Üdv. Mindenkinek!
Azzal, hogy elkészült a First Stage első "széria" példánya még nem
ért véget a gép fejlesztése, alakítgatása. Szerintem egy repülőgép
soha nincs kész. Van olyan több éves modellem ami már évek óta
lógott a műhelyben és egyszer csak megláttam benne valamit, amivel
mégjobb lehet, át is alakítottam. Mindíg jöhetnek új anyagok is amik
jelentősen megváltoztatják a dolgokat.
A First Stage építése során felmerült egy olyan kérdés is, hogy
nem mindenki tud habanyagból vastag profilos szárnytagokat vágni.
Sokat gondolkodtam a dolgon, és végül előszedtem egy régi ötletem.
Ez a nagy karcsúszági tényezőjű hajlított lap-szárny lenne. Ilyen
lap-szárnyakat csinálunk kis karcsúságban sokféle géphez (And Now,
Drenalyn stb...) de nagy karcsúságban nem egy elterjedt dolog.
Készítettem egy ilyen szárnyat tesztekre,rászereltem egy régebbi
motoros modellre kipróbálás végett.
![Kép](http://img364.imageshack.us/img364/512/img5860je7.jpg)
![Kép](http://img391.imageshack.us/img391/1192/img5866uw8.jpg)
Holnap letesztelem, hogy szilárdságilag, aerodinamikailag megfelelő-e
ha jól vizsgázik akkor már csak az FS-hez alkalmazható verzióját kell
csak megalkotni. Nyilvánvaló, hogy ez a szárny nem fog úgy teljesíteni,
mint a Dr. Benedek GYörgy féle szelvénnyel készült, viszont nem kell
semmilyen speciális felszerelés az elkészítéséhez.
üdv.: SRY