T. Turbo!
Te nem is tudod mit kértél
egy Spit-et pontosan beazonosítani
nagyobb sportteljesítménynek számít. Nívós makettversenyeken ez a
bírák rémálma, rengeteg altípusa és verziója van, ha nem vesszük a
kísérleti, illetőleg speciális altípusokat akkor van 35 verzió, ha számításba
vesszük a specialitásokat is akkor 60-70 körül mozog a szám.
Na de azért próbálkozni lehet
A JANE'S : Fighting Aircraft of World War II. -t hívtam segítségül (ez egy
önvédelmi könyv, olyan nagy és nehéz) Tehát, a függőleges vezérsík
nem csúcsos, hanem kerek tetejű így lehet Mk I ... Mk VII verzió lehet
A szárnyban nem gépágyú van így lehet Mk I vagy Mk PR IV (felderítő)
verzió is. De a modellen nem látni pl. az olajhűtőt ami minden verzión
van és még pár apróságot. Nyilvánvalóan ez egy modell és így
egyszerűsít a tervező, ha makett lenne akkor lenne antennaárboc,
olajhűtő, vízhűtő, leszállóreflektor stb... Így szerintem leghitelesebben
az Mk I verziót formázza a modell, bár erre én még feltenném a
törzs és szárny alatti hűtők dudorjait, mert ezek asszimmetrikusak a
Spit-en és ezért nagyon jellegzetesek, főleg amikor a gép repül jól
látszanak, és hozzátartoznak a karakterhez.
Ha kell tudok neked scannelni részletrajzokat a gépről különféle
kiadványokból.
üdv.:SRY