SRY MODELLEZŐ FÓRUMA

Modellezés, technika, történelem
Pontos idő: 2025 jún. 19. - 15:53

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 541 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 37  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 05. - 6:02 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Antik rádióirányítású repülőmodellek részére,
a 2010-től érvényes Magyar szabályzat szerint.
Rendező: Budapesti Modellező Sportegyesület
Időpont: 2009. augusztus 07
Helyszín: Tass (legelő)
Nevezés: a helyszínen.
Kategóriák: ARC 1b vitorlázó modellek kötetlen fesztávval
ARC 2a motoros modellek robbanó motorral
ARC2b motoros modellek elektromos meghajtással
ARC 3 eredetileg gumimotoros modellek, elektromotorral


Főbíró: Meczner András, a BpMSE elnöke
Óvás: A kifogásolt eseményt követően max 15 percen belül a főbírónál kell írásban
bejelenteni, 3000 ft letétdíjjal együtt.



Program
08.30 –ig. Jelentkezés, regisztráció a helyszínen
09.30 Ünnepélyes megnyitó
10.00-tól 15.30-ig 3 – 3 start lebonyolítása
kb. 16.00 Eredményhirdetés

Antik rádióirányítású repülőmodellek részére,
a 2010-től érvényes Magyar szabályzat szerint.
Rendező: Budapesti Modellező Sportegyesület
Időpont: 2009. augusztus 07
Helyszín: Tass (legelő)
Nevezés: a helyszínen.
Kategóriák: ARC 1b vitorlázó modellek kötetlen fesztávval
ARC 2a motoros modellek robbanó motorral
ARC2b motoros modellek elektromos meghajtással
ARC 3 eredetileg gumimotoros modellek, elektromotorral


Főbíró: Meczner András, a BpMSE elnöke
Óvás: A kifogásolt eseményt követően max 15 percen belül a főbírónál kell írásban
bejelenteni, 3000 ft letétdíjjal együtt.



Program
08.30 –ig. Jelentkezés, regisztráció a helyszínen
09.30 Ünnepélyes megnyitó
10.00-tól 15.30-ig 3 – 3 start lebonyolítása
kb. 16.00 Eredményhirdetés

A verseny után a helyszínen ünnepélyes díjkiosztás.

2010. 08..04.

Meczner András
BpMSe elnöke

A repülőtér megközelíthető Budapest felől, az 51-es úton. Tassra érve az első elágazásnál ballra kell fordulni, a Széchenyi útra, Kunszetmiklós felé. Találkozás 8,00-ig a Széchenyi út 90-es szám előtt, illetve a vele szembeni fagyizónál. (A légifotón ez a gombostű hegye.) A közelebbi bejárat jobbra van, egy szemétbányán keresztül. A tervezett helyszín megegyezik a tavalyival.

A verseny után a helyszínen ünnepélyes díjkiosztás.

2010. 08..04.

Meczner András
BpMSe elnöke

A repülőtér megközelíthető Budapest felől, az 51-es úton. Tassra érve az első elágazásnál ballra kell fordulni, a Széchenyi útra, Kunszetmiklós felé. Találkozás 8,00-ig a Széchenyi út 90-es szám előtt, illetve a vele szembeni fagyizónál. (A légifotón ez a gombostű hegye.) A közelebbi bejárat jobbra van, egy szemétbányán keresztül. A tervezett helyszín megegyezik a tavalyival.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 05. - 6:12 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Tengernagy


Csatlakozott: 2006.11.14. Kedd 12:32
Hozzászólások: 7194

Elküldve: Csüt. Aug. 05, 2010 6:08 am Hozzászólás témája:

--------------------------------------------------------------------------------

Eredmények
Kunszentmiklós 2010


Antik elektromos: Összevonva a villanymotoros kategóriák. 3 ötperces start célraszállással 15, 30 pont. Döntőben cm-rel mérve a célraszállás.
Helyezés: Név Város/Klub Gépneve, típusa 1 célra 2 célra 3 célra Ered-mény döntő cm.
1 Farkas Norbert DHMK Lanzo's 300 30 300 30 300 30 990 20
2 Balázs Sándor BPMSE TM-11 300 30 300 30 300 30 990 300
3 Balázs Gábor BPMSE Sólyom 300 30 300 30 300 30 990 435
4 Berkó György BPMSE Pelikán 300 30 300 30 300 30 990 2560
5 Kornó István 300 30 300 0 300 30 960
6 Chripkó Ernő BPMSE Sólyom 300 15 300 15 300 15 945
7 Gelencsér Kálmán BPMSE Pelikán 300 0 300 30 300 0 930
8 Lukács László DHMK K-3 160 30 137 0 193 30 550
9 Kanyik József Mende 0 0


Antik rádiós vitorlázó: három 3 perces start, 30,15 pont célraszállás:
helyezés Név Város/Klub Gépneve, típusa 1 célra 2 célra 3 célra Eredmény
1 Lukács László DHMK DG 67 180 30 150 30 180 30 600
2 Gelencsér Kálmán BPMSE JU-52 180 0 180 15 180 30 585
3 Tokodi Zoltán BPMSE Ritmus 2 180 30 180 30 160 0 580
4 Berkó györgy BPMSE Jaguár 140 15 180 0 180 30 545
5 Kolozsy Csaba BPMSE Táltos 180 30 100 15 180 30 535
6 Bácskai Nándor BPMSE Harkály 150 0 180 0 179 15 524
7 Chripkó Ernő BPMSE Táltos 180 0 155 15 124 15 489
8 Gosztola István BPMSE Jaguár 180 15 110 0 180 0 485
9 Farkas Norbert DHMK Szarka 133 15 65 15 170 30 428
10 Takács Viktor BPMSE Daru 100 0 78 0 97 0 275
11 Kanyik József Mende 0 0

Robbanómotoros antik:
3 start 5 perces 15, 30 pontos célraszállással
Név Város/Klub Gépneve, típusa 1 célra 2 célra 3 célra Ered-mény
Ács József DHMK Vitéz 300 30 300 0 300 0 930
Kocsis Tibor DHMK Bulldózer 300 0 300 0 295 15 910
Gosztola István BPMSE Pajtás 0 0
Kanyik József Mende 0 0

Vissza az elejére


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Tamásbá 2010 aug. 06. - 10:38-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 05. - 22:14 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Tamásbá!

Ha megkérhetném, kijavítaná az elektromos kategórában 1. helyen lévő modell nevét?! Nagyon szúrja a szemem, mert a sajátomról van szó! "Lancos" helyett szeretnék "Lanzo's"-t!

Köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 06. - 10:39 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Ok! Megvan!


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 10. - 23:27 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Air-Strike írta:
Hát az úgy vóót.......

Az ember a klubélet okozta örömök után nehezen megy dolgozni másnap. Azért nem szoktunk kotta részegek lenni, csak iszogatunk, egy estényi reszelgetés mellett azért elfogy egy pár sör. De előfordult már, hogy volt olyan szituáció, amikor nem nagyon kellett volna dolgozni, történtek már érdekes megoldások! :D

Raptor klubtárs majd szépen megfogalmazza a "klubest" kifejezést, mert Ő erre a legalkalmasabb!


Már megint én!?

A honlapunk összes szövege, valamint a különböző topicok rajzai is az én kreativitásomat "dicsőítik". ( http://www.ombk.hu ). Mi lenne veletek nélkülem?!

Szóval egy-egy klubest úgy szokott zajlani, hogy a klubtársakkal összeröffenünk az éppen aktuális klubhelységben ( van kettő is ), majd a kötelező beszélgetéseket letudva, mindenk nekiesik az éppen aktuális projektének. Mindeközben sűrűn odakapunk a magunkal cipelt, - kiszáradást meggátló - folyékony halmazállapotú árpanedünek, és intenzív fejbólintások közepette, magunkévá tesszük a nemes nedüt!
Eme elfoglaltságunkat végigkíséri az elektromos lombfűrész, és a csiszológépek, valamint lombfűrészek ricsaja, melyeket nagy előszeretettel használunk.

Néha kissebb összeröffenések is becsúsznak, mindez a modellezés szent oltárának dicsőítéséből kifolyólag!

Pld. a Hentes kolléga épített egy olasz DG gépet, amit rajzok hiányában ( legalábbis a szembőlnézet hiányzott ), fénykép után épített meg. Ennek eredményeként épített egy tört szárnyú "fadarabot", ami nem igazán akart az elvárásoknak megfelelően repülni!
Egyből levonta a következtetést, hogy digó gépet soha többé nem épít! Miután a netről előkerült egy pár fotó, kiderült, hogy eredetileg a szárny olyan egyenes, mint a huszár kardja.. A látványt tett követte és egy laza kézmozdulattal letörte a szárnyról a V-be állított fület, majd egyenesen építette be, az előírásoknak megfelelően.
Láss csodát, a gép ezután gyönyörűen repült, sőt versenyt is nyert a talján géppel!

Szóval száz szónak is egy a vége! Írtózatosan jó dolog egy olyan csapat tagjának lenni, ami valóban a modellezésről szól, annak minden jó és rosz tulajdonságával egyetemben. A feleségek és barátnők ezt nem mindig nézik jó szemmel, de a klubban "elfuserált" pár óra, valamint a reptéren elköltött idő mindezért kárpótol minket!
Nem tudom, hogy az országban van e még egy olyan kicsi csapat, mint a miénk, ahol egyszerre ennyi "repülő csoda" épül! Bár az én gépeim elég lassan, mondhatnám csigalassúsággal épülnek, de ezt betudom annak, hogy egyedül nevelem a kamasz lányomat, így elég kevés időm marad a barkácsolásra. Jelenleg 3 antik, 2 depron ( ezek közül az egyik "világmegváltó" darab lesz ), 1 scale modell épül. Ha minden jól megy, akkor jövő tavasszal mind repképes állapotba kerül.

Kedves Nojbi! Kielégítő volt a válaszom?


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 11. - 13:07 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Elküldve: Kedd. Aug. 10, 2010 2:32 pm Hozzászólás témája: Dr.Benedek György Vándorkupa Antik ARC Verseny

--------------------------------------------------------------------------------

Szervusztok Antikosok,

Teljes gőzzel készülünk a Dr. Benedek György Antik Repülőmodell Kupára.

Szeretnénk benneteket meglepni, a korrekt lebonyolítással.
Kérjük minden Antikos Társunkat Szíveskedjen elhozni a modellrepülőgépei pontos rajzát, ugyanis az Építést is pontozni fogjuk.

Ebéd gulyásleves és kettő darab ízes bukta lesz, igen bőséges adagokban rendeltük meg.
2010 Augusztus 21(augusztus 22 tartaléknap) kezdés 9.00 perckor.
Helyszín: Alsónémedi Sportrepülőtér

Üdvözlettel: Lukács Tibor DHMKSE
_________________
"Ketten húztuk az iszapból.....kötelet kötöttünk a függőleges vezérsík elé.... szerinted?
Gondolkodtam talán ha a garázsajtót rácsapom akkor olcsóbban kijövök...."
Skype: JETTIBI


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 11. - 23:03 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Nagyszerű megfogalmazás volt Bélám! Pont valami ilyesmire gondoltam, ahogyan ez elvárható tőled! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 12. - 18:46 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Air-Strike írta:
Nagyszerű megfogalmazás volt Bélám! Pont valami ilyesmire gondoltam, ahogyan ez elvárható tőled! :D


Nojbi!

Nincs véletlenül egy kóbor, már-már feleslegessé vált vinyód, mert az enyém kezd behalni! Minden 20-25. indításra hajlandó csak elindulni!
Telefonon kerestelek, de elérhetetlen vagy. Ennyire belehúztál a csajozásba?!.....hajrá!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 19. - 5:17 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
A verseny helyszíne: Alsónémedi repülőtér.
Főbíró: Meczner András.
Főrendező: Csicsó Rozália.

A versenyt az antik modellek 2010. évi magyar szabályzata szerint rendezzük.

Kategóriák: ARC-1 b vitorlázó modellek kötetlen fesztávolsággal.
• ARC-2 a Texaco, motoros modellek robbanómotorral.
• ARC-2 b eredetileg robbanómotoros modellek elektromos meghajtással.
• ARC-3 eredetileg gumimotoros modellek elektromos meghajtással.

Program: 8,30- tól 10-ig nevezés.
10 órakor Megnyitó.
10.15-től 15-óráig verseny, közben 13 órakor Ebéd.
15 órától 16-ig döntőstartok.
16,30 Eredményhirdetés.

Díjazás: kategóriánként az 1-3 helyezett serleget kap.
Nevezési feltételek:
• Érvényes MMSZ tagsági igazolvány.
• Szabályoknak megfelelő repülőmodell.
Nevezési díj: Személyenként 1500. Ft, Ebéddel együtt.
Plusz ebéd Ára: 700 Ft.
Nevezési határidő: 2010. Szeptember 02-ig.
Nevezési cím: Csicsó Rozália 1185 Bp. Késmárk utca 23.
Telefon: +36/20/80-40-795 egésznap, +36 20 776 7 975 este.
E-mail: rcsicso@freemail.hu, vagy rcsicso@gmail.com


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 26. - 17:41 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Helló emberek!
Áruljátok már el,hogyan készítitek a sütőzacskós borítást!
A takony Palmatex ragasztót felhígítottam nitro hígítóval.A nyavalyás zacskó nem akart a fához ragadni.Mikorra nagy nehezen megszáradt ráncosodott a zacskó.Jött a szalvéta kivasalva festve,nem akart a zacskóra ragadni a lakk segítségével.Többszöri nekifutásra mégis sikerült.
Nektek is ilyen keserves meló ez,vagy van valami egyéb trükkje a dolognak?
Az igazsághoz tartozik,hogy a palmatex már elég régi és supralux hígítóval hígítottam,a szalvéta pedig tesco gazdaságos volt.Ezek együtt okozták a nehézséget,vagy ez egy ilyen móka?
Ha viszont a strapa miatt ez szükséges akkor mégis kifizetődő!
Tisztelettel:


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 26. - 19:07 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Hello ha jó ltudom air-strike kolléga egy pár lappal előbb már ecsetelte ezt az eljárást. De amit tudok én is leírom.
Tehát a plmát, csak a saját higítójával, vagy a horvát kft által forgalmazott nitrohigítóval lehet keverni.
A többitől, hát netudd meg milyen eredményt kapsz. :twisted:
Kb puding sűrűségre higítjuk, és ecsettel felhordjuk a felületre. Ha a borda alja nagyon homorú, célszerű kétszer átkenni, nehogy a feszítés során leszakadjon róla a zacsi. Miután bekented a felületet, várni kell, ugyanis ez egy kontaktragasztó. Szinte mikor megszáradt, akkor jó. Fogd a fóliát, és feszesen tedd a felületre. Majd nyomkodd rá a ragasztóra. Mikor bevontad az egész felületet, jöhet a feszítés. Ezt hőlégfúvóval 1es fokozaton szoktuk csinálni, több lépésben/nem azonnal készre feszítve mint állat/,mert el tud tekerni minden alkatrészt.
Mikor megvan feszítve az egész gépen, jöhet a bevonás.
Erről nincs mit írni, rá kell lakkozni a feszes felületre a szalvétát. Ha sokat pemecseled a akkor kiszakad.
Japánnál szoktuk bepermetezni vízzel, majd rátenni, közben a helyére mozgatjuk a papírt, és még úgy vizesen lelakkozzuk. Ettől nem kell megijedni, mert előbb kifehéredik, majd a második lakknál eltünnek a mellékes szinek.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 26. - 19:12 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Ja még egy.
A folyamat előtt cészerű egy adag xanax efogyasztása, némi sörrel.
:D :D :D :D


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 27. - 14:23 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Harangozó írta:
Ja még egy.
A folyamat előtt cészerű egy adag xanax efogyasztása, némi sörrel.
:D :D :D :D


Ez a bizonyos "némi sör" valahonnan ismerős!
Ezek szerint minden klubnap alkalmával valaki bevon valamit?! Észre sem vettem idáig. Majd ezután jobban figyelek! pld.: ma!


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 27. - 15:28 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Kedves Antikosok!

A holnapra várható, egyértelműen repítésre alkalmatlan időjárás miatt a Szabó János Emlékversenyt a főrendező kérésére elhalasztjuk.
Az új időpontról később értesítünk mindenkit. Kérlek benneteket, hogy szóban, - telefonon is figyelmeztessétek azokat, akik esetleg nem rendelkeznek e-mail-el, vagy nem olvassák rendszeresen az üzeneteiket.

Üdvözlettel: Gelencsér Kálmán.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 27. - 20:45 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Helló!
Akkor csak annyit rontottam el,hogy nem a megfelelő anyagokat használtam,hogy kapkodtam és ,hogy az erre vonatkozó tanácsokat nem olvastam el figyelmesen.
Viszont az első tapasztalataim megvannak, jöhet a következő borítás.
A xanax segítsége jól jöhet,de én inkább Unicummal kísérném ,mert attól valahogy mindig pozitívabban látok mindent!!
Tisztelettel:


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 541 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 37  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség