szervusz Xpkiller, mindenki
szóval már megint a technika ördöge packázik velem

már egyszer megírtam és kitörlődött.
a kabin fedél vízzárását úgy oldottam, meg hogy a tetőre belülről egy centis balza csíkot ragasztottam aztán a kabinba belűlről szintén balza csikokat ragasztottam. ami felfekvés volt azt legyalultam. az oldala jó passzosra sikerült.
amennyiben akarunk tömítést tenni a két réteg közé annak is ki kell hagyni a helyet. a fedelet egyébkén én nem rögzítettem mert nekem nagyon szoros lett, de vigyázz mert adott esetben egy réteg lakk is azzá tudja tenni.



a kötélzet az teljesen jogos mert szépnek szép de nem biztos hogy célszerű a fedélzet ilyen kialakítása, és minél kevesebb extra, annál kevesebb hibalehetőség.
én a testet az illesztéseknél belülről kék pálma faragaccsal kikentem, aztán száradás után lazúrral és gemini parketta lakkal. kívűl is azt használtam. a gemini kétkomponensű tehát ellelnáló, és lehet kapni hozzá gemini higitót.
ha felviszed késöbb olyan mintha kicsit megduzzadt volna a lakk.
ezért is célszerű hígitani, meg hogy csorsabban kössön.
ahol sík felületek voltak és elrontottam valamit csúnya volt a lakk vagy csiszoltam vagy a szike pengéjét úgy használtam mint a citlinget.
a kormánykamra és a vevő akku kamra fedelét küllőből és 0,5 mm acéllemezből alakítottam ki a tetejére gombostű mint szegecs. a lemez is, és g tű is ragasztva. a küllő is meg a tű is átmegy a fedelen és fenyőlécbe illeszkedik.
ezeket lehet egy harmadik pánttal rögzíteni rugós stifttel.

üdv misi[/img]