Háj Evribádi,
Nálam itt tart a project:
Fényképek: Nos, természetesen mindenkinek igaza van, és bár soha nem szoktam senkire hallgatni, most megfogadtam minden tapasztaltabb tanácsát, pl. a bordákat végiglyukasztottam, hogy tudjon a levegő közlekedni, de a szilárdságát ne befolyásolja, CA-t használtam (nálunk a 100ft-os boltban volt 50ft-os barbis CA
teljesen jó).
Volt egy kis döccenő az építésben, és sokan hallgatnának róla, mert annyira láma dolog, hogy én inkább elmondom. Az utolsó lemezeket ragasztgattam fel az aljára, és én úgy csináltam, hogy középről haladva kifelé, ragaccsal beken odanyom, 30-ig számol, elenged.. tovább.. a faránál ragasztottam épp, mikor nyomkodtam, hogy ottmaradjon a balsa, és egy hangos recccsss...
hát meghűlt bennem az ütő, hogy még kész sincs, és már eltörtem. Komolyan mondom, olyan az eset mint elefánt a porcelánboltban.. pedig aki ismer tudja, hogy 50kiló vasággyal együtt, szóval eltörtem a hátsó résznél szerencsére csak azokat kis füleket amik a bordákat tartották egy síkban.
De tanulságos, hogy ennyire nem szabad megnyomni, mert mégiscsak balsa!
Természetesen abban is hallgatok rátok, hogy nem balsaból csináltam a kormáynlapátot, hanem 2-es aluból, mint a tőkesúly tartót, ezeket is kivágtam már, és amit írtam, és vettem kormánylapát, hát valószínű dísz lesz belőle, mert nem fér be a mechanikája ebbe a hajóba, túl hosszú a cső, és mivel rézperselyes, nem egy sima cső, nem tudom rövidebbre vágni, csak a kis szervokart tudom felhasználni a végéről
és a tengelye is rövid, nekem meg nincs 4-es sárgaréz pálcám.
Tehát várom a képeket sry-től, hogy ő hogyan oldja meg a lapáttengely megvezetőt, és a tőkesúly lemez rögzítését. Addig meg berendezem a hajókámat, meg kikenem belülről lakkal az éleket, hogy jól zárjon.
üdv
Péter