Hírek


 

(2006. 12. 30.) Ünnepet...

 

Kellemes karácsonyi ünnepeket és boldog új évet kíván az MPO team.

 

Először is szeretnénk kedveskedni egy Stalker videóval, amire a StalkerFanSite hívta fel a figyelmem. Ebben a videóban egy furcsa szituációban láthatjuk a Stalkerünket...táncol.

link

A fix megjelenési dátum: 2007. március 16.

 

Az NMA moddersei közül néhányan dolgoznak egy grafikai frissítésfolton Fallout 2-höz:

- Különbözőek a MarkI és a MarkII-es páncélok

- egy kalapács úgy néz ki a földön, mint egy kalapács és nem úgy, mint egy kartondoboz

- minden karakterrel, akivel beszélni lehet, lesz arca

- a tájat átalakították, hogy a lehető legjobban hasonlítson a valóságra

- Fallout Tacticsból átvettek néhány robbanás effektet

- 295 proto fájl frissítve

 

Letölthető az első Alpha1-es változata. link

 


 

(2006. 12. 13.) STALKER gépigény, multi, kutyák

 

A jövő márciusra beharangozott STALKER: Shadow of Chernobyl gépkövetelménye a Crysisnál sokkal alacsonyabb lesz: 2 GHz CPU és 1 GB RAM, GeForce 6800. Nagymértékben az ügyességünktől függ a túlélésünk, tehát nincsenek a harcokat segítő szerepjáték plusszok. Counter Strike profik emiatt a tőlük látott hatékonysággal hentelhetik halomra a szörnyeket és egyéb ellenfeleket, míg a kezdő FPS játékosoknak bele kell majd tanulniuk a Sztalker életbe. 

Multiplayerből három típus van: team deathmatch, deathmatch, és artifact collecting. Pályakészítőt tervezik kiadni, hogy saját pályáinkon mészárolhassuk egymást. A fegyverek és páncélzat multiban is módosíthatóak.  A GamePro legénysége még két spoilert is szerzett az interjúalanytól: Fantomkutyát képesek kivetíteni magukból a mutáns kutyulik, így gyakran nem tudjuk majd, igazi monszterre lövünk-e. A nagy tengeri szörnyek is képviseltetik magukat a Stalkerben.

Forrás


 

(2006. 12. 13.) Fallout MMO 75 millióból

 

Az Interplay tényleg komolyan gondolja, hogy elkészíti a Fallout MMO játékot. Legalábbis ez derül ki az Értékpapír és Árfolyam Bizottságnak benyújtott legújabb Interplay prezentációból. A Bethesda szép lassan készíti a Fallout 3-at, az MMO változat jogait azonban mindvégig megőrízte az anyacég, így ha a Bethesda által készített folytatás sikeres lesz, máris egy szép nagy kövér ingyenreklámmal gazdagodtak, ami kétségtelenül jót fog tenni a 2010-re datált Fallout MMO-nak. No de ne rohanjunk ennyire előre, lássuk az Interplay elgondolásait a projektről.

Tovább>>

 


 

(2006. 12. 12.) Hellgate: London ingame videó

 

A Flagship Studios Hellgate: London játékának minden mozzanatát nagy érdekléődés követi, ami nem véletlen, hisz a volt Blizzardos fejlesztők már nem egyszer bizonyítottak nekünk.

A sci-fi témájú, horror- akció játékba a fejlesztők RPG elemeket is bőven elhelyeztek, aminek hála egy teljesen egyedi alkotással lesz szerencsénk játszani. A 25 évvel a jövőben játszódó démon inváziós történetből most egy két perces filmecskét vágtak össze nekünk, amiben bőven akadnak ingame betétek is.

 

Videó letöltés (68Mb)

 


 

(2006. 12. 10.) Lost Planet videó

 

"Csak egy hónapot kell kibírnunk a megjelenésig, a némileg lapos demo ellenére azért bizakodó vagyok, egyúttal érdemes megfigyelni a katonák derekánál található hi-tech forralt boros flaskát."

 

Videó letöltés

Forrás

Itt megtekinthetitek a játékban szereplő szörnyek listáját.

 


 

(2006. 12. 07.) The Age of Decadence küldetések

 

Az IGN RPGVault-on megjelent egy kis szösszenet a játékról a játék vezető fejlesztőjének tollából, mely a mellékküldetésekkel kapcsolatos filozófiát mutatja be. Megoldásai alapján ez a játék nagyot üt, a grafika pedig, nos, amolyan független...

Mellékküldetések tervezése
Akár hiszitek, akár nem, a mellékküldetések tervezése az egyik legnagyobb kihívás. Azt tudtuk, hogy mit nem akartunk látni - "értelmetlen mentsd meg a cicukámat" küldetéseket; unalmas és rendszerint eseménytelen "FedEx" küldetéseket; nem igazán hősies "ölj meg néhány patkányt az alagsorban" küldetéseket; és nem akartuk azt éreztetni a játékosokkal, hogy egy egész város csak rá vár, hogy megoldja mindenki problémáját. Azt viszont nem tudtuk, hogy mit is látnánk szívesen, így megpróbálkoztunk egy csomó dologgal, és végül arra jutottunk, hogy valami ilyesmivel szeretnénk előrukkolni

A cikk további része és néhány kép az RPGVault.hu-n.


 

(2006. 12. 07.) Afterfall: Wasteland katonai bázis videó

 

Wasteland és Fallout hangulatú videót adott ki a Afterfall: Prelude játékot fejlesztő Intoxicate Interactive. Katonai bázist mutatnak be, a már korábban elhintett képek alapján. E múvi a pénzes befektetők vonzására szolgál. Sok sikert kívánunk a csapatnak! Formátumok: 80 MB letölthető Rapidshare, Youtube, Googlevideó.

 

 

Forrás


 

(2006. 11. 28.) Film - Jericho

 

Jericho egy nyugodt, álmos kisváros Amerika szívében, Kansas államban. Jake Green öt év után tér haza szülővárosába, hogy meglátogassa szüleit és elhozza az örökségét, amelyet még nagyapja hagyott rá halála után. De váratlanul egy elképesztő jelenség tűnik fel a horizonton.
Egy atomtámadás gombafelhője...

 

A teljes sorozatot december 10-étől láthatjátok az AXN akció- és kalandcsatornán, minden vasárnap a legújabb részekkel.

 


 

(2006. 11. 24.) Hellgate: London intró

 

A sztori 2020-ban indul. A Földön több helyütt megnyíló pokolkapu utasai szisztematikusan szétrágják az emberek védelmét. A hagyományos fegyverekkel felszerelt hadseregek még biológiai vagy nukleáris fegyverekkel se nagyon tudnak ártani a bestiáknak. Nem beszélve a bevett katonai stratégiák démonok elleni hiábavalóságáról. Páran fellázadmak a hadsereg keményfejűsége és az emberáldozatok óriási száma láttán. Felkutatják a régi mágiát és begyűjtik szupertechnológiának számító fegyvereket. Új céljuk: minél több emberi lény megmentése! Rájönnek, hogy kis létszámban semmi esélyük a démonok óriási hordái ellen.

 

Nagy felbontású intró itt

A kissebb itt.

 

Forrás


 

(2006. 10. 31.) Stalker - fontos hírek

 

Ott volt a GSC-s Anton Bolshakov aki a rajongói kérdésekre válaszolt:

"A pályán a kezdetekben mind ott vannak a sztori és a cselekmények. Mikor ezeket megtalálod egy hely tisztává válik és megjelennek a sztoriban szereplő karakterek. Ahogy terveztük a szimulálás minden egyes karater esetében más. Legyen az S.T.A.L.K.E.R. vagy szörny. Hasonlóképpen a stalkerek egyszerű küldetéseket találnak, artifactokra lelnek és megtámadnak más stalkerokat. A szimulációval irányíthatjuk a játék minden történését. Mikor elvégzel egy feladatot és megtisztítod a helyet a sztoriban leírtaktól, ez a hely is része lesz a szimlulációnak. Más stalkerok és szörnyek mennek a te területeikre. Mikor visszaméssz arra a pályára külömböző dolgokat filyelhetsz meg. Példáúl, az első pályán van egy gyártelep, és ot vannak útonállók. A gyártelepen kersztül segítened kell a dealernek, hogy kikerülje az útonállókat. Tehát mikor kikerülted az útonállókat és vissza mész arra a helyre, az sokban külömbözhet - egy szürny falka, egy normális stalker, vagy egy őrült orvlövész. Érdekes nézni mikor egy stalker táborhelyet megtámad egy másik  és ez nincs scriptelve."

 

Vasárnap Anton Bolsahokv állást foglalt a project jövőbeli terveiről. A megjelenési idő márciusra pontosult. Reméljük nem fog késni.

 

Megérkezett a várva várt DEMO...helyett egy videó a demóból. :P itt

 

Új DX9 képeket megtekintheted a Stalkerfansite-on:

Kép1  |  Kép2  |  Kép3  |  Kép4  |  Kép5  |  Kép6

 

Razor és Widra elkészítettek egy oldalt a Metro2033-ról. Az oldal folyamatosan frissül és újul. Ha gondoljátok nézzétek meg.

 

Friss!: Új videó készült. A zónáról láthatunk benne részleteket valamit az intróbol is vannak szösszenetek. A videó végén pedig a stalker-portal.ru szerkesztői játszanak a játékkal. Megtalálhatjátok a Stalkerfansite-on lokálból.

Forrás


 

(2006. 10. 24.) Mad Max RTS

 

A német TGC kiadó ismertette a Mad Max világában játszódó Desert Law fícsőrlistáját: 30 küldetésben 30 jármű vezethető váltakozó időjárás közepette. A küldetésekért XP-t kapunk, melyet a szerepjátékelemeknek köszönhetően felhasználhatunk. A sztori a 80-as években a nagyvilággal megismertetett, mérhetetlenül izgalmas: "szétrombolták a falumat és megbosszulom szüleimet" főhős katalizátoron alapul. Ettől függetlenül az akcióhent és tápolás még élvezetes lehet!

Első hír

Második hír

 


 

(2006. 10. 20.) Megvan a Fallout 3 helyszín

 

A PC Gamer legújabb számában Desslock regél a Bethesdanál tett látogatásáról. A játékból ugyan semit sem látott, viszont több tucat koncepciótervre gülleszthette a szemeit. A dizájnokból sikerült kihámoznia, hogy a dél-kalifornia térség helyett minden vonatkozásában nyomasztóbb, lepusztult keleti parton fog játszódni a folytatás. A PIPboy ikon is visszaköszön az eszközt gyártó cég logójaként.

A cikkben ezt követően öt pontot ajánlanak a Bethesda figyelmébe, melyet jobb ha szem előtt tartanak, különben a rajongók megelőző taktikai nukleáris atomcsapást fognak a cég székháza ellen indítani. A HW pontjai:

  1. Dogmeat karatekutyának vissza kell térnie

  2. A harcrendszernek hoznia kell az elődök erőszakosságát, a kritikus sebzéssel járó animációkat, a dögös fegyverhangokat.

  3. Fegyverek, lőszertípusok és fegyverek minden mennyiségben.

  4. Zsebmetszés és zártörés minden formában kivitelezhető legyen.

  5. Karaktergenerálás, ahogy megszoktuk

  6. Nem lineáris játékmenet, dialógusok minden mennyiségben

  7. RANDOM ENCOUNTERS!

  8. Ahogy a cikkben is írják, el kell felejteni az Oblivion szinthez igazított szörnyeit. Rossz területre tévedve szedjék másodpercek alatt darabokra a tapasztalatlan játékost.

Forrás


 

(2006. 10. 20.) Afterfall: Zombi Rezidencia Wastelanden


Friss képek, renderek és koncepciófestmények érkeztek a profi Falloutnak beharangozott lengyel Wastelandes játékból. Az Intoxicate csapat sajátos ízléséről tisztább képet kapunk ezúttal. Komor, véres horrorvilág tárul szemünk elé. A minőségi színvonal természetesen nem lehet oly magas, mint a busásan megfizetett, hiperprofi Fallout csapatnál volt.

Az Intoxicate jobbára lelkes amatőrökből áll. Emiatt maximális elismerést érdemelnek, hogy még idáig is eljutottak. Nyilvánvaló, hogy óriási munka fekszik az Afterfallban. A lelküket adják a Wastelandes RPG elkészítéséért. Kaptak külsős segítséget, mert használhatták a közeli egyetem hardveres farmját. A csapatba érkeztek új, igencsak tehetséges emberek. Készül a befektetőknek szánt technológia demó.
 

Afterfall Képregény: Mechanical Childhood

Teljes koncepció galéria

Összes ingame kép

Forrás


 

(2006. 10. 20.) A PC-s Gears of War csak 2007 végén jön

 

Miközben az Xbox 360-as verzióra a konzol tulajdonosainak már nem kell sokáig várniuk, a PC-sek sajnos csak több, mint egy év múlva tolhatják a Gears of Wart.

Egy német online site, a Console Wars jelentette be először. Náluk ugye a bősz német cenzorok betiltották a játékot...

Az Unreal 3 motort használó, rendkívül látványos és ígéretes Gears of Warnak sem a hamarosan megjelenő Xbox 360, sem a PC-s verziójával nem játszhatnak majd a német gamerek, az USK, a német korhatározást szabályozó intézmény ugyanis nem volt hajlandó sehova besorolni a játékot, így nem is fog megjelenni Németországban. A Microsoft kijelentette, hogy elfogadja az USK döntését és ebben a régióban nem adja ki a játékot, sőt, erről még hivatalos nyilatkozatot is tett. Egyik képviselőjük még azt is hozzátette, hogy nem is akartak vitatkozni a német intézménnyel, mert az egyetlen lehetséges módja a megjelenésnek az lett volna, hogy olyan szinten lecsupaszítják a játékot a német verzióhoz, hogy azt már semmi értelme sem lett volna megjelentetni.

 

Gamestar.hu


 

(2006. 09.30.) AfterFall kép

 

Tegnap került fel az NMA-ra egy kép az AfterFal-lról. Szerintem sokat fejlődött az engine. Nézzétek meg, nagyon szép lett. A képen látható néhány doboz és egyéb tárgy.

 

Kép linkje

A játék honlapja itt.

 


 

(2006. 09. 28.) Biosock kampány

 

A Bioshock egy forradalminak kikiáltott első személyű akciójáték, mely egy vízalatti városban játszódik, ahol különös dolgok történnek, különös dolgok élnek. Pedig mindezt ideális lakhelynek építették annak idején, egy csapatnyi tudós, művész és iparmágnás vezetésével. Ám az idealizmusnak nyoma veszett, a város hullákkal van teli. Behemót óriások járőröznek, kislányok fosztogatják a holttesteket...

 

A 2K Games beindította a Bioshock című forradalminak kikiáltott FPS teaser weboldalát.

 

Biosock ingame movie - download

 

Biosock trailer HQ - download

(Gyengébb idegzetűek inkább meg se nézzék, ez tényleg brutális és durva.)

 

Négy új kép: kép1  |  kép2  |  kép3  |  kép4

Forrás: Gamestar.hu

 


 

(2006. 09. 28.) Gears of War videó és kép

 


 

GEARS OF WAR PRESENTATION
(Movie - 10,12 MB)

Forrás


 

(2006. 09. 18.) F3 - interjú Todd Howard-al

 

Az Escape Radio készített egy kétrészes interjút Todd Howard-dal, a Fallout 3 Beth-es producerével, a második részben szó esik a Fallout 3-ról is. Az NMA kijegyzetelte a dolgot. A fordítást Kwish készítette.

 

Host: Mivel te említetted először, nem lesz rossz érzésem, ha megkérdezem, de... mit tudsz mondani nekünk a Fallout 3-ról?
Todd: Uh... jelenleg... teljes gőzzel haladunk előre és... um... így... lenne valami, igen, még határozottan nem állunk úgy, hogy beszéljünk róla... um... abban az értelemban, hogy még mindig... próbálgatjuk a dolgokat... de ez, ez... nagyon jól halad... nagyok sok... jó cucc... nos, legalábbis mi úgy gondoljuk, hogy jó dolgok... mi... ez még változhat, mielőtt... bejelentjük... mielőtt igazán bejelentjük a játékot és bemutatjuk, így...

Host: Azt mondtad... azt mondtad a Gamespotnak cirka két évvel ezelőtt, hogy épp a dolgok összekutyulásának fázisában vagytok... Hogyan... hogyan jellemeznéd most a dolgot, szerinted most milyen fázisában van a projekt?
Todd: Um… különböző dolgokat kutyulunk össze... heh...

Host: (nevetés) Csodálatos.
Todd: Um… igen, nekünk nagyon hosszú... amit mi... amit mi úgy definiálunk, hogy gyártást megelőző folyamat... Tu'od, nekünk az nagyon, nagyon hosszú... Ennek a befejezésekor nekünk lesz... valamink, amivel játszhattok... ez... ez az, ami a játék... ez a játék egy kis(?) része... és, uh... függetlenül attül, hogy ez jó, vagy rossz, nekünk ez eltart egy kis ideig.

 

Forrás

 


 

(2006. 09. 11.) Collapse videó!

 

2096-ban járunk egy alternatív jövőben. Az általunk ismert világ megsemmisült, más dimenziókból érkező lények lepték el az egykori Európát, pusztítást és halált hagyva maguk után. Ez volt egy évszázaddal ezelőtt... Nos, ez jól látszik a videóban is. A videó kicsivel több, mint 100 mega.

 

Videó download

 


 

(2006. 09. 02.) Gears of War képek

 

Igazán elkezdődhetne már a Gears of War marketing hadjárata, hiszen a bő két hónap múlva debütáló játékból nem igazán dúskálunk screenshotokban. Most is néhány hangulatos, ámde egérmozi hangulatú képet lootolt az XBOXyde.

 

Hardwired galéria

Összes eddig megjelent videók itt.

Érdekes gif kép itt.

 


 

(2006. 08. 31.) METRO 2033: Gamestar bemutató

 

„Az egész világ romokban hever és az emberiség majdnem teljesen megsemmisült.” – ezzel a vidám, napsütéses és madárcsicsergős mondattal kezdődik a Dimitrij Glukovszkij, orosz író regénye alapján készült horror FPS, a Metro 2033 ajánlója…

Továbbiak a Gamestar.hu-n.

 


 

(2006. 08. 25.) STALKER - Új képek a GC'06-on

 

A gamestar oldalán megtekinthettek 5 új ingame képet. Nagyon színvonalas és szemet gyönyörködtető alkotások. Ezen kívül még itt találhatod a GC-n készült képeket is.

 


 

(2006. 08. 17.) METRO 2033: The Last Refuge

 

Csöppnyi Földünket atomháború sújtotta, a világ végtelen sivataggá vált. Moszkvában amúgy az emberek még a kommunizmus során épített, atombiztos metrójáratokban élnek. Földalatti farmokon satnya növények termesztésével, illetve disznók és patkányok tenyésztésével foglalkoznak, hogy megtermeljék a napi betevőt. Ebbe a világba csöppenünk bele mint egy kellemes, északi fekvésű metróállomás polgára. Bejárjuk a játék világát, megismerünk különböző népeket és törzseket, illetve mutánsokkal játszunk a Kreml tövében. Megjelenés 2008 végén PC és PS3 platformra.

 

Képek

 


 

(2006. 08. 16.) Apró hírek a magyar The Fall-ról

 

Kwish kifaggatta a játék hazai forgalmazóját, a SeVeN M Kft-től Gazsó Ágnest, a kiadó honosításért és PR-ért felelős munkatársát. Jó és rosz hírek egyaránt vannak. Az interjút ITT olvashatjátok. ;)

 


 

(2006. 08. 01.) Collapse

A Buka Entertainment bejelentette Collapse címmel új sci-fi akció-kalandjátékát, melyet egy új fejlesztőcsapat, a CREOTEAM csapata készít.

A játék várhatóan 2007. végén jelenik meg. 2096-ban járunk egy alternatív jövőben. Az általunk ismert világ megsemmisült, más dimenziókból érkező lények lepték el az egykori Európát, pusztítást és halált hagyva maguk után. Ez volt egy évszázaddal ezelőtt...
Szerencsére maradtak emberi túlélők, ám az életszínvonal sokat csökkent. Hirtelen felbukkan egy Lords nevű elit csoport, s jelenleg már csak ők állnak a totális megsemmisülés útjában. Az első képek már megtekinthetők ITT.

 

Frissítés!: Újabb képek jelentek meg ITT is. Érdekes játék lesz ez. ;)

 


 

(2006. 07. 23.) AoD - NMA interjú

Az NMA oldal is lehozta a maga "kis", szerény négy és fél oldal hosszúságú beszélgetését az Age of Decadence-el kapcsolatban. Kimerítő párbeszédet taglaló exkluzív képek...

Interjú erre->


 

(2006. 07. 16.) The Fall lengyel verzió

 

Megjelent 12-én a játék lengyel verziója, és már a hivatalos fórumon két rajongó kommentálta is a dolgot. Csak úgy a miheztartás végett lássuk, mit írtak... Tovább...

 


 

(2006. 07. 09.) Összeolvadnak az Auto Assault szerverei

Az Auto Assault szerverei egy kivételével hamarosan leállnak. Az az egy Amerikában van, azonban azoknak sem kell aggódniuk, akik nem a US-szerveren játszottak eddig. Az európai és egyéb karaktereket is át lehet vinni az amerikai szerverre, majd július 13-án összeolvasztják az összes Auto Assault-szervert, és egy nagy gépezeten fut tovább a játék. További részletek itt.

 

Forrás


 

(2006. 06. 27.) AoD - IGN RPGVault interjú

 

 Évszázadok teltek el a birodalom bukása óta. Bár különféle frakciók tevékenykednek a világban, egyik sem szerzett domináns hatalmat, s a világ inkább egy olyan bizonytalan állapotban van, ami az igazi egyensúly és az anarchia között egyensúlyoz. A távoli múltat rejtélyes mítoszok és tündérmesék rejtik el, s a történelmi tényeket már nem igazán ismerik. Tovább...

A fordítást Kwish készítette.

 


 

(2006. 06. 24.) Stalker - infómorzsák

 

A FiringSquad hörcsöghízlaló kommandósai interjút készítettek Oleg V. Yavorsky ügyeletes Sztalkerrel. Számos kérdésükre már régebben vagy a közelmúltban megkaptuk a választ. Oleg küldetésekről ejtett megjegyzései moderáltan érdekesek voltak: játék a kötelező fő sztori követéséből áll, tetszés szerinti mellékküldetéseket teljesíthetünk és saját orrunk után átszaglászhatjuk a Zónát fincsi artifaktok reményében. Lesznek véletlengenerált küldetések is. Tovább...

 


 

(2006. 06. 22.) Fallout apróságok

 

A TeamX csapat elkészítette a Fallout első részéhez saját javításukat. Bővebben erről ITT olvashattok.

 

Elkészült a Black Steel Mod 2.

"First official demo, its shown breaktrough idea to select hero before game begin. You can start in different location as other person which have other items, known other NPCs. Another hero have different possibilities in the same area. Try start as Road Warrior and come to Arroyo. Also i put more details to maps (its not easy get down into broken reactor)"

Black Steel Mod v2.3 letöltése

 

Tesztelték a Shattered Destiny Fallout 2 modot. Erről ITT olvashatsz. Kiegészítő információk pedig ITT és ITT.

 

Forrás


 

(2006. 06. 21.) Auto Assault patch

 

A NetDevil Auto Assault című MMO-jához befutott egy patch. A tapasz automatikusan letöltődik a rendszerbe, de ha valaki esetleg manuálisan szeretné felpakolni, vagy elraktározni, akkor az azt is megteheti. Új missziók és lehetőségek is belekerültek a játékba. A letöltésért a játék FTP szerverére fáradjanak az érdeklődők.

 

Forrás


 

(2006. 06. 16.) Hard Truck Apocalypse GameSpot vélemények

 

A GameSpot csekkolta a megjelenés előtt álló verziót és a következőket jelentette: Az Exmachina világának lakosságát majdnem teljesen kiirtotta egy vírus. A levegő továbbra is mérgezett marad. Képzeljünk el egy szektorokra osztott Fallout térképet, ahol rengeteg város között kereskedhetünk és megbízásokat vállalhatunk jó pénzért....

Tovább...

Forrás


 

(2006. 06. 14.) Fallout gyorsasági rekordok

 

A napokban került fel egy oldalra egy videó, melyben egy lelkes Fallout rajongó bemutatja, hogy 9:19 perc alatt végig tudja vinni a játékot. Nagyon jól, előre kidolgozott, átgondolt lépéseknek lehetünk szemtanúi ha letöltjük. Az oldalon 3 méretben találhatóak videók. Mindenki válaszon kedvére.

 

Speed  Fallout

A régebbi változatot pedig letöltheted innen.

 

Természetesen a Fallout 2 sem maradhat ki a sorból. Ezt a részt kb 18 perc alatt sikerült végig vinni.

 

Speed Fallout 2

 


 

(2006. 06. 11.) Fallout novellák és Fallout PnP módosítás

 

Partneroldalunk, a Fallout Trilógia Magyarítás közzé tett 2 vadonat új fallout témájú novellát. Az egyiket Rico írta, melynek címe Az Acél testvérisége. A másikat pedig Toxin. Ennek a címe pedig Egy életem, egy halálom. Ezek letölthetőek az FTM novella részlegéből innen.

Továbbiakban Tantris talált egy oldalt, ahol letölthető egy d20-as rendszerű, asztali Fallout szerepjáték könyv PDF formátumban. Elérhető innen.

 

Forrás


 

(2006. 05. 27.) Dungeon Cleaners képek

 

Csőrkakaduk veszélyeztetik életünket és kaktuszgyíkok akarnak felfalni, miután lehenteltük az óriásbogarakat az 1C realtime taktikai harcokkal megtűzdelt, posztapokaliptikus szerepjátékában.

 





Forrás


 

(2006. 05. 25.) AfterFall videó (!!!)

 

A napokban megjelentette az NMA az AfterFall első videóját. Érdemes letölteni, különösen azért, mert a mérete nem nagy (16Mb). A videó bemutat egy romos épületet és két embert (?) kik a romok között sétálnak. Az NMA fórumon többen írták, hogy nagyon sok a narancssárga szín a videóban. Szerintem ezzel a fejlesztők a homokvihart akarhatták szimulálni.

 

Videó letöltés

 


 

(2006. 05. 24.) Stalker pletykák tisztázása

 

Vlk utána járt, hogy a pletykák igazak-e.

 

A Raidant A.I. benne marad a játékban, szóval a játék még mindig open-ended marad. (idemész-odamész... kb ezt jelentheti)
Annyi, hogy raknak bele egy csomó scriptet. Egyébként Oblivionban is hasonló a helyzet. A változások sokban hasonlítanak az Oblivionhoz. Ott is azt ígérték, nem lesznek scriptek, de azért akadnak. A lényeg, hogy Radiant AI is marad. (egyébként Fallout 1-2-tactics csak scriptekre épült, szóval annyira nem rossz dolog az)  De mondom, azt mondták az interjúban, hogy a Radiant AI-t nem piszkálták.

A PDA-kat meg én inkább a Fallout Pip-boyhoz hasonlítanám az se rossz.

"elsőként kivették az rpg elemeket" ezt is pontosítom:

"Kivettünk néhány mutánstípust, kivettük az evést-alvást - tehát a kisebb RPG-elemeket. Lerövidítettem a párbeszéd-lehetőségeket, és a 'párbeszéd-fákat' - sok fölösleges cucc volt köztük."
Szóval néhány mutánst kivett. De gondolom nem azokat, amiket már bemutattak. hisz pl azok a manipulátor-lények is bennmaradtak, akkor az egyszerűbbek mér ne?


Evés-alvás: Oblivionba is beígérték, aztán még sincs. De annyira nem zavaró. Később az evés úgyis csak teher, hiszen simán meg tudnánk fizetni a kaját, vagy tudnánk szerezni kaját. Az alvást is sok ember totál hanyagolni szeretné (Oblivion fórumokból ezt szűröm le). De tényleg nem ezen múlik a feeling. Falloutban is csak "wait" volt.
A párbeszédek mondjuk fontosak lehetnek, de Oblivionban ugyanígy kevesebb van belőlük, mint Morrowindben, és mégse olyan nagy gáz. Az RPG feeling megmaradt.
 

A járművekre meg ezt mondta: "talán kiveszem őket - még nem döntöttem el."
Hát a kocsik... azok tényleg gázosak lennének. De remélem megoldják a problémáikat velük kapcsolatban... 

Szóval  most jön az a rész, ahol a kezdeti rózsaszín álmok kezdenek realizálódni...  Meg ahol a pénz is belepofátlanodik a játékba és kicsit átalakítják.

 

Fórum


 

(2006. 05. 22.) Nuclear Dawn képek és hírek

 

A Half Life 2 motorjára ültetett többjátékos Nuclear Dawn körüli radioaktív por szép lassan leülepedik. A csapat alfából próbál a béta fázisba lépni, bár néhány akaratos bug és egy-két kisegítő ember hiánya hátráltatja a munkájukat. Aki érez magában kraftot és szeret fegyver, illetve karakteranimációkkal bíbelődni, netán C++ kóder és még a HL2 SDK-val is barátkozott már, ide írjon. Korábbi beszámoló...


Jobb szélen a konzorcium három kasztja: stealth (jobb alsó), trooper (bal és jobb oldalt) és exo (középen).


Forrás


 

(2006. 05. 20.) The Fall v1.10 patch

 

"Hier geht es zum Download von Version 1.10:
Extended Version oder Update mit Speech (V1.8):
thefall-1.10-update.exe
Nur für User, die die kleinere V1.8 ohne Speech installiert haben:
thefall-1.10-nospeech.exe

Wer noch nicht V1.9 hat, zieht sich bitte zuerst V1.8 und anschließend V1.9. Hier geht es zum Download der Versionen:
Updates"

 


 

(2006. 05. 20.) ShadowRun: Rajongók nyilatkozatai a játékról

 

Microsoft megbízásából a FASA Interactive multiplayer FPS-t fejleszt a Shadowrun univerzumban. A FASA a múltban istenjó játékokat dobott piacra, mint a brutális MechCommander és MechCommander 2, MechWarrior 4: Vengeance Release és Battletech 3025.

 

 

Tovább...

Forrás


 

(2006. 05. 14.) The Fall lengyel verzió

 

Angol nyelvű változat merre veszett el?? Tavaly tavaszán megünnepelt német Aranylemezes változatnak ezek szerint az angol fordítása elcsúszott, mint disznó a jégen. A Silver Style Entertainment fődizájnere -  Carsten Strehse - még hétfőn beugrott a hivatalos fórumokra egy mondat erejéig:
- :) A lengyel verzió kábé két hét múlva boltok polcaira kerül. Az angol nyelvűnek még kell egy kis idő.

 

 

 

Forrás


 

(2006. 05. 12.) E3 - STALKER infók

 

 

Többek között megjelentek a várva várt DX9-es képek. Hírek terjengtek arról is, hogy a THQ az E3-ra kivisz egy Single demót, amit majd az újságírók ki is próbálhatnak.

THQ egy producert küldött Ukrajnába, hogy felügyelje a játékfejlesztését és ezt követően a megjelenés valószínűsíthető, hogy 2007 eleje lesz.
"A játék nagyon szépen néz ki és rengeteg az egyedi elem benne. Habár annyira nem nyűgözött le minket, mint ahogyan azt vártuk."

 

Itt vannak a gyönyörű DX9-es képek:

 

Forrás


 

(2006. 05. 10.) E3 - Fallout3 plakát a kiállításon

Nos, a CVG talált rá ismét egy bújkáló Fallout 3 infórmorzsára, pontosabban még arra sem, csak a "szokásos" jelenlét-plakátra, melyen régi ismerősünk, PipBoy nevet ránk... Készülj a jövőre!

Forrás


 

(2006. 05. 01.) Afterfall - NMA interjuhé

 

Mint bizonyára "mindenki" tudja, a lengyel fejlesztő csapat garázsában készülő Bourgeoisie című játék váratlan transzformációval átalakult az Afterfall című projektté. Az NMA lelkes és Fallout-hithű gárdája le is hozott a fejleszőcsapattal egy interjuhét. Jó kis anyag, de sok beszédnek is egy az alja: KŐ A PÉNZ!

A fordítást készítette: Kwish

 

Interjú erre


 

(2006. 04. 29) Gears of War hivatalos oldal

 

Élesbe ment a Gears of War monszta-hentelős akciójátékának hivatalos oldala, mely ráadásul elkezdett szaporodni finomabbnál finomabb falatokkal. Néhány screenshot és a tavalyi X-Event makulátlan minőségű trailere szerepel az étlapon.

     

     

Forrás


 

(2006. 04. 29) Nem lesz kint a Fallout 3 az E3-on

 

Több játék mellett a Fallout3 sem lesz kint az idei E3-on.

Forrás


 

(2006. 04. 28) A mutáns biciklisbandák felkészültek a világvégére

 

A mutáns biciklisták nem várták meg a globális olajválságot, a harmadik világháborút vagy a totális környezeti katasztrófát, hanem már most úgy élnek, mintha összeomlott volna a fogyasztói társadalom.

Többet is megtudhatsz, ha ellátogatsz az Index.hu-ra.

 


 

(2006. 04. 26.) 20 éve történt!

 

Remélem mindenki tudja, hogy ma 20 éve történt a szörnyűséges Chernobyli katasztrófa. 1986. április 26-án hajnalban felrobbant a csernobili atomreaktor négyes blokkja. Közvetlenül a robbanásban egy ember halt meg, két hónapon belül pedig 29-en vesztették életüket sugárfertőzésben a mentésben résztvevők közül. Sajnos rengeteg ember szenved még ma is a sugárzás ártalmas hatásaitól. A baleset következményeitől elhunyt emberek számáról nagy a vita. Egyesek szerint több százezren betegedtek meg halálosan. Megemlékezések zajlanak egész nap Európában és a világ legtöbb országában. Tegyünk mi is így!

 

Íme néhány link az eseményekről:

Tragikus évforduló Csernobilban

Gorbacsov: Csernobillal kezdődött az összeomlás
Szétverték a Csernobil kapcsán tüntetőket Moszkvában

Nem engedélyezték a Csernobilra emlékező menetet Minszk szívében

 


 

(2006. 04. 24.) Új partner oldal

 

Örömmel jelentem be, hogy az MPO Teamnek új partnere lett, a S.T.A.L.K.E.R. Fansite. Az oldal 2006.01.04-én indult, azóta rengeteg változáson ment keresztül. Az oldalt Widra és Razor szerkeszti.

"Célunk az, hogy minél több információt tudjunk szolgáltatni azoknak, akik érdeklődnek a játék iránt és főleg az, hogy minél színvonalasabb módon tudjuk ezt a kedves érdeklődők elé tárni."

 


 

(2006. 04. 20.) A megemlékezés a  Csernobili tragédiáról....

 

W.i.d.r.a. összegyűjtött pár érdekes linket. A katasztrófa évfordulójára (Április 18) az Ukrán televízió figyelme a STALKER felé fordult, mivel a játékfejlesztők kiadtak  egy anyagot, amelyet a játék korábbi trailereiből válogatták össze és eddig a nagyközönség előtt még nem volt látható. Valamint egy igazi stalkerrel is megismerkedhettek, az alábbi linken, és videókat is megtekinthettek.

 

A cserobili események videója

Az igazi S.T.A.L.K.E.R

Az igazi S.T.A.L.K.E.R folyt.

Forrás


 

(2006. 04. 17.) Auto Assault videó

 

Annak örömére, hogy végre befejeződött az Auto Assault bétatesztje, és megjelent a játék, kiadtak egy új videót is. A kizárólag online játszható autóversenyzős játékot a NetDevil fejlesztette és gondozza a továbbiakban is, az animációt pedig lokálból tölthetitek.

 

AUTO ASSAULT LAUNCH TRAILER
 

Forrás


 

(2006. 04. 07.) Auto Assault Trading Card Béta teszt

A Worlds Apart Productions bejelentette azonnali elérhetőségét az Auto Assault Trading Card című digitális kártya-csere játéknak, melyet az Auto Assault alapján dobtak össze a NetDevil emberei, melyet majd az NCsoft értékesít. Az Auto Assault TCG-ben a játékosok egy megsemmisítő összecsapásra indulhatnak járműveikkel, melyeket továbbfejleszthetnek fegyverekkel, átalakíthatják a futóművet is és különböző manőverezési és taktikai cseleket is bevághatnak közbe. A győzelemhez meg kell semmisíteni az ellenfél járművét, vagy sikeresen kell teljesíteni négy küldetést. Aki úgy érzi, hogy szívesen részt venne a tesztelésben, az a játék oldalán feliratkozhat. A hivatalos bejelentést itt olvashatjátok.

 

Forrás


 

(2006. 04. 06) Sony Ericsson Stalker témák

 

A témák kizárólag csak SonyEricsson K500 és K700-as készülékekhez készültek.

 

 

Letölthetitek itt vagy itt is.

Forrás


 

(2006. 04. 01) Hard Truck: Apocalypse képek

A Nival részlege, a Targem Games friss képanyaggal szolgált a dzsungelpályáról és a Békehozó nevű szupertápos Fallout-kamionról. A dzsungelképen látható jármű kinézete elég nyugodt, de a kukás-narancsszínű harcijárgány dizájnja elképesztően profi!

Forrás


 

(2006. 03. 16) Lost Planet videó

 

Mutatós HD trailert szállított a Harswired.hu-nak Warhawk a Lost Planet akciójátékból. Hangulat és büntetés a köbön, kötelező tananyag!!!

Miután sikeresen megtörtént az Xbox360 Japán premierje a Capcom úgy döntött, hogy bejelenti hivatalosan is az új Xdobozra készülő játékát, a Lost Planet-et. A stuff érdekes egyvelege lesz a gépes harcoknak és az első személyű akcióknak. Megjelenése Japánban 2006 telén esedékes.

 

Új trailer letöltése

 

Gamekapocs galéria

Hardwired galéria

 


 

(2006. 03. 12) Doom 3 - Ground Zero

 

Egy új website van a neten és ez a Ground Zero, egy poszt-nukleáris kiegészítő  Doom 3-hoz. Az oldal nemrég indult és most frissítették. Le lehetet tölteni a prototípust. Az oldalon még megtalálhatsz rengeteg új képet is.

 

Képek

Letöltés

Forrás


 

(2006. 03. 04) CS: Source - Stalker pálya

 

A pályát Bad_asS készítette. A képek nagyon szépek, mindenkinek ajánlott a megtekintése. Sajnos a map még nem a végleges, de nyugodtan mondhatjuk 99.9%-nak is.

 

Képek:

 

Letöltés

Forrás


 

(2006. 02. 27.) Támadás ért egy Fallout projektet

 

Egy csehek álltal készülő Fallout modifikációról van szó, melynek neve: Fallout Yurop. Ez a mod Európában játszódik. Bővebb információ az oldalon.

 

"Yurop Team wishes to thank hackers for deleting our forum and destroying some ideas and stuff, which were only there. Hope you all die during the first a-bomb explosion in the next war."

 

Yurop csapata köszöni a hackereknek hogy törölték a fórumunkat és megsemmisítettek jó néhány ötletet és cuccot, amik ott voltak. Reméljük az első atomrobbanás a következő háborúban, velük végez először!

 


 

(2006. 02. 24) Nem lesz Fallout 3 az E3-on

 

Amikor a Herve Cain vezette Interplaynek egyedül az orra látszott ki az adósság alól, úgy döntöttek, hogy megválnak nagyobb játékaiktól, köztük a Fallout sorozattól. Az első és második rész közel fél-fél millió eladott példánnyal büszkélkedhetett, ami tisztesnek mondható egy alig reklámozott játék esetében, a jelentős, állandó fantáziálásokba bocsátkozó rajongói táborról nem is beszélve.

 

Az Elder Scrolls sorozatról ismeretes Bethesda Softworks vásárolta meg a jogokat még 2004 júliusában, s a 2005-ös E3-on egy Fallout 3 poszterrel csiklandozta a téma szerelmeseit. Titkon reménykedtünk, hogy az idei kiállításon már láthatunk valamit a Fallout 3-ból, ám Pete Hines megerősítette a Gamespotnak, hogy a posztapokaliptikus szerepjáték meghatározatlan időre még a menhelyen marad. Hines nem szolgált pontos megjelenéssel, csupán annyit tett hozzá, hogy az Oblivionhoz hasonlóan akkor fognak beszélni a játékról, ha tudnak is mutatni a sok szöveg mellé valamit.

Forrás


 

(2006. 02. 23) The Fall - amerikai verzió

 

Carsten Strehse újból elhintett pár morzsát a Silver Style fórumán:

 

"A Master candidate of the US version will be send to our partner in March. That doesn't mean that the game will be available then, but we are coming closer to the final stage of development."

 

Az US változat master verzióját márciusban küldjük ki a partnerünknek. Ez nem azt jelenti, hogy a játék akkor hozzáférhető lesz, de már nagyon közel állunk a fejlesztés utolsó fázisához.

Magyar forrás

Angol forrás


 

(2006. 02. 23.)Gears of War - Új képek

 

Újabb képek jelentek meg a Gears of War játékból. Nagy valószínűséggel egy X360 traileréből készült. A képekért erre tessék.

 


 

(2006. 02. 20) Half-Life 2: NUCLEAR DAWN

 

A Half Life kétszeres sikert aratott, hiszen a moddolhatóságának köszönhetően számos remek ötlet - pl. Counterstrike - látott napvilágot, melyek tovább pörgették az amúgy is égig érő eladásokat. A Half Life 2 már nem büszkélkedhet íly bő és szerteágazó rajongók által készített kiegészítőkkel, hiszen sokkal bonyolultabb játékmotor dobog a szívében. Tovább...


 

(2006. február 16.) Twilight War: After the Fall - MÉGIS ÉL

Nagyjából egy hónapja számoltunk be arról, hogy a Twilight War: After the Fall című Source engine-es MMO-FPS játék fejlesztéseit leállították, a fejlesztők anyagi gondjai miatt. Azonban az RPGVaultnak küldött közlemény tanulsága szerint a projekt újra feléledt. A Matt Simmons a Smiling Gator-tól elmondta, hogy a szükséges licenszeket átadták egy új vállalatnak, a General Computersnek. Ők fogják segíteni a csapat munkáját a jövőben. További részleteket egyelőre nem közöltek, de ez is jó hír lehet a kis szívünknek :)

Forrás


 

(2006. 02. 14.) A CVG meginterjúvolta Pete Hinest

 

Az interjú az Oblivionról szólt, de egy kérdést azért elejtettek Fallout 3 kapcsán. Tovább...

 


 

(2006. 02. 04) Stalker csúszás, már megint

 

Rengeteg oldal hírt adott arról, hogy a THQ csúsztat több játékot is. Ezek a Supreme Commander és a STALKER: Shadow of Chernobyl. a legújabb megjelenés, valamikor 2007 január-március között várható. :(

 


 

(2006.02.02) Fallout 3 - Fejlesztői álláshirdetés

 

A Bethesda elkezdett hirdetni egy fejlesztői állást. Nagy valószínűséggel a FO3 küldetés-tervezéséhez passzol leginkább. Szóval, úgy tűnik, kicsit már komolyabban foglalkoznak a FO3-mal.

Forrás


 

(2006. 01. 31.) S.T.A.L.K.E.R.: Nincs semmi gond!

 

A tegnapi állítólagos S.T.A.L.K.E.R.-problémák szerencsére és várhatóan alaplatalan pletykának bizonyultak. A Gameguru Mania utána járt a dolgoknak. Tovább...

 


 

(2006. 01. 30) Auto Assault béta teszt

 

Vlk barátunk hétvégére bejutott az Auto Assault béta tesztelői közé. Leírta pár sorban a kezdeti tapasztalatait és meg is osztott pár képet velünk. Tovább...

 


 

(2006. 01. 29) STALKER: Leolvadóban a reaktorok

 

A hardwired.hu egy összesítést írt, az eddigi eseményekről. És egy új hír is került a cikkbe: "A fejlesztők szerint a THQ felkeresett egy másik stúdiót, hogy fejezzék be a STALKER munkálatait, de a programozók egyike sem tartja valószínűnek, hogy erre belátható időn belül sor kerülne, ugyanis a kód nagyobbik része nincs dokumentálva." Tovább...

 


 

(2006. 01. 27) Dungeon Cleaners: Börtönbolygó

 

Korrupció, gengsztermaffia, tolvajok, gyilkosok, bedrótozott cyberpunk és drogüzletek züllött, erőszakos világában játszódik az 1C csapatának sci-fi RPG  alkotása. Tovább...

 


 

(2006. 01. 26.) Elkészült az új oldal. Remélem mindenkinek tetszik. Ez az oldal viszonylag könnyebben módosítható és gyorsabb is, mint az elődje. Mert, mint tudjuk, az idő pénz. Módosult az oldal struktúrája is. Létrejöttek az aloldalak. Itt olyan témák vannak, amikkel sűrűn fogunk foglalkozni.

Új oldalhoz új partneroldal is dukál.

Sector által írt Fallout alapokon nyugvó napló. A történet egy Felvigyázóról és kalandjairól szól.

Kellemes böngészést!

 

Az új oldalról a véleményeket ide, vagy mailben.

 


Archivum:

2006  |  2007 | 2008 | 2009