SRY MODELLEZŐ FÓRUMA

Modellezés, technika, történelem
Pontos idő: 2025 jún. 22. - 19:53

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1500 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 100  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 24. - 12:20 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 5
Azért kell a szilikonzsír! A gépzsír tényleg megfogja, és büdös is, meg koszol is.

A szilikonzsír is megfogja picit, de mivel ezek normál szervok nem lehet észrevenni a teljesítményveszteséget. 5 és 9 grammos szervokkal még nem próbáltam ki ezt a módszert, ott lehet, hogy már gond lenne ebbő.

Üdv.: SRY


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 24. - 15:37 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Ha mar a eurglenel tartunk, a conrad.hu-n kaphato egy szervo, ami valoszinuleg ugyanaz...... RS-22 YMB, MODELCRAFT

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 25. - 8:46 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Érdeklődve olvastam a szervókról szól eszmecsrét. Már csak azért is mert lassan be kell nekem is szerezni a Tüskéhez.

De most más miatt írok, a kérdésem az lenne:

A kiel-hez igaz 3mm keskenyebb de 1 mm vastagabb anyagot tudtam szerezni, merevségével nincs gond merevítő volt eredetileg. A keskenysége nem okoz gondot? Az uszony svert-be ülő végén a levéknyulást arányosan kövessem? Lehet hogy butának hangzik a kérdésem, de ez az első vitorlásom. S úgymond vakon követem a leírtakat.

Üdv.: Szakics


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 25. - 9:06 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
gyula írta:
Ha mar a eurglenel tartunk, a conrad.hu-n kaphato egy szervo, ami valoszinuleg ugyanaz...... RS-22 YMB, MODELCRAFT

Kép


Wáó! :shock: Gyula, te mindig meg tudsz lepni. Nem is tudtam, hogy a Conradnál van vitorlaszervó. Lehet ki is fogok próbálni egy ilyet az idei szezonban. :D


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 25. - 10:04 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Műszaki adatok
Csapágytípus: dupla golyóscsapágyazás
Dugaszoló rendszer: JR
Gyártói szám: RS-D22YMB
Hajtómű-anyag: fém
Méret: (H x Sz x Ma) 40.5 x 20 x 39.5 mm
Szervó idő (4,8V): - / 0.72 s (360°)
Súly: 55 g
Állítónyomaték (4,8V): 0 / 95 Ncm


http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... c_64g.html
Ez akár 7,2V-os lehet. Viszont nagyobb a mérete.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 25. - 13:45 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
sry írta:

A szervo meg beázik. Sokat küszködtem ezzel míg nem lett meg a megoldás:

Fogom az új szervot, szétszedem darabokra, és a teljes szervoházat feltöltöm szilikonzsírral. Mindent !!! az alkatrészeket úgy kell visszanyomogatni a zsírba. Összerakom, letörölgetem és a szervoház illesztéseit leragasztom Patex Power Tape (feket) vízálló ragasztószalagga. Az így "kezelt" szervok közül még egy sem ázott be, pedig volt olyan delikvensnek akinek "sikerült" teljesen elsűlyeszteni a hajót egy laza csőgázas hátramenettel. Úgy kelle kibányászni az iszapból.(Persze ebből én is tanultam, most már elkérem az adót is a megrendelőtől és leszabályzom a hátramenetet 40-50 %-ra, plusz kap egy EXPO-t is, hogy ne tudjon hirtelen nagy hátramenetet kapcsolni ilyen hajóknál).

Üdv.: SRY


Csináltam egy kis bemutató videót egy másik megoldásról, ami egy spray:
http://www.youtube.com/watch?v=bHwUhjXZ ... AAAAAAAAAA


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 25. - 15:10 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
szerintem ezeket a szervokat ugyanaz a kinai gyartja, csak a nevuk mas, a megrendelo igenye szerint.... nem tudom, remelheto-e, hogy a conradon kaphatot esetleg jobban ellenoriztek, a nemet megrendelo miat.....
Ken Binks szerint az eurgle-k kb 10 szazaleka hibas potival jon...

Hanem kar a Csibor topicjat ezzel offonil, SRY nem helyezed esetleg ezt a szervos beszelgetest at valahova ahova jobban valo?

Gyula


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 02. - 9:21 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Ha már itt a szervó kérdés felmerült :D
http://porthole.hu/modellvitorlazas/tel ... as-i-7255/


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 05. - 22:02 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 2
Így állok a csiborommal, aminek "Vizipók" lesz a neve....[img][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/120405/F_nyk_p0667_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu[/img][url=http://kepfeltoltes.hu/view/120405/F_nyk_p0668_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]Kép
Úgy tűnik, ilyen még nem készült eddig...


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 06. - 10:43 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 9
Üdv.

Ilyen nem készült! De mérted a sulyát????? Amugy tetszik. :lol: :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 06. - 11:58 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 2
Még messze a vége, de kb. 1180 gr körül tartok...


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 06. - 13:28 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 9
Hü-ha kezdheted a fogyókurát,a menet kész hajó ne legyen több mint 1200g
és 1500g ha jó emlékszem onnan tengeralatjáró!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 06. - 13:54 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 2
Hű-ha, nagyon félreértettél... Persze a végére értettem a súlyt. Ha a képen látható állapotban lenne 1180 gr, akkor biztos nem lehetne úszóképesre csinálni.... (nem is tudom, hogyan lehetne a kép szerinti állapotban olyan nehézre csinálni? :? )


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 14. - 23:01 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 9
Üdv.

Csibor kicsit más kép.

Kaptam egy vitorláshajókról szoló könyvet,átolvasgatva jutottam arra az elhatározásra,hogy csibort kicsit más kép épitem meg.
Ime:

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Az eredeti és az ujverzio:

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 15. - 6:20 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 5
Üdv.

Te már a csiborhalmozás bűntettébe fogsz esni :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: érdekes lesz összehasonlítani a két hajót. Annó én is gondolkodtam rajta, hogy ívelt bordametszetek , vagy részben íveltek legyenek, de aztán úgy döntöttem, hogy ennek a hajónak a fő szempontj az egyszerűség, és ezért maradt a teljesen sarkos kialakítás.

Üdv.: SRY


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1500 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 100  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség