Ez se rossz ötlet!
Itt JJ Kolléga észrevétele a helytálló. Ahány verseny annyi szabály! Ahány
verseny annyi pályaforma és így tovább. Miért ne lehetne egy olyat is
csinálni, hogy van egy óriásbárka de nincs hozzákötve a tolóhajó, aztán
terelgesse, ahogy tudja. Én még azt is el tudnám képzelni, hogy
tavasszal, amikor még nincs vizinövényzet és a kisebb betonozott
csatornákban áramlik a víz lehetne egy "folyami" tolóhajóversenyt
tartani, ahol rendesen "bekavar" a víz dinamikája is.
Igazából az lenne a legjobb ha két egyforma pálya se lenne. Minden
feladat, minden rendezvény egyedi és éppen ezért kreatív hajóvezetőt,
nem meg alapos hajóvezetési ismereteket kívánjon meg. Ne lehessen
előre készülni rá, olyan ez mint bringában a Cyclocross, arra se lehet
előre készülni, csak a versenyeken szerzett rutin segít.
Sehol nincs leírva, hogy nem lehet évi 2-3 vagy akár több verseny is.
Nagyon örülök, hogy Kisújszálláson felvállalták ezt a dolgot, és így
máris lett évi két rendezés, eltérő pályával, eltérő elvárásokkal.
Ha még tavasszal lenne egy "folyóvizes" akkor az már három
rendezvény, lessan lehet éves rangsort felállítani!
A lehetőség mindenki előtt nyitva áll, álmodjatok meg egy pályát, egy
jó helyszínt és lehet rendezni a derbyt, én (meg szerintem mindannyian)
örülni fogunk neki.
Amúgy meg az F2, F4 kategóriák válságáról csak annyit, hogy itt van
előttem a Schiffs német magazin egy lapszáma. Mit látok benne? Azokat a
hajókat amik a bánki VB-n szerepeletek. Itt figyel a címlapon a szép
bemutatót tartó SCHARHÖRN tengeri mentőhajó, beljebb az "ALTA LIEBE"
gőzhajó, majd az a bizonyos görög halászhajó, ami mellett a delfinek
ugráltak menet közben. Jó-jó mondhatjátok mi ebben a kuszt, hiszen
most volt a VB és írnak a szereplő hajókról ..... na ja, de ez egy 1996-os
májusi lapszám
15 éves hajókkal
jelentek meg a versenyzők az idei VB-n......
egyébként a cikk szerint a "SCHARHÖRN" 1988-89-ben épült, így nem
is 15 éves volt idn hanem 22 ..... ez ám a prosperitás )
Üdv.: SRY