A hajó eredetileg 4mm-es rétegeltlemez testből, lexán felépítménnyel készült.
Első hajtása két csengőmotor (3 fázisú) volt, két szabályzóval, kapcsolós irányváltóval. A 3 fázisú motorok nem mentek szimetrikusan, cserélni kellett az egyik szabályzót. A szabályozás így is nagyon rossz volt, csak igen nagy gáznál indultak el a motorok, és akkor pedig túl nagy teljesítménnyel (3/4 gázmál már megsiklott a hajó).
![Kép](http://kepfeltoltes.hu/100222/csongrad_b1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
A motorokat lecseréltem GWS kefésekre, 1:3 áttétellel, egy szabályzóval, kapcsolós irányváltóval. A motorok szimetrikus vezérlése sokkal jobb lett, de még mindig vad volt, ezért előtét ellenállásokat tettem bele. Ekkor 1:3 (GWS "C") áttétel és 0,7 Ohm előtét ellenállás volt a gépházban, ami sok áramot evett. Így a szabályozhatóság kiváló lett, viszont az áramfogyasztás kb ötszöröse volt a 3 fázisunak.
Tönkcső egyszerűsítés: 4mm-es rézrúd tengely, 5x0,4(?)mm-es rézcsőben, semmi csapágy, semmi tömítés, és mégis működik.
A korábbi két csengőmotoros, két kapcsolós, "klasszikus" tönkcsöves gépház:
![Kép](http://kepfeltoltes.hu/090601/05260001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
![Kép](http://kepfeltoltes.hu/090601/05260003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
Az új GWS kefés, C (1:3) áttételes motorok, 3db lassító ellenállással, egy tolókapcsolóval, egyszerű cső tönkcsővel:
![Kép](http://kepfeltoltes.hu/090601/06010001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
![Kép](http://kepfeltoltes.hu/090601/06010002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
A nyg fogyasztás miatt cseréltem az áttételt GWS 1:6-os ("I") áttételre, ellenállás nélkül, 40mm-es csavarral.
Az új gépház:
![Kép](http://kepfeltoltes.hu/091109/11070005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
És a teljes hajóbelső:
![Kép](http://kepfeltoltes.hu/091109/11070006_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)