T. János!
Ha valami segítség kellene (agyváltót beszerezni emberi áron, alkatrész
stb...) akkor keressen nyugodtan, ha van rá lehetőség megoldjuk.
Amúgy meg én általában éjfélkor fekszek , 06.00.-kor kelet és nem nézek
tévét vagy 12 éve. Így rengeteg időm van, amit ügyesen beosztva szinte
mindenre elég ...... persze csak szinte
Igaz a
fiam már gimnáziumba jár, elég önálló, sok "gond" nincs vele. A
munkahelyem is olyan, hogy benn vagyok egy-két napot egyfolytában
aztán meg feléjük se megyek 3 napig, szóval lényegesen könnyebb az
időmmel gazdálkodni, mint aki minden nap 8-16 között húzza az igát....
de azért nem jó ezt a bringaszerelést emlegetni, mert addig rágtam
ezt a csontot, amig lemegyek és látom, hogy lapít a hátsó gumi a
terepgépen (nem az újon szerencsére) na mondom belső csere ....
ahogy szétszedem találtam egy kiszakadt küllőt
ez
a legutóbbi köves hegyoldalon száguldozás eredménye lehet, szóval
küllöcsere aztán centírozás, de akkor már felniszalag csere is, de ahogy
leveszem a koszorút látom, hogy a külső csapágy is igen ramaty, akkor
azt is csere, csapágycsésze polírozás, aztán váltóbeszabályozás stb..stb...
Szóval ami egy 5 perces gumizásnak indult 6 órás szereléssé hízta fel
magát
de legalább van egy
teljes generál a Leopard hátulján
Na ezért nem kell emlegetni a szerelést, mert hamar gyakorlat lesz az
elméletből.
Üdv.: SRY