SRY MODELLEZŐ FÓRUMA

Modellezés, technika, történelem
Pontos idő: 2025 aug. 04. - 0:06

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 256 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 18  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 04. - 16:20 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Kedves Tomi!

Ha jól emléxem Te kerestél motor szabályzót. Nos nem tudom vettél-e már azóta, de találtam egy okos kis kapcsolást ami neked jó lehet...
A rajz a ModellMix egyik számában van amit Gőzgépész barátunk küldött el nekem szkennelésre. A megvalósítása egyszerű. Az áramkör potméterét egy szervó forgathatja egy fogaskerék áttételen keresztül.

http://picasaweb.google.hu/otako1/Szabalyzo#


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 04. - 20:25 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Otako köszi a rajzot !

Ma is dolgozgattam kicsit :
Kivágtam és kireszeltem a tönkcső helyét ki vágtam azt a fát ami a hajótest és a tönkcső között lesz + csináltam egy made in home hűtőcsövet
Beragasztani holnap fogom mivel elfogyott a ragasztóm :wink:

Kép
Kép

Kép
Kép

Kép
Kép

Kép
Kép

Ma még megpróbálom megcsinálni a kormánylapát helyét holnap veszek ragasztót úgyis "korán" érek haza a suliból beragasztom és remélem estére megszárad és ki próbálhatom a kádban :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 05. - 8:53 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Szia!

Gratula a hajóhoz.

Ha érdekel van egy kapcsrajz és nyákterv egy elöre-hátramenetes szabályzóhoz. Ez egyetlen extra alkatrész M51660L

http://www.hqelektronik.hu/pr?srch=m51660&ls=20&sm=2

A nyák ~11x7cm


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 05. - 19:56 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Üdv !

Vettem ma műgyantát hozzá való edző anyagot és hozzá való üveg szövetet 20g/nm-es és 40g/nm es fajtát (azt mondták a boltban hogy modellezők ezt szokták használni) Szeretném megerősíteni vele a hajótestet és azt szeretném megkérdezni hogy hogy kell megcsinálni a test bevonását vele ?
Keresgéltem a műhelytitkok részegben de csak a pillanat ragasztókról találtam "elemzést".


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 06. - 8:10 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Motoros hajók- STRONGBOW 1 OLDALon írtam róla, képpel illusztrálva.
Ott láthatod, hogy van bevonva a fa test műgyantával+ szövettel.

A lakréteget a felületről lecsiszolod-a szövetet rásimítod a testre, ha kellő képen laza szövésű akkor metélések nélkül egy darabba rá tudod tenni a testre a szövetet a testre.

Enyhe hajszárítózás mellet ecsettel felkened a műgyantát a szöveten keresztűl- Másnap még egy réteg gyantát kensz a testre, majd megcsiszolod. Ezt követően megfújod szorógittel, majd nitro alapozóval, aztán festheted a kívánt színre.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 06. - 8:21 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
B.Laci, arra van ötleted, hogy ha "pácolni" szeretném a hajót, hogyan mügyantázzam utána?


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 06. - 8:39 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
En szivacshengerrelszoktam, amikor ecsettel csinaltam neha osszegyurtem a vekony szovetet, ha nem vigyaztam elegge. A masodik reteget pedig akkor jo felvinni, ha az elso meg nincs teljesen megkotve. Ha megis megkotott az elso, akkor ki kell varni a teljes kotest, csiszolni es csak azutan felvinni az uj reteget. A megkotott de csiszolatlan feluleten nem tapad jol.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 06. - 8:44 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Köszi B Laci!
Átnézem a topicod és megpróbálom utánozni :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 06. - 10:40 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
és mielött kérded acetonnal tudod tisztára mosni a szerszámokat!


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 06. - 17:54 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Üdv !

Olvastam a Springer Class topicban hogy kell elkészíteni a fedélzet nyílását (nem tudom a nevét) csak az nem világos hogy mi tarja a helyén a felépítményt ?
Esetleg mágnessel meg lehet oldani ?


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 06. - 19:02 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Kedves Tomi!

SRY mester esetében a Springeren a felépítményt a "pontos illesztés" tartja helyen. Van aki -bizti ami ziher- egy piros gumival fogatja le, viharos vizeken. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 06. - 22:31 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
:)
ez lennék én;)
de már megoldottam, fbs-el frankón körbeszigeteltem, így a komolyabb viharokat is kibírja, feltéve, hogy nem borul a tengerbe:)


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 06. - 22:55 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 5
Nekem még soha nem esett le a fedélzeti felépítmény, pedig semmi
extra nem tartja oda, csak az illeszkedése. Pedig voltak "érdekes"
szituációk :twisted: :twisted: :twisted: Balatonon olyan viharban
vergődtem a hajókkal, hogy voltak hosszú percek amikor teljesen
irányíthatatlanok voltak. Hullámra fel....hullámról le.... és ez ment
jó sokáig.

Itt nálunk a tavon is volt egy ilyen "erőpróba". Amikor láttam, hogy itt
a telek végében a hatalmas nyárfák bólogatnak ezerrel, már rohantam is
le a tóra. Szerencsés módon hosszanti szél volt így a hullámok rendesen
ki tudtak fejlődni, a gát betonfaláról visszaverődve pedig habzott
rendesen a víz. Minden adott volt egy jó kis viharteszthez. A fedélzeti
ház akkor sem esett le.

üdv.: SRY


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 08. - 12:22 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Üdv !

Szépen lassan haladok az építéssel :wink:
Már a végleges helyére van ragasztva a 2 tönkcső és a fedélzet is kezd alakot ölteni :)

Kép
Kép

Kép
Kép

A véleményeket várom :lol: !


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 08. - 13:39 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Nagyon jó! De lássuk a hajó alját is, kérünk rá.
A kormányt én még nem láttam beépítve.
Köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 256 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 18  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség