Ma megvolt az edzés:
http://opera.surmanzs.fotoalbum2.hu/vie ... id/6710618 A mai feladat ez volt, jelesül az OPEN gép berepülése
http://opera.surmanzs.fotoalbum2.hu/?ge ... id/6710626Így néz ki a gép. Egy kis festés mennyit tud dobni az amúgy kő egyszerű
szerkezetű gép külalakján. Ez a feltűnő dekor jól jött, amikor már kezdett
összeállni a beállítás, és nagyon messzire elment a gép. Könnyű volt
megtalálni a magas fűben.
http://opera.surmanzs.fotoalbum2.hu/?ge ... id/6710645Az, hogy egyszerű a szerkezet külalakja nem jelent azt, hogy nem
rendeklezik az összes kis trükkel amiket CO2 gépbe be szoktam építeni,
Pl.... biztonsági futómű.
http://opera.surmanzs.fotoalbum2.hu/?ge ... id/6710642 Egy kis motorbeépítés. Egy régi motor lett felújítva a géphez. Új
csövek, felújított belsőrész.
Fesztáv: 656 mm
Teljes hossz: 508 mm
Össztömeg: 73 gramm
Szárnyfelület:7,2dm2
Felületi terhelés: 10,1 g/dm2
Motor: Modela 0,27 ccm
Na de a lényeg: Először borzasztóan rosszul repült, nagyon balra húzott,
és rettentően orrnehéz volt. Némi motorelhúzatás növelés, és ólom
farokba építése után javult a helyzet. A végén már rendesen megfuttatott
minden startnál a gép. Különösen enyhe szélben képes rettentően jókat
repülni (és jól elmenni a világvégére). Egész jól siklik motor nélkül, de
azért attól nem kell félni, hogy elviszi a termik.
http://opera.surmanzs.fotoalbum2.hu/?ge ... id/6710648Ez így még elég randa, de ennyi ólom kell a végébe, hogy jó legyen.
Ezt majd kicserélem valami szebb megoldásra.
Repült ma még a messzer, igen szépen és Antikos Bestiola-ja is, azt
is felújítottam. Jó lett nagyon, szépen repül, olyan körözőssen. Ez
legalább nem megy el világgá. A messzer viszont ma valamiért csak
egyenesen akart menni......na ebből is lett futkározás rendesen.
üdv.:SRY