Ha tudsz külföldről rendelni, szabályzó kb. 6000 ft. postával együtt:
Direkt hajóhoz:előre 50A, hátramenet 20A, vízálló (fröccsenésálló), és kefés motorhoz, mert az való a tolóhajóba.
Az elektronika összerakása miatt ne aggódj, egyszerű lesz, segítünk.
Elöljáróban:
Klikk rá, és nagyít:
Az a csatlakozó, amibe megy egy piros és egy fekete, azt szánták az akkura, ilyen tamya, vagy hogy írják csatlakozót szoktak rátenni, a két különálló vezeték, piros és kék; azok mennek a kefés motorra, a fekete csatlakozó, amibe a vékony háromeres vezeték megy, az megy a vevőre, az fog tápot adni a vevőnek és a vevőbe csatlakozott szervóknak, és az ad vezérlést. Ismereteim szerint szabványosan minden vevőbe, akár szabályzó, akár szervo csatlakozik, mindig a középső a plusz tápfesz (piros), a másik kettő pedig a minusz és a vezérlő jel. Általában fekete, barna, kék szokott a minusz lenni, a jel meg a fotón a sárga, más szabályzón láttam fehéret. A lényeg, hogy mivel mindig a középső a plusz, ha felcseréled, akkor sem fog elfüstölni, mert a plusz mindig ott lesz, csak a minuszt és a jelet tudod felcserélni, egyszerűen nem fog működni. 3 vevőt láttam eddig közelről, mindnél úgy volt, mint a fotón: a külső szélén volt a minusz, belül a jel vezeték.
Van még a fotón egy kapcsoló, az fogja bekapcsolni a vevőt, ugyanis ezek a sebességszabályzók, az akku feszültségből csinálnak stabil 5, vagy 6 voltot, és azzal táplálják a vevőt, és azon keresztül a szervókat.
Egy vevő, szervóval:
Ezen a szervón a barna a minusz, és a sárga a jel, amint látod, ugyanaz a módszer, mint a szabályzón.
Az összes minusz össze van kötve a vevőben, és az összes plusz is közös. Ebből adódik, hogy bármelyik szervó helyére lehetne tápot adni, de van külön is egy csatlakozó erre.
A sebességszabályzót mindig a gáz (throttle) csatornába dugjuk, innen fogja szabályozni a motort, és a vevőt is innen táplálja. Ez a csatorna van erre a funkcióra kitalálva.
Egy másik szabályzó, itt a jel vezeték fehér:
