Hírek
(2009.10.17.) Filmajánló: Sziklaváros
Fallout, Bioshock
beütéssel, kicsit meseszagúan.
"A csillogó Szikraváros már generációk óta virágkorát éli, ragyogó fényeinek köszönhetően lakói elégedettek és boldogok. Ám a földalatti város hatalmas generátora a meghibásodás határán áll, az utcákat és tereket megvilágító nagy lámpák mindenki megrökönyödésére vibrálni kezdenek. Két tinédzser vállalja magára a feladatot, hogy az idővel versenyre kelve szétnézzen Szikravárosban különböző nyomok utána kutatva, melyek tán segítenek megérteni a város létezésének misztériumát, és kimenekíteni a tisztes polgárokat, mielőtt az összes fény kihunyna."
(2009.09.25.) Terminator TSCC hírek
Törölt jelenetek: http://www.terminatorchronicles.hu/news.php?readmore=432
2. évad DVD extrák: http://www.summer-glau.net/wp/?p=1203
Terminator-franchise: http://www.terminatorchronicles.hu/news.php?readmore=451
TSCC paródia: http://www.terminatorchronicles.hu/news.php?readmore=458
:)
iR
(2009.09.17.) Filmajánló: Sleep Dealer
Igen
jó film, scifi szintén, de nagyon szolid közeljövőben játszódik. Maga a film
hangulata is nyugis végig, igaz lennének izgalmas részek, de nyugodtan adja elő.
Ez talán jó, talán nem.
A sztoriba itt talán mélyebb mondani való van mint a District9-ben, már csak
azért is mert nem fantázia szülte ufok vannak a központban.
http://www.youtube.com/watch?v=xW8oSRSzS7M
Csoder
(2009.08.08.) Filmajánló
Book of Eli: http://www.youtube.com/watch?v=VSWJ8FgLPss
Daybreakers: http://www.apple.com/trailers/lions_gate/daybreakers/
Carriers: http://www.apple.com/trailers/paramount_vantage/carriers/
The Rejection: http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=57021943
Colony: http://dsc.discovery.com/tv/colony/colony.html
Vlk
(2009.06.27.) Wasteland játék
Megújult
hirtelen a Wasteland-licenszbirtokos honlapja és felkerült egy
poszt-apokaliptikus játékot sugalló képecske.
"Akárhogy is legyen az egykori Fallout grafikus/dizájner Jason Anderson kilépett
a csapattól és átnyargalt az egykori Interplay alapító Brian Fargo cégéhez. A
Gamasutrának adott interjú szerint nehéz döntés volt, ám anyagi szempontból
biztosabb jövő vár rá az inXilenál, ahol egy kezdeti stádiumban lévő
sztoriközpontú szerepjátékon dolgoznak teljes gőzerővel."
(Dixie Flatline)
Brian Fargo presents...
Az inXile Entertainment már letette névjegyét a fenomenális hangulatú The Bards
Tale kezünkbe tételével és játékiparban az egyik legjobb hangszínész csapat
felvonultatásával. A The Bards Tale fantasy komédia eszméletlen mennyiségű
hülyeséget és hangulatot ötvöz, mely közben és után még sokáig röhögőgörcs
kerülgeti az embert, ha eszébe jutnak egyes NPC beszólások és az idióta bárd
szédületes jelenetei. Élettel sikerült megtölteni a játékot. Biztos vagyok
benne, hogy a Wasteland egyeduralkodó lesz és megmutatja a Bethesdának, merre is
van az igazi Fallout!
(2009.06.18.) Filmajánló: Háború a Földön
3000-ben
járunk, amikor a Földön már nincsenek sem országok, sem városok. A bolygó merő
pusztaság, az emberiség veszélyeztetett fajnak számít. Persze, nem a körülmények
miatt, hanem azért, mert ezer évvel ezelőtt egy pszikló nevű faj támadta meg az
emberiséget, és alig kilenc perc alatt felmorzsolta az ellenállást. A túlélőket
rabszolgasorba taszítják, s bányákban dolgoztatják, mivel az idegeneknek
szükségük van a földi ásványkincsekre, főleg az uránra. Sokan elmenekülnek a
földönkívüliek elől, távoli hegyi falvakban rejtőznek, primitív életformába
süllyednek, mivel el vannak vágva a megmaradt emberektől.
Ezen a Földön Terl biztonsági főnöknek van a legnagyobb hatalma, a hatalmas
termetű, éles eszű idegen úgy véli, az ő sorsa az, hogy meghódítsa a galaxist.
Terl azonban nem tud arról, hogy Jonnie Goodboy Tyler a rabszolgák
felszabadítását tervezi. A fiatalember éppen vadászgat, miközben fogságba ejtik
az idegenek, Jonnie bekerül az egyik bányába, s itt kezdődik meg nagy kalandja,
amely során olyan helyeket és dolgokat fedez fel, amiknek létezéséről eddig
fogalma sem volt.
Megnéztem....
Első gondolatom az volt, hogy hogyan bírták ezt bevállalni a készítők. Annyira
gááááz.
A hiper-szuper-mega-giga fejlett idegeneknek amennyivel nagyobb az agyuk, annál
hülyébbek az embertől. Aszonnya, hogy a kedvenc eledelük a nyers patkány.
Aztán volt az a rész, aminek semmi értelme nem volt (meg úgy az egész filmnek),
amikor egy idegen repülő megkarcolt egy tornyot és az ledőlt. De a gépnek semmi
baja.
Aztán a primitív törzsi tagok 7 nap alatt megtanultak profin vadászgépet
vezetni.
Ahhoz képest, hogy mennyire fejlett volt az ember egy szintre teszik a kutyával.
Annyi különbséggel, hogy a kutya jobban idomítható, viszont nem jó kétkezi
munkára.
Aztán a főidegen mutogatta, hogy mennyire tud pontosan lőni. A film végén,
amikor bátor főhősünk lassított felvételben rohan, az idegenek mindenhova lőttek
csak az emberünkre nem.
R-pee
(2009.06.24.) Prototype
Igen jó, ki is akasztottam minimum 3 nap alatt de lehet volt az több is. Nagyon jól átjön az apokalipszis meg a feeling, kb mint a resident evil kettő, ami nem volt olyan jó, de ez a játék olyan mintha a resident evil kettőből kihozták volna a maximumot.
A lényeg hogy szuperképességekkel megáldott katonai kísérlet vagy, de amnéziás ( jó ez minusz pont az amnézia is meg hogy szuperhero vagy ), de a vírus ami elszabadul meg csak simán agyatlan zombikká teszik az embereket. De vadásznak rád is a katonák. És az átlagkatona-átlagzombi kb esélytelen ellened, ha sokan vannak akkor az átlagkatonáknak van esélyük, viszont eléggé oda kell figyelni mert helikopterek lőnek meg vadászgépek szőnyegbombáznak, meg tankok lőnek, meg a nagyobb zombi-szörnyek is tudnak kemények lenni.
Szóval ügyességi játék, meg lehet halni könnyen ahhoz
képest hogy erős vagy. Az átlagemberek meg olyanok hogy ha a legdurvább alakban
vagy akkor csak nekik ütközöl és meg is halnak, olyan kemény vagy. Néha lehet
játszani olyat hogy megmented a zombik elől menekülő embereket de akkora káosz
van hogy néha meghal egy-egy ember is. Meg persze általában végül annyi zombi
jön hogy képtelenség megmenteni az embereket. Meg az alakváltó képességgel
katonásdit is lehet játszani poénból. Olyan mint az assasins creed csak nem
untam meg az első pár óra után. (meg ott elég gáz volt hogy halomra ölöd az
embereket pedig csak assasin vagy, itt legalább szuperzombi vagy).
A story mondjuk, á de a story nem lényeg
de az olyan, jó hosszú meg szövevényes de semmi extra csak ilyen "ahá tehát
akkor jahogy úmekkora csavar!" meg a végén a storyline inkább ilyen ügyességi
volt. Elég érdekes volt, hogy bármerre mentem egész New Yorkba mindenhol
szupersoldierek voltak már a végén és mind engem keresett. Még enni se tudtam se
embert se zombit, mert nem hagytak nyugton. Még egy csomó háztetőt is
megszálltak. A végén a főtag meg szintén ilyen ügyességi hülyeség, ugrálni
körülötte és verni. Nade a feeling!
Írta: Vlk
(2009.06.24.) Terminator: Salvation PC kritika
Sztori szempontjából, kevésbé rossz a filmnél.
Végletesen egyszerű ugyan, de elmegy.
2016: Connor berongyol a Skynet gyárába, hogy kimentsen pár arcot onnan akikről
a katonai vezetés lemondott, a kimentett arcok hálásak, Connor kirongyol,
monológ, stáblista.
Fedezékrendszer kiváló, és szükség is van rá.
Fegyver kevés van, és viszonylag hatástalanok, de megfelelően kombinálva őket
eredményesek.
A csőbomba működésére nem jöttem rá.
A gépek továbbra is hülyék (süketek is), kivétel talán a T-7, más néven pók (de
süketnek süket az is), amely igyekszik úgy helyezkedni, hogy a hátát senki se
lássa, mert ott van az egyetlen gyenge pontja. Az RPG-t persze ő sem szereti.
Pozitívumok:
> A gépek oda lőnek ahol látnak, vagy utoljára láttak, illetve oda is, ahova
talán menekültél, de az utóbbi ritka.
> Az említett fedezékrendszer, és a köztük való közlekedés.
> Taktikázás, már amennyire lehet.. Többnyire kimerül abban, hogy amíg a társak
lövik a gépet, a játékosnak lehetősége van óvatosan mögé sunnyogni, hogy aztán
közelről fejezze ki szeretetét sörétessel.
> T-7
> Betekintést kapunk a HK egyéb funkcióiba is.
Negatívumok:
> Külső nézet: Fejfájás/hányingerkeltésre tökéletes.
> Túl nagy és változó látószög: hasznos, de zavaró.
> Minimális játéktér: mintha egy folyosóban szaladgálnánk egész végig.
> Loading...
> Lineáris: Szupermárió a terminátor univerzumban.
> "John Connor" végtelen és halál idegesítő ismételgetése.
> Darazsak (pici repülő robotok, amik kiköpött a HALO-ból származnak) sokan
vannak, és rettentő idegesítőek. Skynet valódi célja konkrétan csak ez lehetett,
mert nem nagyon halálosak, viszont a társak rendre miattuk sírnak harc közben.
Viszont egy köpéstől leesnek az égből, vagy egymásnak ütköznek.
> Hullámokban támadó ellenség, látszólag a semmiből előtörve.
> Fedezéknek használható autók átlőhetetlenek a gépek számára.
> T-600 a legesleghülyébb.. Bár a fedezéket mint fogalmat ismeri, ami annyit
tesz, hogy a harctér közepén táncikálni kezd. De a lépcsőről továbbra sem tudja
elképzelni mire való.
Apróságok:
T-600 szemei, a főmenüben, és a töltőképernyőben (ami látványos és interaktív,
szükség is van rá, mert sokszor látni, és sokáig) 1:1 megegyeznek a TSCC
T-888asaival, de a játék átvezetőiben olyanok mint a 1984es Terminátor film
800-asáé.
John Connor jobb fej mint a filmben, valamennyire árnyaltabb, és érthetőbb miért
válik vezérré. Viszont továbbra sem érteni mitől olyan különleges.. hacsak nem
azé mert ő az egyetlen aki komolyan veszi a "senkit nem hagyunk hátra" szlogent.
Mellesleg 2x is mobilhekkelő platform. Ezt a képességét inkább egy ésszel megírt
szerepjátékban tudnám hasznosként értékelni, itt inkább hiteltelen.
Színvonal/játékmenet: Óvodás, aztán általános iskola, ikszboxoló jenkiknek épp
megfelelő.
Zene: jobbnak tűnt mint a filmben, inkább volt klasszikus terminátor hangulata.
Megjelenés: a helyszínek kidolgozása megfelelő, sőt szép, talán megmerném
kockáztatni, hogy hiteles. Legalábbis ilyen jól kidolgozott poszt-nukleáris
környezetet még játékban nem láttam. Városszéleken burjánzó növényzet, lásd
Csernobil.
Összességében: interaktív filmnek inkább elmegy, mint játéknak.
Játék(műsor)idő: 5óra átlagos mennyiségű elhalálozással, és a hozzá tartozó
"újratöltéssel" ami azért van idézőjelben, mert a merevlemezt nem is használja
közben, inkább mintha várna amíg a játékos kianyázza magát, illetve próbálja
kitalálni hogy az adott helyzetben melyik ponton támadjon.
Extra jó/rossz: Skynet zavaróállomásának elhagyottsága izgalmas, a haladó
játékosnak ott támad először gondolat a fejében, hogy "jéé itt vajon mi lesz?",
viszont a sztori végállomásának szánt gyár igénytelen és közel sem félelmetes,
inkább szánalmas.
TSCC kompatibilis film ajánlóm: Cyborg Girl
Írta: iR
(2009.06.10.) Left 4 Dead 2
A Left 4 Dead 2 Bojkott Csoport, immáron több, mint 20 000 taggal szeretné, ha a Left 4 Dead 2 inkább frissítések vagy mikrotranzakciók formájában lenne elérhető a játékosok számára. Szerintük az új rész szétforgácsolná a játékot övező erős közösséget, sehol nincsenek a Valve által beígért javítások/frissítések és különben is mit keres egy folytatás hét hónappal az első rész után a piacon.
Chet Faliszek felkérte a lázongó játékosokat, hogy legalább adjana egy esélyt a fejlesztőnek, mielőtt leírnák a folytatást. Egyelőre időt kérnek, hogy átrághassák magukat a folytatást érintő hozzászólásokon. Ugyanakkor Faliszek szerint az öt új kampány, az új fegyverek és a zombihentelés együttvéve túl nagy falat lenne ahhoz, hogy szimpla kiegészítőként adják közkézre. Egyben megígérte, hogy az első játékot továbbra is támogatni fogják és a Left 4 Dead SDK-val készített pályák a folytatásban is menni fognak.
(2009.06.10.) Terminator Salvation kritika
Úgy
tűnik nekem, hogy páran félreértik a Skynet-et, sőt talán hülyének is
gondolják..
Skynet (továbbiakban SN) ugyan óvatlannak látszik, csak elfelejtjük azt, hogy ha
John Connor (JC) rendelkezik olyan információkkal ami a jövőjére vonatkozik,
akkor SN is.
A Terminator 2 óta SN-nek létszükséglet JC és Sarah, meg a nyakukra küldött
gépek. Mert az ő tevékenységeik okoznak olyan körülményeket aminek köszönhetően
létrejön és olyan amilyen. Tömören: Kölcsönösen függnek egymástól, ez a szép a
paradoxonban.
Szóval. Szerintem maximálisan uralja a helyzetet, és úgy ügyeskedik, hogy az
általa ismert jövő/múlt közel pont úgy történjen meg ahogy kell.
Jelen esetben szüksége van arra, hogy JC megismerje Kyle-t és visszaküldje a
múltba. Úgy ahogy az előző ciklusban tette.
Ez az egész cécó erről szólt, mert ugye Marcus-t is meg lehetett volna úgy
építeni, hogy amint meglátja JC buráját akkor felrobban vagy letüsszögi valami
gyorsan ható anyaggal.
Az, hogy emberi agya van, nem oszt nem szoroz, mert a gépteste és a közé lazán
befér egy chip ami helyzetelemzést végez, és átveszi az irányítást amikor az
emberi komponens elvégezte a feladatát.
SN okot is szolgáltatott Kyle elrablásával arra, hogy az események úgy
alakuljanak ahogy kell, és Marcus volt az eszköz mellesleg arra is, hogy
sikerrel járjon a szöktetés ha JC bénázna ebben a ciklusban.
Valahogy úgy használta fel őket mint az orvostudomány a piócákat.
SN-nek nagyon óvatosan kell szervezkednie, figyelve arra, hogy bizonyos
események megtörténjenek, annak ellenére is, hogy hatalmas károkat szenved el.
(lásd amputáció)
De egyúttal arra is figyelnie kell, hogy ne kövessen el olyan hibákat amik a
2029-es elbukását idézik elő ismét.
A Marcus-t megjavíttató gép sem esett nagyon pánikba amikor ellenük fordult a
teremtmény. Direkt idegesítette fel, hogy az lázadni kezdjen és segítsen
megléptetni SN létezését előidéző kulcsfigurákat.
Tehát, minden terv szerint ment. Ha viccelni akarok, akkor Marcus még szervdonor
is. :D Ami megmagyarázná miért volt igazi szíve egy mechanikus helyett.
--
> T-600: Hát ezek borzalmas gyengék, agyilag. Most vagy a látvány és az
"elszántsága" kihangsúlyozására lövettek szét vele a saját lábát a drótkötél
helyett, vagy bizonyítván, hogy igen, van némi különbség a 600 és 800 között
értelmileg.
> Tréler, óriásrobot, HK, motorrobot jelenet egyszerű Transformers vs Mad Max..
Látványosnak látványos, de tömény hülyeség, olyan jó amerikai népnevelő módra.
Talán nem nagyon kell részletezni hogy miért.. :)
> A kis Kraken-ek, meg aranyosan fickándoznak az asztalon, és ahogy wukovsky is
mondta.. tiszta Mátrix utánzatok, pedig még csak polipkarjuk sincs, de nekem is
elsőre ez esett le amikor megláttam őket. :DD
> Motorrobotok. Hát ennél nagyobb hülyeséget el sem tudtam volna képzelni. Mad
Max 2: The Road Warrior rendesen befigyelt, és hát tudatni kellett a nézővel,
hogy tetszett az alkotóknak az a film is! :D
> Fizika. Igaz, hogy csak a "kamerás" verziót láttam a filmből de azért
elgondolkodtatott, hogyan lehet a trélerrel vontatott robotot felcsapni oda, és
akkora erővel az édzskének? Khmm, sehogy.. De azért még megnézem majd jó
minőségben is.. de van egy olyan tippem, hogy akkor sem lesz rá magyarázat. :P
> Jeep reklám. Ha találunk egy atomháború után elhagyott üzemképtelen terepjárót
akkor annak az akkumulátora fel van töltve minden esetben. (a BMW fantáziált
arról, hogy üzemanyagcellára cserélik az akkut, de nem hiszem, hogy a jenkik itt
tartanának az autógyártásban)
> Az emberfogó nagy robot. Szép és jó, és megtudhattuk, hogy sacc száztonnás
létének ellenére képes lábujjhegyen odaosonni észrevétlenül, hogy leszüretelje
az embereket. Mesés. Még jó hogy ilyen könnyű léptű, mert különben zavarta volna
a zaj a karakterek párbeszédét.
T-800: Frankó, és a fentebb írt SN motivációja megmagyarázza, hogy miért nem
képes logikusan és egyszerűen megölni JC-t. Mert ugye egy halálosztó nem játszik
az áldozatával mint macska az egérrel, hanem megfogja és nyakát töri, mint
Cromartie az aktakukacét, vagy Cameron tette Alison Young-al a TSCC-ben.
Tehát a 800-as elszórakoztatta JC-t, és egyben utalt rá, hogy megvan a faterod,
szóval tűnés, és vissza se gyere! :D
Nem értett belőle. Ennek köszönhetően kellett neki új szív.
> Emberek: A film egyik legnagyobb gyenge pontja, az emberi intelligencia
hiánya. Na nehogy már ne számítsanak arra, hogy SN számít arra, hogy az emberek
rájönnek a közte és a gépei közötti kommunikáció "gyengeségeire"
Ekkora naivitás, és magabiztosság tényleg előfordul rendre az emberekben, de
hogy (ha jól emlékszem) senkinek nem volt gyanús, hogy túl lazán mennek a dolgok
ezen a téren, az gáz.
> Marcus: Jól eltalált személyiség SN szempontjából. Elég tökös ahhoz, hogy
célba jusson idegösszeomlás nélkül, és elég ember ahhoz, hogy az ellenállás
oldalán maradjon a fejlesztések és valószínűsíthető kitaszítottságának ellenére.
> John Connor: Nem százas az arc, de meg lehet érteni, nagy rajta a nyomás.
> Skynet: Zseni, és igazi bábmester. Emiatt az embereknek le sem esik, hogy
szórakozik velük. :D
--
Pozitívumok a filmmel kapcsolatban: (szubjektív vélemény)
> Végre van növényzet és víz egy poszt-nukleáris filmben!
> Jó csaj (az aki kimenekítette Marcus-t. A gyors szerelemre gyulladása is
rendben van szerintem, mert ilyen körülmények közt nemigen van idő randizni,
gyorsan kell élni)
> Látvány.
> Érzékelhető intelligenciabeli eltérés a különböző gépek között, és mintha
lenne stílusuk.
Negatívumok: (szubjektív ez is)
> Zene. Nagyon nem terminátoros, inkább rajzfilmzene.
> Logika hiánya.
> Láthatóan nem a régi Terminátor fanoknak készült alkotás, hanem új(fajta)
célközönségre koncentráltak.
> Kevés harc. Ennek oka az említett célközönség lehet, akik a csaták iránti
vágyát alapvetően kielégíti a filmhez készített lineáris megyünk és lövünk
stílusú játék.
> Zombik. Ugyanis hiába van sok ember, de azok olyan üresek, kidolgozatlanok,
hogy mintha nem is élnének. (Olyanok mint a Fallout 3 NPC-i. Teli van a játéktér
velük, de mégis egyedül érzed magad játék közben, mert végtelenül üresek és
egyszerűek a karakterek.)
> Rövid, nagyon rövid. Viszont borzalmasan hosszúnak érződik, így megvágva is,
és ez rossz jel. Tényleg egy új trilógia felvezető részeként lehetne csak
felfogni, és nem az előző három folytatásaként. Ebben is játékra hasonlít, hogy
apránként a letölthető kiegészítőkkel válik élvezhetővé.
Remélhetőleg a bővített kiadás legalább olyan minőségi javulást fog okozni, mint
az Aliens hosszabb változata.
Összegzés:
Nem vártam sokat, valahogy sejthető volt, hogy elcseszik.
Pont mint a Robotzsaru. Az 1-3 klassz, de a fölött "mi ez a sz.r?"
Azt, amire számítottam, bizonyos szempontból meg is haladta a T4. De ennek okán
borult a mérleg, és (a nem túl nagy) igyekezetük ellenére összecsapott hatása
van.
Lényegében Marcus-ról és Skynet zsenialitásáról szól, de ez utóbbi olyan jól
bujtatva, hogy észre sem venni, ha nem keressük.
Nem terminátor rajongóknak készült, hanem az utcáról betévedő, leülünk és nézünk
valamit, aztán eszük, majd otthon dugunk egyet típusúaknak.
Nekik viszont kiváló! :D
Na, így első megnézésre ennyire futotta mint vélemény.
Tudom, magamban is tarthattam volna, de ez is olyan mint a hányás, ha jön akkor
jön.. :DDD
Ezt a filmet is besorolom a 'lehetett volna rosszabb is' kategóriába. Tehát
nézhetőnek tartom.
A bővített kiadás még dobhat a színvonalán. Azt azért megvárom, hátha pozitívan
átformálja a véleményem a filmről. Majd utána pontozom is.
Írta: iR
(2009.04.14.) TSCC Fan-fiction
Fogjátok fel összefoglalónak, fanfictionnek vagy valami, de ráment 2évadnyi
agyalás meg 6 óra míg összeírtam..
Ja és igen, Cameron központú lesz, mint ahogy a címe is sejteti.
2027 -
Kezdetben vala John Connor, az emberi ellenállás vezetője, aki sikerrel felvette
a harcot Skynet gépisten ellen.
Skynet nagyon nagyon bosszús, mert többszöri próbálkozás ellenére sem sikerült
likvidálni Johnt, sem itt, sem a múltban.
Ezért elhatározza, hogy alkot valami olyat amit eddig még nem. Egy újfajta
chipet, ami az összes eddigi fejlesztésénél jóval többre képes.
Tovább olvasható a Novella aloldalon Itt.
(2009.04.12.) Fallout 3 - Global Travel System
Ez
egy mod, mely nagyban hasonlít a Fallout 2-ben megismert autós utazáshoz.
Bővebb info és képek Itt.
GTS kompatibilitási javítás Itt. Használható lesz a mod a Pitt kiegészítővel és más modokkal is.
A Fallout első és második részében megismert helyszínek letölthetőek innen.
(2009.03.24.) Terminator 4
Eddig megjelent összes promókép megtekinthető Ben Reilly Filmgalériájában. Itt.
A legújabb Terminator 4 trailer megtekinthető magyar szinkronnal. Itt. Készüljetek fel, hogy nem lett a legjobb fordítás.
(2009.03.22.) Endtime Of Terrans zenekar
Az Endtime of Terrans egy magyar kezdő Terror EBM/Kisérleti Industrial project.
Az egész project koncepcioját egy konkrét, maguk álltal megálmodott
Post-Apokaliptikus világ adja, aminek megpróbálnak egyre nagyobb hátteret adni,
ahogy fejlődik a project.
Zenéjük hangzását változatosra tervezik, így a későbbi számaiknál is elég
gyakori lesz, hogy 2 szám hangzásilag szinte teljesen elüt egymástól, ettőlmég
stílusilag minden számban ott figyelnek a Terror EBM elemek, de gyakoriak a
kisérletibb hangzások is bennük.
Amire a legjobban figyelnek, hogy a zenéjük hangulata erős összefüggésben legyen
a témával is, mert mit ér egy zene, ha hangzásilag teljesen mást ad, mint amit a
téma alapján adnia kéne.
Jelenleg még nincs sok zenéjük, de remélik, hogy hamarosan találnak kiadót, aki
majd támogatná őket 1. maxi cdjük kiadásában.
A Projectvezetőnek Cybersaint-nek van egy Cyber S(?)ain’t nevű projectje is,
melynek szintén Terror EBM a stílusa, annyi különbséggel, hogy a kisérleti
elemek kevésbé jelennek meg benne, hangzása könnyebben befogadható, nincs
konkrét témája és jelenleg mindegyik száma instrumentális/vokál nélküli.
(2009.03.02.) Terminator TSCC videó
iR készített egy videót, mely Cameron legjobb jeleneteit tartalmazza. Zene: De/Vision - Addict
(2009. 01. 29.) Filmajánló - Afro Samurai
Akik
kedvelik a postnuke/kevert anime-ket azoknak mindenképp érdemes megsasolni. Van
itt minden, ősi harcművészet vs rpg. :)
Brother T
(2009.01.15.) Filmajánló
Brother T talált egy oldalt, ahol rengeteg poszt-apokaliptikus film címét találhatod meg. "Arra készüljetek fel, hogy ahány gyöngyszem, annyi rossz is akad a listában"
(2009.01.12.) Terminator 4 + videó
Néhány
hír és sok új kép megtekinthető az alábbi linken
Itt.
Újranéztem az első 3 terminator filmet és összevágtam egy kerek egész videóvá. A videó alatt az alábbi zenék hallhatók: Brad Fiedel-The Terminator Theme, Main Title from Terminator 2, Trust Me, Escape from Hospital. Jó szórakozást.
Archivum: