Üzletszabályzatunk:
A Csodaszarvas online régiségbolt és antikvárium kifejezetten internetes áruház, ezért a vásárlás és a megrendelés egyaránt csak Internet vagy telefon útján lehetséges.
Ha sikerült választani és vásárolni szeretne, kérem írjon emailt info@antikregiseg.hu ( Az áru tétel számát és árát mindenképpen tüntesse fel valamint átvétel módját is.)vagy hívjon a 0620-586-5414 számon.
Boltunk kínálata megtalálható a legnagyobb magyar online piactéren a Vateran is Csodaszarvasantikvitas felhasználónévvel. Nézze meg vásárlóink, hogyan értékeltek minket. Értékelések megtekintése itt.
A megrendelt terméket 3 módon kaphatja meg, személyes átvétellel (csak Budapesten) banki átutalás után postán valamint postai utánvéttel.
1. Személyes átvétellel (csak Budapesten)
Lehetőség van arra, hogy a megrendelt terméket ne postai úton, hanem személyesen átvétellel futárunktól kapja meg (csak Budapesten). A személyes átvétel helyszínét és időpontját a 0620-586-5414 telefonszámon vagy info@antikregiseg.hu email címen előzetesen egyeztetni kell.
2. Banki átutalás után postán
A megrendelt terméket a banki átutalás megérkezése napján postázzuk(munkanapokat számítva). Ezután a termék kézhezvételének időpontja a posta kézbesítési idejétől függ, azaz a csomagot átveheti a feladásától számított minimum 2 nap és maximum egy héten belül . Ha rendeléseit össze szeretné vonni, értesítsen bennünket az info@antikregiseg.hu e-mail-címen. Ha egy hét múltán sem érkezne meg a várt küldemény, kérjük, keressen meg minket telefonon vagy e-mailben, mert lehetséges, hogy a csomagját a posta valamilyen jelzéssel (pl.: címzett ismeretlen) visszaküldte hozzánk. A postaköltség a vevőt terheli.
2. Postai utánvétel
Fizetés készpénzzel, utánvétel.
Az áru ellenértékét és a szállítás költségét a szállítást teljesítő futárnak az átvételkor kell kifizetni. A postaköltség a vevőt terheli.
3.Észrevételek és reklamációk a szállítmányokkal kapcsolatban
Amennyiben Ön bármi sérülést, eltérést tapasztalna, a szállítmányozó az Ön kérésére köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Az ilyen eseteket és bármi egyéb észrevételt (pl. eltérés a számlázott és a szállított tételek között, sértetlen csomagolásban sérült áru stb.) kérjük, jelezze felénk az áru átvételétől számított 48 órán belül az regisegbolt@altavizsla.hu e-mail címen vagy a 06-20-586-5414-es telefonszámon.
4.Vásárlástól való elállás
A vevő az áru átvételét követő nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Ebben az esetben az eladó köteles a vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni. A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.
Kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású terméket veszünk vissza, és csak ebben az esetben térítjük meg a teljes vételárat a vásárló részére. A csomagolás sérüléséből adódó, vagy nem rendeltetésszerű használatból eredő kár költségei a vevőt terhelik.
5.Jótállás, szavatosság
1. Az eladó az általa értékesített árukra terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállal. Az ettől eltérő szavatossági, illetve jótállási idő az adott áru mellett szerepel.
2. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 17/1999. (II. 5.) sz. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak miszerint:
1. § A fogyasztói szerződés (a Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről szóló 1959. évi IV. törvény, a továbbiakban: Ptk. 685. §-ának e) pontja) hibás teljesítése miatt, vagy jogszabályon alapuló jótállás keretében érvényesített kifogás intézése során e rendelet szabályai szerint kell eljárni, azoktól a fogyasztó hátrányára eltérni nem lehet.
2. § Ha a fogyasztó szavatossági igényt kíván érvényesíteni a fogyasztói szerződés tárgyát képező szolgáltatást nyújtó forgalmazóval (a továbbiakban: forgalmazó) szemben, a fogyasztói szerzödés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot.
3. § (1) A forgalmazó a fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyvet köteles felvenni.
4. § (1) A forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést a Ptk. 306. §-ának (2) bekezdése értelmében - az áru tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
(2) A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
3. Az általunk üzemeltetett internetes áruházban kizárólag új, jótállással rendelkező termékek kerülnek értékesítésre.
4. A megvásárolt termékre, abban az esetben, ha a termékről felbontás után kiderül, hogy az bizonyítottan hibás, és a hiba az átvételt megelőzően keletkezett, az átvételt követő két héten belül cserét biztosít - kivéve, ha a hibás termék azonnal, minimális költségigénnyel nem javítható ki.
6.Adatvédelmi nyilatkozat
Személyes adatok védelme:
Személyes adatokon értjük azokat az információkat, amellyel ön azonosítható direkt (családi név, keresztnév) vagy indirekt (számlaszám, bankkártyaszám) módon. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.
Az adatok harmadik személynek történő kiszolgáltatása:
Adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, a szállítási címet, a szállítást végző cégnek. A futárszolgálat viszont a cégünk által átadott szállítási adatokat semmilyen módon nem jogosult megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni.
Biztonság
Biztonsági intézkedésként azok az adatok, amelyeket ön on-line űrlapok kitöltésével ad meg nekünk az ön felhasználói nevével és jelszavával lesznek biztosítva.
Az Ön beleegyezése:
Ezt a website-ot használva ön elfogadja ezen adatvédelmi politika feltételeit és engedélyezi számunkra adatainak használatát az itt leírtak alapján |