Üdv. Mindenkinek!
A Volksplane épülésében most már egyre látványosabb részek jönnek,
a jó sok számolgatás, rajzolgatás eredménye kezd alakot ölteni és
ilyenkor a munka is egyre gyorsabban megy, minden amit elkészítek
és felszerelek a gépre látványosan javíja a külalakot.
Ma készítettem egy szép kis futóművet. Kiéltem lakatosi hajlamaimat
(pedig ezt a szakmát hogy utáltam a technikumban) 0,25-ös
kemény alulemezből (ofset lemez) elkészültek a külső futószárak a
támasztók és a keréktengelyek 0,8 mm-es acélból vannak. A két
támasztó keresztezésévél rézszállal átbandázsolva és lágyforrasztva.
A támasztók alulemezre felfekvésénél ragasztással vannak rögzítve. Az
egész kóceráj 2 gramm
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
és igen erős rugalmas szerkezet. Persze
csak ilyen 70-90 grammos masinákhoz használható.
![Kép](http://img442.imageshack.us/img442/571/img7711uf3.jpg)
És így néz ki felszerelve a gépre:
![Kép](http://img236.imageshack.us/img236/4813/img7764ua9.jpg)
A két kerék "gyári" CO2 modelleről van, egy régi Igra L-60 Brigadyr-ról,
de nem vagyok megelégedve vele, mert elég nehezek, így szerintem
csinálok hozzá valami könnyebbet. (a nehézen 3 gramm értendő,
párban)
Így nézünk most ki:
![Kép](http://img230.imageshack.us/img230/3811/img7765um6.jpg)
![Kép](http://img442.imageshack.us/img442/9523/img7740cg9.jpg)
Felraktam a mérlegre, és így motor meg orrburkolat nélkül 42 gramm.
A burkolat kb. 5 gramm a motor 32 a lakkozás+dekor olyan 3-4.
tehát a vége ezek szerint 83 gramm
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
szóval muszály lesz könnyebb
kereket kreálni.
Folyt. Köv...
üdv.: SRY