dzsenci írta:
Hat ugy elso tippelesre 3 szervo eleg : lapat vitorla jobra-balara es ha baj van szembol kapunk szelet akkor meg vitorla fel-le . Valamit kihagytam ?
ami a sulyt illeti ugy elso lovetre beletennek 1 6V5A ,ennek van sulya . Amit biztosra nem teszek ra az motor azt semmi fele keppen sem . ha gocsok vannak akkor hivom a havert az eteto csonakkal es kitol ,de arra se lessz szukseges mert a klozsvarai belvarosi to nem nagy.
A setateren van 1 to abba fog o uszkanli

Ha úgy gondolod, hogy nem tud elmenni a hajó akkor ki lehet hagyni a
motort, de eddig minden hajón láttam valamilyen szükséghajtómű
megoldást.
A vitorla bevonását nem kell távirányítani, ha szemből fúj a szél
hiába is vonnád be a vitorlák, akkor is hátrafelel tolja a szél.
A gerincballasztnak nem jó az egy nagy tömegű tárgy. Csak a sok
apró a megfelelő, mert ezzel állítod be az úszási síkot is, az az ne
dőljön egyik irányba se, és a tat, meg az orr egyformán merüljön.
Ennek eléréséhez vagy 4-5 helyre kell pakolni ólmot, úgy, hogy
közben a merülés is jó legyen.
Azonkívül a ballasztnak a lehető legmélyebben kell lennie, és a gerinc
mellé a fenékbordákhoz, csak nagyon apró dolgokat lehet berakni,
beszórni.
üdv.:SRY