SRY MODELLEZŐ FÓRUMA

Modellezés, technika, történelem
Pontos idő: 2025 jún. 16. - 23:46

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 22 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 okt. 23. - 17:28 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 97
No comment:

http://www.youtube.com/watch?v=Y8LJllPYdYs

Cask a "nagy" fórumon azt írták, hogy nem megy rendesen a darab.
Asszem, így már javul a helyzet. :lol:

jj


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 okt. 23. - 20:27 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 5
Hát ha ez valakinek nem elég jó akkor ............. (nem káronkodunk
a fórumon írásban)

Van aki ennél lényegesen gagyibban hasító hajóért nagyon sok pézt fizet
ki a boltban. Úgyhogy lehet dícsérni JJ hajóját, meg irigykedni, meg
elkunyerálni a tervet...hátha oda adja, meg elmondja mi van benne.

üdv.:SRY


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 okt. 24. - 13:36 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 97
Ha valakit érdekel a terv, letöltheti tőlem, közvetlenül erre a linkre kattintva:

www.orgtech.t-online.hu/classicroundnose.zip

A konfig. nem titok:

Motor: Carson racing 100 (5400kv, kefétlen, eredetileg autós motor)
Szabályozó: Jeti Spin 44 repülős kefétlen szabályozó
Hajócsavar: Graupner carbon hydro, 29mm
Akku: 3s 11V LiPo, 4000mAh, 20C (80A terhelhetőséggel)
Kormányszervó: leg mezeibb hitec standard

És megy!

Ebben a teljesítmény-zónában legfontosabb a jó hűtés. Egyszer 1 perc után lassult és leállt a hajó, mert az egyik hűtővezetéket egy kicsit megnyomtam az akku berakásakor.

jj


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 okt. 24. - 14:24 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Ha hátúl volna két kicsi állítható trimlap, még jobban menne!
Egy kicsit lehetne az orrát emelni.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 okt. 24. - 16:57 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 97
Köszi az ötletet! -Van még alulemez és csavar bőven!

Ilyen trimmlapokat mono hajókon láttam eddig.
A kiemelkedésnél tulképp támaszt jelent hátul és csökkenti a hajótest továbbemelkedését megsikláskor? Szabályozási lehetőség a támasznál, hogy mennyire eresztem le a vízre? Alapértelmezetten a hajótest aljának meghosszabbításában legyen?


Más: A terv szerint a kanyarodást segítendő, a jobb katamarán test végén levő uszony a kanyarodást segíti? Mindkét irányba szeretek kanyarogni, így a bal oldalra is tettem. Ez OK?

jj


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 nov. 16. - 10:53 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Nekem nagyon tetszik ez a forma. És az örömhajózásnál szerintem ez a fontos :)

Anno valahol láttam ilyen rajzot 1:1 ben. low cost jellegű, otthon megépíthető hajó...


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 nov. 16. - 11:49 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Az alap helyzet a hajó aljával egyvonalban legyen.
A orr mérsékelt kiemelését is elő lehet ezzel állítani.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 22 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség