Pontos idő: 2024.11.01. 23:25





Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1960 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 75, 76, 77, 78, 79  Következő
 M.A.Team! 
Szerző Üzenet
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.01. 09:00
Hozzászólások: 74
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás Re: M.A.Team!
M.A.Team írta:
Szia! Sztem igen.....
Uj akku, vagy fesszabalyozo....
laci1952 írta:
Szia Attila! Azt szeretném kérdezni a mestert,hogy 11.6 volt akku fesznél normális-e hogy csak nyökög az önindító és már nem indúl az autó 1.4 benzinesről van szó.
Előre is köszi.

Köszönöm a válaszod.


2018.02.10. 11:31
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.21. 10:32
Hozzászólások: 380
Tartózkodási hely: Pécs
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Szia Attila!
Túl vagyok a kuplung cserén, amihez társult egy hajtóműolaj csere, egy jobb első kerékcsapágy csere, egy abs jeladó csere. Végül is SACHS-ot tett be a szerelőm, mert LUK csak több hétre jött volna... Ez szerinte még vállalható minőség.
A szerelés óta optimális helyen fog a kuplung, nincs megcsúszás, bár szokatlanul lágy lett a pedál. Igazából tök kényelmes az autózás.
Ami viszont azóta jelentkezett: bemelegedett alapjáraton, ami most (1.6 BCB) 650 fordulat körül van gyengén, de érezhetően remeg az az autó. :silly-hedge Amíg hideg és nem esik 700 alá (vagy pedállal 700 fölé emelem), nem remeg. Van valami tipped?

_________________
Seat Leon 1.6 adRenali 2002, BCB


2018.02.15. 15:58
Profil
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59
Hozzászólások: 2413
Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Szia! Hat az sacs rossz dontes volt......tul sok a felujitott belole!!!!
Azt, h miert remeg.....igy nemtudom sok oka lehet, pl.az aramtalanitas....
Herqles írta:
Szia Attila!
Túl vagyok a kuplung cserén, amihez társult egy hajtóműolaj csere, egy jobb első kerékcsapágy csere, egy abs jeladó csere. Végül is SACHS-ot tett be a szerelőm, mert LUK csak több hétre jött volna... Ez szerinte még vállalható minőség.
A szerelés óta optimális helyen fog a kuplung, nincs megcsúszás, bár szokatlanul lágy lett a pedál. Igazából tök kényelmes az autózás.
Ami viszont azóta jelentkezett: bemelegedett alapjáraton, ami most (1.6 BCB) 650 fordulat körül van gyengén, de érezhetően remeg az az autó. :silly-hedge Amíg hideg és nem esik 700 alá (vagy pedállal 700 fölé emelem), nem remeg. Van valami tipped?

_________________
M.A.Team. Clubvezető.
Seat-szervíz-tuning.
06209277309
www.seat-szervíz.hu


2018.02.15. 23:04
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.21. 10:32
Hozzászólások: 380
Tartózkodási hely: Pécs
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Pedig a Sachs sem volt olcsó... :hmmm
Áramtalanítás??? Az meg hogy?

M.A.Team írta:
Szia! Hat az sacs rossz dontes volt......tul sok a felujitott belole!!!!
Azt, h miert remeg.....igy nemtudom sok oka lehet, pl.az aramtalanitas....
Herqles írta:
Szia Attila!
Túl vagyok a kuplung cserén, amihez társult egy hajtóműolaj csere, egy jobb első kerékcsapágy csere, egy abs jeladó csere. Végül is SACHS-ot tett be a szerelőm, mert LUK csak több hétre jött volna... Ez szerinte még vállalható minőség.
A szerelés óta optimális helyen fog a kuplung, nincs megcsúszás, bár szokatlanul lágy lett a pedál. Igazából tök kényelmes az autózás.
Ami viszont azóta jelentkezett: bemelegedett alapjáraton, ami most (1.6 BCB) 650 fordulat körül van gyengén, de érezhetően remeg az az autó. :silly-hedge Amíg hideg és nem esik 700 alá (vagy pedállal 700 fölé emelem), nem remeg. Van valami tipped?

_________________
Seat Leon 1.6 adRenali 2002, BCB


2018.02.16. 08:26
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.14. 19:00
Hozzászólások: 135
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Herqles írta:
Pedig a Sachs sem volt olcsó... :hmmm
Áramtalanítás??? Az meg hogy?

M.A.Team írta:
Szia! Hat az sacs rossz dontes volt......tul sok a felujitott belole!!!!
Azt, h miert remeg.....igy nemtudom sok oka lehet, pl.az aramtalanitas....
Herqles írta:
Szia Attila!
Túl vagyok a kuplung cserén, amihez társult egy hajtóműolaj csere, egy jobb első kerékcsapágy csere, egy abs jeladó csere. Végül is SACHS-ot tett be a szerelőm, mert LUK csak több hétre jött volna... Ez szerinte még vállalható minőség.
A szerelés óta optimális helyen fog a kuplung, nincs megcsúszás, bár szokatlanul lágy lett a pedál. Igazából tök kényelmes az autózás.
Ami viszont azóta jelentkezett: bemelegedett alapjáraton, ami most (1.6 BCB) 650 fordulat körül van gyengén, de érezhetően remeg az az autó. :silly-hedge Amíg hideg és nem esik 700 alá (vagy pedállal 700 fölé emelem), nem remeg. Van valami tipped?

Reset. Akkusaru le, majd amikor visszarakod és elindítod, az autó "újratanul" mindent!


2018.02.16. 16:54
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2017.03.24. 13:24
Hozzászólások: 15
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Szia Attila!
Lemerült az autóm akkumulátora. Bebikáztuk, majd mialatt hagytuk járni a motort egy kattogó hangra lettem figyelmes. A kattogás a kiegyenlítő tartály melletti fekete dobozból jön. Alapjáraton hallatszik, magasabb fordulatnál nem jelentkezik. Képet csatolok. Komoly a hiba? Előre is köszönöm a segítséged!
Toledo 2004, 1.6, BCB
Csatolmány:
Toledo.jpg
Toledo.jpg [ 38.84 KiB | Megtekintve 3447 alkalommal. ]


2018.03.24. 23:38
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.02. 18:21
Hozzászólások: 135
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás Re: M.A.Team!
SzLaci írta:
Szia Attila!
Lemerült az autóm akkumulátora. Bebikáztuk, majd mialatt hagytuk járni a motort egy kattogó hangra lettem figyelmes. A kattogás a kiegyenlítő tartály melletti fekete dobozból jön. Alapjáraton hallatszik, magasabb fordulatnál nem jelentkezik. Képet csatolok. Komoly a hiba? Előre is köszönöm a segítséged!
Toledo 2004, 1.6, BCB
Csatolmány:
Toledo.jpg

Annak kattognia is kell.Ha nem kattogna akkor a motor se járna. Tankszellőztető a neve. No para.


2018.03.25. 12:56
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2017.03.24. 13:24
Hozzászólások: 15
Hozzászólás Re: M.A.Team!
FaZon írta:
SzLaci írta:
Szia Attila!
Lemerült az autóm akkumulátora. Bebikáztuk, majd mialatt hagytuk járni a motort egy kattogó hangra lettem figyelmes. A kattogás a kiegyenlítő tartály melletti fekete dobozból jön. Alapjáraton hallatszik, magasabb fordulatnál nem jelentkezik. Képet csatolok. Komoly a hiba? Előre is köszönöm a segítséged!
Toledo 2004, 1.6, BCB
Csatolmány:
Toledo.jpg

Annak kattognia is kell.Ha nem kattogna akkor a motor se járna. Tankszellőztető a neve. No para.


Köszönöm a választ. Akkor no para.


2018.03.27. 14:27
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.23. 16:50
Hozzászólások: 30
Tartózkodási hely: Bp.
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Szia Attila!
2002es Leonomnál az utóbbi időben néhányszor, indításnál a sárga kulcs ikon elkezd villogni és addig nem lehet beindítani. 4-5 próbálkozás, ajtó ki be csukás után a kulcs ikon elalszik és utánna normálisan beindul. Ezt mi okozhatja és hogyan javítható? köszi a választ. :)


2018.05.06. 19:36
Profil
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59
Hozzászólások: 2413
Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Szia! Asszem valami az oracsoportal van.....az csinalja nem a kulcs. At kell nezni az orat meg a confort modult.....talan segit. Vagy gyere el aztan ranezek....
szukicspeter írta:
Szia Attila!
2002es Leonomnál az utóbbi időben néhányszor, indításnál a sárga kulcs ikon elkezd villogni és addig nem lehet beindítani. 4-5 próbálkozás, ajtó ki be csukás után a kulcs ikon elalszik és utánna normálisan beindul. Ezt mi okozhatja és hogyan javítható? köszi a választ. :)

_________________
M.A.Team. Clubvezető.
Seat-szervíz-tuning.
06209277309
www.seat-szervíz.hu


2018.05.06. 22:30
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.14. 19:00
Hozzászólások: 135
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Szia Attila! Nincs véletlenül 2001-es toledohoz csomagtér kilincsed? Válaszodat előre is köszönöm! Üdv Misi


2018.08.23. 17:15
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2018.11.17. 17:35
Hozzászólások: 5
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Sziasztok 1.6 Bcb ezeket a hibakodokat hozta miután kicseréltem a Szívósor tömítéseit és a map szenzort.
17550/P1142/004418 - Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded
17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation
P1553 - 35-10 - - - Intermittent
17912 - Intake Air System: Leak Detected
P1504 - 35-00 - -

Az ABS-ben pedig:

01314 - Engine Control Module
013 - Check DTC Memory
Segítsetek mi lehet!!!


2018.12.13. 07:47
Profil
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59
Hozzászólások: 2413
Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Bocsanat ,hogy eltuntem!!!
Itt vagyok mar!

_________________
M.A.Team. Clubvezető.
Seat-szervíz-tuning.
06209277309
www.seat-szervíz.hu


2019.05.14. 19:19
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.01. 09:00
Hozzászólások: 74
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Szia Atilla!
A mai napon a következőket észleltem.A kormányom olyan nehezen mozog néha,mintha nem működne a szervó rásegítés.Ha elfordítom darabosan,akadozva működik.Külünösen közép állásból nehéz forgatni.
Előre is köszi a válaszod.Valószínű találkozunk,az időpontot telefonon egyeztetjük.Cordoba 1.4 BBY motor.


2019.06.14. 09:50
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2019.07.24. 17:43
Hozzászólások: 3
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Sziasztok,

Örülük, hogy megtaláltam az oldalatokat. Egy kis segítségre lenne szükségem.
Van egy 2005 seat ibiza tipusú autó 250.000km-el.
Esetleg találkoztatok már olyannal, hogy a lambda szonda miatt folyton vagyis kicserélés után, kb 200km megtétele után azonnal jelez a check engine. Egymás után cserélgetjük őket jelenleg 3. alkalommal 2hónap alatt és egy kivételével mindegyik BOSCH típusú volt. Jelenleg a katalizátorra gondolnak, de vizsgaközpontba mérettük és tökéletes volt az állapota. Autópályán néha megtorpan, hirtelen leáll azonnal újraindítás és mintha semmi nem történt volna. Folytószelep is takarítva lett. Esetleg az első szonda szenzort kellene cserélni (remélem jól tudom a nevét)

Előre is köszönöm segítségeteket.


2019.07.24. 17:59
Profil
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59
Hozzászólások: 2413
Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Szia!
Ennyibol sajnos nemtudok okosat mondani....
Hibakod?
Vagy gyere el es kiolvasom...
Zsozsó írta:
Sziasztok,

Örülük, hogy megtaláltam az oldalatokat. Egy kis segítségre lenne szükségem.
Van egy 2005 seat ibiza tipusú autó 250.000km-el.
Esetleg találkoztatok már olyannal, hogy a lambda szonda miatt folyton vagyis kicserélés után, kb 200km megtétele után azonnal jelez a check engine. Egymás után cserélgetjük őket jelenleg 3. alkalommal 2hónap alatt és egy kivételével mindegyik BOSCH típusú volt. Jelenleg a katalizátorra gondolnak, de vizsgaközpontba mérettük és tökéletes volt az állapota. Autópályán néha megtorpan, hirtelen leáll azonnal újraindítás és mintha semmi nem történt volna. Folytószelep is takarítva lett. Esetleg az első szonda szenzort kellene cserélni (remélem jól tudom a nevét)

Előre is köszönöm segítségeteket.

_________________
M.A.Team. Clubvezető.
Seat-szervíz-tuning.
06209277309
www.seat-szervíz.hu


2019.07.25. 23:30
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2019.07.24. 17:43
Hozzászólások: 3
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Szia
A hibakódom minden esetben ugyanaz
P0141
02 senzor heather circuit bank 1 senzor 2
Egyszer sem jelez mást. Beletesszük az ujjat és szinte azonnal visszajelez.


M.A.Team írta:
Szia!
Ennyibol sajnos nemtudok okosat mondani....
Hibakod?
Vagy gyere el es kiolvasom...
Zsozsó írta:
Sziasztok,

Örülük, hogy megtaláltam az oldalatokat. Egy kis segítségre lenne szükségem.
Van egy 2005 seat ibiza tipusú autó 250.000km-el.
Esetleg találkoztatok már olyannal, hogy a lambda szonda miatt folyton vagyis kicserélés után, kb 200km megtétele után azonnal jelez a check engine. Egymás után cserélgetjük őket jelenleg 3. alkalommal 2hónap alatt és egy kivételével mindegyik BOSCH típusú volt. Jelenleg a katalizátorra gondolnak, de vizsgaközpontba mérettük és tökéletes volt az állapota. Autópályán néha megtorpan, hirtelen leáll azonnal újraindítás és mintha semmi nem történt volna. Folytószelep is takarítva lett. Esetleg az első szonda szenzort kellene cserélni (remélem jól tudom a nevét)

Előre is köszönöm segítségeteket.


2019.07.26. 07:35
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2016.11.14. 19:26
Hozzászólások: 8
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Kedves Attila!

Örülök ennek az oldalnak, régóta olvasgatom az "okosságokat" sok hasznát is vettem, de most kellene a véleményed egy jelenség beazonosításához. 2001-es AHW motoros Leon-om van. Sok karbantartást csinálok rajta rendszeresen tisztítom majd illesztem a pillangó szelepet, gyertyacsere, injektorok ultrahangos tisztítása / na ezt nem saját kezűleg / gyújtókábelek cserélve voltak, hibakódot időnként megnézem stb. Rendszeresen visszatér azonban, majd nagysokára lassan eltűnik egy jelenség, hogy 3-4-5 sebességben tempó tartásánál ha nem is rángat, de ingadozik a nyomaték nem egyenletesen tartja a fordulatot.
Az lenne a kérdésem, hogy van-e tipped mi okozhatja a jelenséget? Létezhet gyújtás beállításból eredő probléma? Végül is 18 éve a gyertya és gyújtó kábel cserén kívül más nem történt rajta.

Köszi : Deák Tibor


2019.07.26. 10:13
Profil
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59
Hozzászólások: 2413
Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Melyik szonda lett cserelve? Az elso vagy a hatso?
Zsozsó írta:
Szia
A hibakódom minden esetben ugyanaz
P0141
02 senzor heather circuit bank 1 senzor 2
Egyszer sem jelez mást. Beletesszük az ujjat és szinte azonnal visszajelez.


M.A.Team írta:
Szia!
Ennyibol sajnos nemtudok okosat mondani....
Hibakod?
Vagy gyere el es kiolvasom...
Zsozsó írta:
Sziasztok,

Örülük, hogy megtaláltam az oldalatokat. Egy kis segítségre lenne szükségem.
Van egy 2005 seat ibiza tipusú autó 250.000km-el.
Esetleg találkoztatok már olyannal, hogy a lambda szonda miatt folyton vagyis kicserélés után, kb 200km megtétele után azonnal jelez a check engine. Egymás után cserélgetjük őket jelenleg 3. alkalommal 2hónap alatt és egy kivételével mindegyik BOSCH típusú volt. Jelenleg a katalizátorra gondolnak, de vizsgaközpontba mérettük és tökéletes volt az állapota. Autópályán néha megtorpan, hirtelen leáll azonnal újraindítás és mintha semmi nem történt volna. Folytószelep is takarítva lett. Esetleg az első szonda szenzort kellene cserélni (remélem jól tudom a nevét)

Előre is köszönöm segítségeteket.

_________________
M.A.Team. Clubvezető.
Seat-szervíz-tuning.
06209277309
www.seat-szervíz.hu


2019.07.29. 18:31
Profil
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59
Hozzászólások: 2413
Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Uzemanyag ellatas?
Uzemanyagnyomas,szallitasi mennyiseg?
tideak írta:
Kedves Attila!

Örülök ennek az oldalnak, régóta olvasgatom az "okosságokat" sok hasznát is vettem, de most kellene a véleményed egy jelenség beazonosításához. 2001-es AHW motoros Leon-om van. Sok karbantartást csinálok rajta rendszeresen tisztítom majd illesztem a pillangó szelepet, gyertyacsere, injektorok ultrahangos tisztítása / na ezt nem saját kezűleg / gyújtókábelek cserélve voltak, hibakódot időnként megnézem stb. Rendszeresen visszatér azonban, majd nagysokára lassan eltűnik egy jelenség, hogy 3-4-5 sebességben tempó tartásánál ha nem is rángat, de ingadozik a nyomaték nem egyenletesen tartja a fordulatot.
Az lenne a kérdésem, hogy van-e tipped mi okozhatja a jelenséget? Létezhet gyújtás beállításból eredő probléma? Végül is 18 éve a gyertya és gyújtó kábel cserén kívül más nem történt rajta.

Köszi : Deák Tibor

_________________
M.A.Team. Clubvezető.
Seat-szervíz-tuning.
06209277309
www.seat-szervíz.hu


2019.07.29. 18:32
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2016.11.14. 19:26
Hozzászólások: 8
Hozzászólás Re: M.A.Team!
M.A.Team írta:
Uzemanyag ellatas?
Uzemanyagnyomas,szallitasi mennyiseg?



tideak írta:
Kedves Attila!

Örülök ennek az oldalnak, régóta olvasgatom az "okosságokat" sok hasznát is vettem, de most kellene a véleményed egy jelenség beazonosításához. 2001-es AHW motoros Leon-om van. Sok karbantartást csinálok rajta rendszeresen tisztítom majd illesztem a pillangó szelepet, gyertyacsere, injektorok ultrahangos tisztítása / na ezt nem saját kezűleg / gyújtókábelek cserélve voltak, hibakódot időnként megnézem stb. Rendszeresen visszatér azonban, majd nagysokára lassan eltűnik egy jelenség, hogy 3-4-5 sebességben tempó tartásánál ha nem is rángat, de ingadozik a nyomaték nem egyenletesen tartja a fordulatot.
Az lenne a kérdésem, hogy van-e tipped mi okozhatja a jelenséget? Létezhet gyújtás beállításból eredő probléma? Végül is 18 éve a gyertya és gyújtó kábel cserén kívül más nem történt rajta.

Köszi : Deák Tibor


A benzinszivattyú kb egy éve volt cserélve, szűrő márciusban, de ez előtte is gond volt, kb 3-4 éve vettem észre, nem mindig egyformán érezni a teljesítményingadozást, az elején én is a szivattyúra gondoltam. Van a befecskendezősor és a szűrő között nyomásszabályzó az injektorsor elején lévőn kívül? Bár annak nem nyomásszabályzó hanem stabilizáló funkciója van hirtelen gázadáskor. Az a furcsa, hogy a gyorsítás egyenletes, csak tempó tartásánál / kis gázpedál álláskor / jelentkezik a nyomatékingadozás. Megpróbálom újra illeszteni a pillangó szelepet, ilyet tud okozni EGR / ez sosem volt bántva / vagy a pillangó szelep pozíció jeladő ellenállása? / bár ez utóbbit gondolom beírná a hibatárolóba az meg üres /


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára tideak 2019.07.31. 09:25-kor.

2019.07.29. 21:41
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2019.07.24. 17:43
Hozzászólások: 3
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Szia

Minden esetben a hátsót cserélik.
Miután kiütik a hibakódot cserélés után, kb 200km-ként visszadobja hibára.

Melyik szonda lett cserelve? Az elso vagy a hatso?
Zsozsó írta:
Szia
A hibakódom minden esetben ugyanaz
P0141
02 senzor heather circuit bank 1 senzor 2
Egyszer sem jelez mást. Beletesszük az ujjat és szinte azonnal visszajelez.


2019.07.30. 07:28
Profil
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59
Hozzászólások: 2413
Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Akkor egyszeru, kabel,bizti,vagy ECU hiba!
Zsozsó írta:
Szia

Minden esetben a hátsót cserélik.
Miután kiütik a hibakódot cserélés után, kb 200km-ként visszadobja hibára.

Melyik szonda lett cserelve? Az elso vagy a hatso?
Zsozsó írta:
Szia
A hibakódom minden esetben ugyanaz
P0141
02 senzor heather circuit bank 1 senzor 2
Egyszer sem jelez mást. Beletesszük az ujjat és szinte azonnal visszajelez.

_________________
M.A.Team. Clubvezető.
Seat-szervíz-tuning.
06209277309
www.seat-szervíz.hu


2019.07.30. 21:26
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2016.11.14. 19:26
Hozzászólások: 8
Hozzászólás Re: M.A.Team!
tideak írta:
M.A.Team írta:
Uzemanyag ellatas?
Uzemanyagnyomas,szallitasi mennyiseg?



tideak írta:
Kedves Attila!

Örülök ennek az oldalnak, régóta olvasgatom az "okosságokat" sok hasznát is vettem, de most kellene a véleményed egy jelenség beazonosításához. 2001-es AHW motoros Leon-om van. Sok karbantartást csinálok rajta rendszeresen tisztítom majd illesztem a pillangó szelepet, gyertyacsere, injektorok ultrahangos tisztítása / na ezt nem saját kezűleg / gyújtókábelek cserélve voltak, hibakódot időnként megnézem stb. Rendszeresen visszatér azonban, majd nagysokára lassan eltűnik egy jelenség, hogy 3-4-5 sebességben tempó tartásánál ha nem is rángat, de ingadozik a nyomaték nem egyenletesen tartja a fordulatot.
Az lenne a kérdésem, hogy van-e tipped mi okozhatja a jelenséget? Létezhet gyújtás beállításból eredő probléma? Végül is 18 éve a gyertya és gyújtó kábel cserén kívül más nem történt rajta.

Köszi : Deák Tibor


A benzinszivattyú kb egy éve volt cserélve, szűrő márciusban, de ez előtte is gond volt, kb 3-4 éve vettem észre, nem mindig egyformán érezni a teljesítményingadozást, az elején én is a szivattyúra gondoltam. Van a befecskendezősor és a szűrő között nyomásszabályzó az injektorsor elején lévőn kívül? Bár annak nem nyomásszabályzó hanem stabilizáló funkciója van hirtelen gázadáskor. Az a furcsa, hogy a gyorsítás egyenletes, csak tempó tartásánál / kis gázpedál álláskor / jelentkezik a nyomatékingadozás. Megpróbálom újra illeszteni a pillangó szelepet, ilyet tud okozni EGR / ez sosem volt bántva / vagy a pillangó szelep pozíció jeladő ellenállása? / bár ez utóbbit gondolom beírná a hibatárolóba az meg üres /


Hali! Volt egy gyanum, hogy nem volt már elég meleg a motor amikor a pilangó szelepet illesztettem, ezért megismételtem azt üzemmeleg motornál, és rendbe jött. / mindig a saját hiba a legnehezebb :yes , de továbbra is érdekelne, hogy érdemes-e ellenőrizni néha a gyujtást, ha igen akkor azt hogy kell az AHW-s motornál? Köszi: Tibi


2019.08.05. 12:07
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.21. 16:44
Hozzászólások: 13
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Szia Attila!

2001es Toledo csomagtér ajtó nem nyílik (eltört a kilincs szerintem). Az lenne a kérdésem,hogyan tudnám kinyitni? Elképzelésem szerint csomagtartóba bemászva, a csomagtér ajtó kárpitot kellene leszednem.
Írd meg kérlek ha van egyszerűbb megoldása. Illetve abban is segíthetnél hogyan jön le a kárpit, mi fogja fel? Nem találtam róla a neten semmi kézzel foghatót. Azt viszont itt olvastam,hogy talán van lehetőség
az eltört részt megcsinálni.

Segítségedet előre is köszönöm!


2019.08.25. 17:04
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1960 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 75, 76, 77, 78, 79  Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron

Powered by phpBB © phpBB Group.
Original design by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Customized by Moha

Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség