T. Joeskac!
A nagyon könnyű "zsinóros" kormányszerkezet ügyében keresd meg
Szilárdka Kollégát, Ő csinált ilyesmit a gépein. Én sima 0,8 mm-es
acélszálas bowdennel szoktam a vezérlést megoldani, de lehet nekem
is át kellene térnem a "zsinórisra"
Az R/C elemek beépítéséhez én azt javasolnám, hogy a gép alja legyen
nyitott a baldachin-lécek közötti részen. Ha ez zavaró, akkor egy kis
depron lapot rá lehetne ragasztani cellux-al, ami szükség esetén
eltávolítható. Az R/C kialakítás nagyban rád van bízva, mert azt
részleteiben nem dolgoztam ki, csak az elvi megoldást vázoltam fel.
Miért hajlított Jeff-Raskin szelvénnyel készül a gép és nem egy jó kis
Benedek féle gumis vagy CO2 szelvénnyel? Azért mert ez egy
habrepülő . Leegyszerűsített szerkezet. Természetesen ott a Volksplane
szárnya annak alapján elkészíthető rá egy "profi" vastag, Benedek
szelvényes szárny is, DE láttál már Trabanton hátul sport-szárnyat,
alufelnit, meg ködlámpasort..... szerintem nagyon hülyén néz ki rajta

szóval
ehhez a géphez, ehhez az építési stílushoz ez a szárny passzol, szerintem,
természetesen ha neked jobban tetszene egy vastag szelvényű épített
szárnnyal, akkor épísd meg úgy!.
Még valami: A szárnyat semmiképpen ne ragaszd fehér, D3-as faragasztóval! Sajnos a ragasztóban lévő víz beszívódik a fa részekbe és
nagyon komoly vetemedést okozt!!!! Csak műgyanta, a styrolt nem
oldó CA ragacs, UHU-POR vagy ilyesmi jöhet szóba.
Üdv.: SRY