Üdv. Mindenkinek!
Én továbbra is bele vagyok kattanva a szárnyashajózásba, bár néha
úgy érzem, hogy ezzel a szenvedélyemmel igencsak magamra maradtam,
de sebaj igen jól szórakozom.
Ma is volt egy úsztatás (erről lesz videó is hamarosan) és mint minden
úsztatásnak, ennek is megvannak a maga tapasztalatai:
1.) Az első hordszárnyak igen nagy "pofonokat" kapnak. A bal oldali láb
egyszerűen kiaszakadt a helyéről. Ez nem tűnik nagy dolognak, de ha
hozzáteszem, hogy 3 réteg üvegszövettel volt műgyantával belaminálva
akkor azért sejthető, hogy mekkora ütéseket kaphat az első szárny.
Amíg nem volt ilyen gyors a hajó ez nem történt meg...... de most
gyors mint a veszedelem, és akármi lebeg a vízen, vagy rejtőzködik a
víz alatt, az nagyon keményeket üt a szárnyakon.
2.) Jó hír, hogy elkészült a hajó hátrameneti modulja is, így már igen
szépen hátrázik. Érdekes, hogy a hordszárnyak tartólábai szépen
megvezetik a hajót hátrázáskor, és így nagyon könnyen és szépen
lehet hátrafelé is manőverezni a hajóval. Viszont a szárnyak lehúzzák a
hajót a vízbe hátrázáskor, így csak kis sebességgel lehet ilyesmit
csinálni, mert nagyobb gázadásra a teljes tat bemerül a vízbe. Ez is
afféle szárnyashajó sajátosság.
3.) Mindenképpen kell a hűtés a motorra! Ezt mi sem bizonyítja jobban,
mint, hogy ma sikerült szénné égetnem a hajó motorját. Még a
forrasztások is elengedtek, kiolvadtak
Úgyhogy motorcsere jön!!!! De az már hűtéssel.
4.) Kissebb csavart kapott a hajó, az előzőt elhagytam egy ütközés után
(letekeredett) és nem kaptam ugyanolyan méretet csak kisebbet. Viszont
ez szerencsés módosításnak tűnik, mert az új csavar nem szív annyi
levegőt le és sokkal jobban működik mint az előző. ez az eset, amikor a
bolti készlethiány javít a hajó tulajdonságain
Mindjárt feltöltődik a videó is.... egy jó kis tavaszi hajókázás.....
üdv.: SRY