Köszi Sry!
Mesélek kicsit a mai napról, mert ma kezdődött az ismerkedés.
Ugy kezdtem, hogy kivettem a csjszit a dobozból, és elképedve láttam , hogy a hátsó szárny (nemtudom mi az igazi neve :S ) 3-as Balsából van kreálva, és kb X-ben áll, azaz mindenhogy csak ugy nem ahogy kéne
! Sajnos az eredeti darab csak félig volt meg, de a Balsa maradékra ki volt rajzolva mégegy , nekiestem kiigazitgatni, majd kivágtam, és üvegszálas cellux zsanérozással tuningoltam egy "újat", ami legalább ugy áll, ahogyan kell. A következő mozzanat az volt, hogy kreáltam hozzá egy állványt, mert idegbajt kapok, hogy akárhogy is rakom le.. feldől, elborul.
Büszke voltam, mert eddig minden flottul ment.
Elővettem az előzőleg feltöltött akksikat, juhhééé, ampert neki!
..Na itt jött a második pofon, az egyik szervó, amit szerintem az előző tulaj már cserélt, perceg, néha rángatja az oldalkormányt(remélm igyhivják)...Sebaj! Belefér, nem mindig csinálja, csak akkor bosszant, ha nem hagyja abba, viszont ez Hál Istennek, megunja egy idő után.
Gáztneki Guszti! Főmotor megy, teker mint a disznó!
Irány a terep! 50-60nm füves terület... kezdésnek pont jó!
Motor felpörget, eldob....
Aki arra tippel, hogy potty, az nyert .
Sok-sok potty, és meguntam, 5 méteren belül mindig földetér, és nem túl elegánsan
. 2-3 méter után mindig jobbra bedől, és földhözvágja magát..
Több mint a fél napom ráment, de talán megvan a ludas....Csókoltatom a tervezőt, és a gyártót. Furcsa volt nekem, hogy a törzshöz képest minimum 5-15 fokkal jobbra áll a motor, de gondoltam igy kell lennie.. hát nem, faragtam le a motortartóból, most sacc egyenesen áll, és nini, már 10 15 métert is megtesz a kicsike
Mire eddig jutottam, sötét lett, ugyhogy a többi probálkozás holnapra marad.
Rátaláltam mégegy hibára..: a vollanymotorokon szokik lenni ilyen lapos kis kondi, sztem zavarszörő, de lehet tévedek, na valaha ezen is volt, 2 is, és mindkettő pólusról a testhez volt lekötve. Ezek gondolom az előző tulajnál összetörhettek, de a forrcsucsok ottmaradtak, és nagyon ugyfest féligmeddig zárlatra is küldték a feszkót... ezeket lecsipkedtem, és mintha többet, jobban pörögne a motor, de ez csak a holnapi probánál fog kiderülni.
Kiváncsian várom a holnapot, még meg kéne oldanom a sulypontbeállitást, de nemtudom hogyan kell, ha lehet, valaki sugja meg legyenszives!
Köszi a figyelmet, holnap jelentkezem!
Üdvözlettel, egy tántorithatatlan lelkes kezdő!