SRY MODELLEZŐ FÓRUMA

Modellezés, technika, történelem
Pontos idő: 2024 jún. 19. - 6:57

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 24 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 10. - 19:14 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Itt van egy Ritmus2 kép, Gosztola Úrral vedd fel a kapcsolatot, szerintem Ő tud segíteni a rajzzal kapcsolatban és meg tudja mondani, milyen is ez a repcsi!!

http://sry.atw.hu/antik1.htm


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 10. - 22:25 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Köszönöm, próbálkozok !


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 10. - 22:32 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Tudja vki Gosztola úr elérhetőségét?


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 12. - 13:49 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Na igen! A Nagykátai versenyen a Ritmus ll vitt mindent ,mint egy válás!Bár én nem voltam a versenyen azért drukkoltam a csapattársaknak a jó szereplésért.A lényeg ,hogy a Ritmus ll is tud nagyon jól szerepelni,gratulálok hozzá,főleg mert nemrég még kicsit lehúztam. :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 14. - 22:39 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
A Hentes írta:
... De megoldottam a problémát és így már egész jó repülő lett.(DG 67)


Jaaaa!!!!

Netán ez volt az a gép, aminek idegből eltörted a szárnyát, ( mint kezdő sebész, a rosszul összefort csontú páciens balkarját ), hogy kiegyenesítve, végre repülőképes legyen?
Ezt én is láttam, sőt tanusíthatom, hogy kedves "Hentes" barátom visszaszívta az első, túlparázott megjegyzéseit, miszerint minden olasz repülő egy bagót sem ér! A helyrepofozott szárnnyal a gép csodálatosan repül, és már fordulni is lehet vele! Addig a vevő és a servo-k, csak a súlypontbeállítás miatt voltak benne!


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 25. - 6:03 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Sziasztok

En azt hallottam a madarral az a fo gond, gumizaskor iranyithatattlan. A szarny olyan legaramlatok valnak le amik kedvezotlenek a vizszintesre.
Ha a gumizast tulelte a masina akkor szepen repul.

By Dezeretor


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 28. - 7:13 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Udv

Koszonom az infot. Mindig tanul valamit az ember. En ugy tudtam, hogy a sulyponttol 7 fokra hatra kel rakni a startkampot.

By Dezertor


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 28. - 10:03 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 5
Dezertor12 írta:
Udv

Koszonom az infot. Mindig tanul valamit az ember. En ugy tudtam, hogy a sulyponttol 7 fokra hatra kel rakni a startkampot.

By Dezertor



Az 30 fok és előre :roll: :roll: :roll:
De erről alaposan tájékozódhatsz itt:

http://sry.atw.hu
http://users.atw.hu/sry/konyvt.htm
http://users.atw.hu/sry/cikk50.htm

Üdv.: SRY


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Rytmus2
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 04. - 16:37 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
A Rytmus 2 Miroslav Hospisil Cseh mérnök repülője, amit lelkes barátjai előástak a halála után. Megjelent egy Almanah a repülőivel, ez nálam megtekinthető a Hangár utcai klubban. Úgy tizenéve megjelent a Modelarz-ban is, mint antik, de láttam már 1:1-es rajzot is. A Cseh modellezők hosszú vita után kizárták M. H. repülőit az antikok közül, mert nem látták bizonyítottnak, hogy azok tényleg koabeliek. Kétségtelen, amikor először megláttam a gyűjteményt, teljesen felvillanyozódtam a jobbnál jobb konstrukciók láttán. Miután időközben jónéhány darab bejutott hazánkba is, és csak néhány éves versenyzés után derült ki, hogy vitatható az eredetisége, én azt tanácsolom az érdeklődőknek, hogy inkább válasszanak másik repűlőt. Ha valaki mégis megépíti, én nem ítélem el, én úgy gondolom, hogy versenyezhet vele, de én ilyen vitatható repülőbe nem kezdenék bele addig, amíg valahogy be nem bizonyosodik az ellenkezője.
A csűrő kérdés sem egyszerű. A jövőre életbelépő SAM EU nem tiltja a használatát. Viszont az tény, hogy semmilyen antik versenyen sem találkoztunk, még fényképen sem csűrős géppel. Amikor a SAM vezetőknél érdeklődtem, valahogy elmaradt a válasz. Megpróbálom újra.
Tehát egyenlőre inkább csűrő nélkül kell megoldani a dolgot.

Gelencsér Kálmán


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 24 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség