 

 



(2009.03.02.) Terminator TSCC videó

 

iR készített egy videót, mely Cameron legjobb jeleneteit tartalmazza. Zene: De/Vision - Addict

TSCC: Cameron Addiction

 


 

(2009. 01. 29.) Filmajánló - Afro Samurai

 

Akik kedvelik a postnuke/kevert anime-ket azoknak mindenképp érdemes megsasolni. Van itt minden, ősi harcművészet vs rpg. :)

Afro Samurai Trailer

Afro Samurai Mutha F*ckin RPG

Brother T


 

(2009.01.15.) Filmajánló

 

Brother T talált egy oldalt, ahol rengeteg poszt-apokaliptikus film címét találhatod meg. "Arra készüljetek fel, hogy ahány gyöngyszem, annyi rossz is akad a listában"

Link

 


 

(2009.01.12.) Terminator 4 + videó

 

Néhány hír és sok új kép megtekinthető az alábbi linken Itt.

 

 

Újranéztem az első 3 terminator filmet és összevágtam egy kerek egész videóvá. A videó alatt az alábbi zenék hallhatók: Brad Fiedel-The Terminator Theme, Main Title from Terminator 2, Trust Me, Escape from Hospital. Jó szórakozást.

 

YouTube link

 


 

Archivum:

2006  |  2007 | 2008 | 2009